Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kim Kardashianin fani leikkautti itsestään idolinsa kopion - tuli hirviö!

Vierailija
18.12.2014 |

http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2878560/Kim-Kardashian-fan-Jordan-James-Parke-spent-150-000-FIFTY-cosmetic-procedures-transform-idol.html

Jordan James Parke teki 50 leikkausta tai kosmeettista muutosta kasvoihinsa ja käytti 150 000 puntaa näyttääkseen idoliltaan Kim Kardashianilta. Lopputulos oli aika kaukana toivotusta, nyt näyttää allergiakohtauksen saaneelta imbesilliltä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 12:25"]

Jaa-a. Kyllä miettisin ja pitkään, missä olen epäonnistunut, jos poikani näyttäisi 10 vuoden päästä tuollaiselta. Itseäni syyttäisin ja rankasti, häpeäisin.

[/quote]

Minulla olisi kyllä ihan tismalleen samat ajatukset myös siinä tapauksessa että tyttäreni näyttäisi tuolta

Vierailija
42/45 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruusilan tulevaisuus. Yrittää niin kovasti näyttää Kim Kardashianilta. Vaikken Kimistä muuten niin välitä, niin pakko sanoa että Kim on ylivoimaisesti kauniimpi kuin esim. Ladyboylta näyttävä Ruusila. Ei ole Kimin huuliaan tarvinnut täyttää, joten ei täyteaineiden kanssa päästä lähellekkään samaa ulkonäköä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulmakarvatkin vaikuttaa tatuoiduilta.... Toivottavasti ei sentään, aivan hirveät.

Vierailija
44/45 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o
MITÄ mä just näin?!

Vierailija
45/45 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittämättömiä nämä kyllä. Samoin tulee mieleen Pete Burns.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi