Pidätkö Masai-merkkisistä vaatteista?
Minä pidän ja olen hankkinut jo useampia takkimekkoja ja tunikapaitoja. Pahoitin mieleni, kun kaveri sanoi että ne ovat sellaisia lihavien vaatteita. Mä en ole ylipainoinen, mutta silti sanoi niin. Ajatteleeko kaikki muutkin samalla tavalla?
Kommentit (27)
Availeeko joku tällaisia ketjuja kiusalla kun joku kaveri on hehkuttanut uutta masai/filippa/marimuori/gudrun -vaatettaan?
Miten aloittaja liittyy Masaihin? Yrittäjä? Yrittäjän sukulainen/perheenjäsen? Kerro. :)
Masailta löytyy myös melko vartalonmyötäisiä vaatteita. Itse käytän niitä ja ne sopivat hyvin muodokkaalle. En ole lihava, mutten laihakaan. Ihan parhaiten istuvat mekot olen löytänyt juuri Masailta.
Masain löysimmät mallit taas tekevät itselleni lihottavan telttaefektin, joten niitä en osta. Joku toinen näyttää niissäkin hyvältä.
Mielestäni on hyvä merkki ja hyvälaatuinenkin.
Pidin ennen, mutta niiden laatu on nykyään niin huonoa, etten ole enää vuosiin ostanut.
Jo vuosia masai on ollut niin tanttamaista ettei varmaan edes vankodin asukeille kelpaa
Ikivanha ketju. Olen tuo, joka vastasi jo vuosia sitten, että mallisto muuttui tanttamaisemmaksi jossain vaiheessa. Samaa mieltä olen edelleen enkä ole vuosiin löytänyt mitään ostettavaa sieltä.