Mies sanoi viikonloppuna että ei rakasta minua
Kanssani on kuulemma kiva olla, mutta ei tunne varsinaista rakkautta.
Ei asuta yhdessä, ollaan oltu yhdessä n. vuosi. Suhdetta yritetty jo tätäkin ennen, jolloin oli samanlaista, rakastaa, ei rakasta.
Muutama kuukausi sitten oli sama tilanne ja viikon päästä otti yhteyttä kertoakseen että rakastaa sittenkin ja suhde jatkui.
Mitä ihmettä? Mikä tätä miestä vaivaa? Mikä minua vaivaa että kestän tätä.
Kommentit (27)
Ainakin on rehellinen, eikä teeskentele rakkautta sen takia että pääsisi astumaan.
Niin ja kännäsi kotonaan jolloin viestillä kertoi, selvinpäin ei puhu asioista.
Mummoni antoi mulle joskus neuvon, että mies pitää juottaa känniin niin todellinen luonne selviää. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa. Uskoisin, että ainakin väkivaltaisuus selviää tuolla konstin aika nopsaan . Sinuna miettisin kyllä hyvin vakavasti, kannattaako uhrata ainoaa elämäänsä tuollaiselle tuuliviirille.
Niin hän ei rakasta sinua. Pitää kuitenkin siitä että täytät hänen tarpeitaan. Lennät kuviosta ulos heti kun löytyy joku mistä oikeasti pitää ja tämä hoitaa myös ne tarpeet mitä sinä nyt täytät.
Oletko valmis tyytymään tuohon, vaikka voisit saada suhteen jossa on rakkautta.
Kyllä minä voin hyvin kuvitella, että yksineläjiä on tulevaisuudessa yhä enemmän. Kuka enää jaksaa noita mieleltään veteliä miehiä? Ollaan parisuhteessa ihan miten sattuu. Perheissä vain lusmuillaan ja yritetään sälyttää kaikki naisen vastuulle. Ei haluta selvittää, eikä puhua asioita. Ollaan vaan niin kuin ei oltaiskaa. Jotenkin musta tuntuu, että sunki kannattaa sulkea nyt se miehen ovi ihan lopullisesti. Tuhoisaa tuo on sulle, ei muuta. Se olis oikein sille miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Mummoni antoi mulle joskus neuvon, että mies pitää juottaa känniin niin todellinen luonne selviää. Tiedä sitten, pitääkö paikkansa. Uskoisin, että ainakin väkivaltaisuus selviää tuolla konstin aika nopsaan . Sinuna miettisin kyllä hyvin vakavasti, kannattaako uhrata ainoaa elämäänsä tuollaiselle tuuliviirille.
Mummoasi tukee myös tutkimukset siitä että humalassa ihminen on aito oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä myös henkistä väkivaltaa?
On. Henkistä väkivaltaa siitä tekee se, että sanotaan jotain noin järkyttävää ja perusturvallisuuden tuhoavaa ja sitten jälkeenpäin aletaan vetää takaisin. Kyllä jokainen tietää rakastaako vai ei. Hän ei rakasta vaan manipuloi ja se on henkistä väkivaltaa. Käytös on siis täysin linjassa sen kanssa että ei välitä millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Ainakin on rehellinen, eikä teeskentele rakkautta sen takia että pääsisi astumaan.
Eikö tuo "rakastan sittenkin" ole juuri sitä teeskentelyä, kun puute iskenyt?
Hänellä on joku toinen josta on kiinnostunut. Olet hänelle vain korvike. Ehkä hän ei ole saanut sitä kenet oikeasti haluaa ja on ajatellut että sinun kanssasi voisi olla ihan hyvä. On varmaan tunteita sinuakin kohtaan muttei kuitenkaan tarpeeksi. Itse en sinuna jatkaisi suhdetta.
Lopeta tapailu. Ei mitään järkeä. Älä ota takaisin kun alkaa vinkua.
Mä oon nyt myös miettinyt olenko läheisriippuvainen?
Anteeksi kun vatvon tätä, mutta eipä ole muutakaan kanavaa murheille tällä hetkelle.
Boldattuun kohtaan vastaus on, olet tyhmä. Tiedät jo entuudestaan, ettei teistä mitään tule ja silti menet takas. Tyhmähän sä olet. Erootte nyt ja haet oikean parisuhteen ajan kanssa. Mieti sitä, että kaikki tohon tyhjänpäiväseen säätämiseen käytetty aika on pois oikealta parisuhteelta.
"Suhdetta yritetty jo tätäkin ennen, jolloin oli samanlaista, rakastaa, ei rakasta.
......
Mikä minua vaivaa että kestän tätä."
Ainakin hän oli rehellinen. Monet miehet eivät ole rehellisiä ja naiset ovat koko ajan rinnalla. Kysy tampere -arkkitehdiltä, jolla on aina naiset sivussa ja valehtelee kaikille naisille.
Noh. Mies on kertonut selvästi kantansa . Mene eteenpäin