miten joku kehtaa antaa?!
Käytettyjä tavaroita lahjaksi?!/ esim,toi lintuhäkki :D nolooo
Kommentit (9)
Uusiko pitäisi olla? Ihanan materiaalista!
Miehille usein kelpaa käytettykin tavara.
No sanopa muuta. Taitavat kuulua käytettyjen lahjojen antajat white trash -yhteiskuntaluokkaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:24"]Uusiko pitäisi olla? Ihanan materiaalista!
[/quote]
Kyllä lahjat ovat yleensä uusia ja/tai itse tehtyjä. Kyllä minulla ainakin hieman kulmat nousisivat jos saisin jotain käytettyä lahjaksi. Tietty antiikki ja muu jossa arvo muodostuu siitä että tuote on käytetty on asia erikseen.
Minä ostin tänä vuonna yli puolet lahjoista käytettyinä. Pojalle ison muoviämpärillisen Legoja, tytölle Pet Shop-figuureja yhteensä 40 kpl, äidille neljä kirjaa jne. Aika moni asia on sellainen, jossa käytön jälki ei ole niin merkitsevä asia.
Mulle kelpaisi kyllä lahjaksi joku kirpparilöytö, vaikka astiasarjaa, jota kerään, jonka valmistus on lopetettu tai joku ihana vanha esine tai kirpparilata ostettu kirja tai pitsiliina...
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:26"]
Miehille usein kelpaa käytettykin tavara.
[/quote]
No eipä naisetkaan yleensä nirsoile käytettyjen vehkeiden kanssa. Käyttämättömien kanssa voi jopa käydä niin että osuu kohdalle toimimaton maanantaikappale.
Niin?