Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies sanoi viikonloppuna että ei rakasta minua

Vierailija
18.10.2021 |

Kanssani on kuulemma kiva olla, mutta ei tunne varsinaista rakkautta.
Ei asuta yhdessä, ollaan oltu yhdessä n. vuosi. Suhdetta yritetty jo tätäkin ennen, jolloin oli samanlaista, rakastaa, ei rakasta.
Muutama kuukausi sitten oli sama tilanne ja viikon päästä otti yhteyttä kertoakseen että rakastaa sittenkin ja suhde jatkui.
Mitä ihmettä? Mikä tätä miestä vaivaa? Mikä minua vaivaa että kestän tätä.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se rakasta. Sanoo rakastavansa, kun panettaa. Ja sinä raukka annat.

Vierailija
22/27 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ei rakastu ikinä. Tiedän tämän, koska olin lähes 4 vuotta suhteessa nuoren miehen kanssa, joka sanoi, ettei tiedä, rakastuuko ikinä. Me oltiin yhdessä, asuttiin yhdessä ja minusta meillä oli oikein mukavaa. Vuosien jälkeen tapasin hänet sattumalta ostoskeskuksen parkkiksella, jossa juteltiin. Hänellä oli vaimo ja 2 lasta. Tokaisin, että taisi se rakkaus iskeä sittenkin. Hän sanoi, että jos sillä tarkoitetaan välittämistä, kiintymystä ja huolenpitoa, niin kyllä. Rivien välistä luin, että ei siis mitään romanttista huumaa koe.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkuper kirjoitti:

Mä oon nyt myös miettinyt olenko läheisriippuvainen?

Anteeksi kun vatvon tätä, mutta eipä ole muutakaan kanavaa murheille tällä hetkelle.

Ei se mitään. Minäkin olen ollut tuossa tilanteessa. Loppujen lopuksi kun otin eron niin mies oli avoliitossa jo muutama viikko jäljeenpäin ja meni naimisiin nopeasti. Siitäkin ihmisestä erosi kuitenkin muutamassa vuodessa ja ei ollut edes avioero selvä kun metsästi jo avoimesti uutta. Jotkut ihmiset vain ei rakasta, mutta tarvitsee jonkun rinnalleen.

Vierailija
24/27 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh 😑,mitä sontaa 🤮🤮

Vierailija
25/27 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Määrittele rakkaus.

Onko se se ensihuuma, jalat alta vievä pyörremyrsky, jossa sydän läpättää ja ainoa mitä tahtoo olla vaan hänen kanssaan.

Vai tahto katsoa samaan suuntaan, hyväksyä toinen tasan sellaisena kuin on, sinappia väärästä kohtaa puristavana, ilman tuota järkyttävää ensihuumaa ja vain tietoisuus "tässä tää mun ihminen on"

Vierailija
26/27 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle se olisi ollut tuo toinen, alempi vaihtoehto. Aikuista rakkautta joka kestää. Mutta jos joudun arvuuttelemaan toisen tunteita, siitä tulee liian raskasta. Hän saa etsiä toisen seuraneidin itselleen viikonloppuihin. 

Vierailija
27/27 |
19.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Move on 👍❤️