Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pidätkö Masai-merkkisistä vaatteista?

Vierailija
18.12.2014 |

Minä pidän ja olen hankkinut jo useampia takkimekkoja ja tunikapaitoja. Pahoitin mieleni, kun kaveri sanoi että ne ovat sellaisia lihavien vaatteita. Mä en ole ylipainoinen, mutta silti sanoi niin. Ajatteleeko kaikki muutkin samalla tavalla?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikivanha ketju. Olen tuo, joka vastasi jo vuosia sitten, että mallisto muuttui tanttamaisemmaksi jossain vaiheessa. Samaa mieltä olen edelleen enkä ole vuosiin löytänyt mitään ostettavaa sieltä.

Vierailija
22/27 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Availeeko joku tällaisia ketjuja kiusalla kun joku kaveri on hehkuttanut uutta masai/filippa/marimuori/gudrun -vaatettaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten aloittaja liittyy Masaihin? Yrittäjä? Yrittäjän sukulainen/perheenjäsen? Kerro. :)

Vierailija
24/27 |
11.03.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan ne tanttavaatteita.

Vierailija
25/27 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masailta löytyy myös melko vartalonmyötäisiä vaatteita. Itse käytän niitä ja ne sopivat hyvin muodokkaalle. En ole lihava, mutten laihakaan. Ihan parhaiten istuvat mekot olen löytänyt juuri Masailta.

Masain löysimmät mallit taas tekevät itselleni lihottavan telttaefektin, joten niitä en osta. Joku toinen näyttää niissäkin hyvältä.

Mielestäni on hyvä merkki ja hyvälaatuinenkin.

Vierailija
26/27 |
11.06.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin ennen, mutta niiden laatu on nykyään niin huonoa, etten ole enää vuosiin ostanut.

Vierailija
27/27 |
03.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo vuosia masai on ollut niin tanttamaista ettei varmaan edes vankodin asukeille kelpaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä