Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla tuollainen lintuhäkki koriste ja :(

Vierailija
18.12.2014 |

Kaveri sitä koko syksyn tinkannu itelleen ja ostatellu yms.. Nyt aattelin viime viikolla että annan sen hänelle joululahjaksi. Vein paketin ja sanoin että avaa jouluna :) no kaveri oli menny sen avaamaan nyt ja tuli hirviä haukkumis tekstari,että miten kehtaan käytettyjä tavaroita antaa toiselle joululahjaksi ?!? Ja oonko niin köyhä kun ei ole vara ostaa kaverille mitään,häneltä turha odottaa enää joululahjaa! En jaksa vastata vielä mitään sille.. Ja minä mietin että raskinko edes antaa sitä sille,hyvää hyvyyttäni sen paketoin ja laitoin. :( eipä ne senkään lahjat oo ikinä kummempia ollu,viime joulunaki tuli kynttilöitä ja suklaa levy,että tais olla viimeinen kerta kun lahjoja vaihtelen. Yleensä oon antanu 20e lahjakortin kauppaan,ootti kait sitä tänäki vuonna!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hävytöntä antaa omia käytettyjä tavaroita joululahjaksi.

Vierailija
2/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole sinun kaverisi. Anna olla ja unohda koko juttu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitä joka kyläreissu meillä himoinnu.. Kait Se Sitte oli tyhmä lahja :(

Vierailija
4/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 10:20"]

Aika hävytöntä antaa omia käytettyjä tavaroita joululahjaksi.

[/quote]

Jos ap oli siinä luulossa, että kaveri halusi tuon esineen. Luuli ilahduttavansa, kun toinen olisi ihan rahalla ostanut. Kaikkea ei enää saa muutenkaan uutena kaupasta.

Vierailija
5/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ihana ajatus! "kaverisi" on ääliö.

Vierailija
6/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ens jouluna en anna kellekkään lahjoja. Sanon että oon pa. Ei tarvi mullekkaan ostaa!

Vierailija
7/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy hakemassa takaisin ja sen kummemmin nöyristelemättä sanot "anteeksi, luulin sinun haluavan sen, ei ollut tarkoitus loukata. Ilmoittele kun olet valmis juttelemaan asiallisesti. Vien tämän nyt pois."

Vierailija
8/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska karevi

Vierailija
9/9 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotti varmaan että annat ilmaiseksi sen häkin JA joululahjan, kun tarpeeksi kauan kärttää, näitähän riittää. Hakisin lintuhäkin pois ja olisi se ystävyys siinä ainakin toviksi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan