Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätänkö miehen?

Vierailija
18.12.2014 |

Eli olemme seurustelleet nyt muutaman kuukauden ja jo tässä ajassa useampikin asia on alkanut ärsyttää. Näiden takia minulla on mennyt maku miehestä:
1. Useana viikonloppuna hän on perunut tapaamisemme ryyppäämisen takia. Syynä on ollut matkustaminen toiselle paikkakunnalle pelin takia,firman pikkujouluristeily,jalkapallopelit. Joka kerran mies on ollut sitä mieltä,että nämä ovat ainutkertaisia tilaisuuksia "nähdä jätkiä"
2. Jätkien takia hän on perunut tapaamisiamme viikollakin,kun joku kaveri on jäänyt yöksi loisimaan hänen luokseen. (Vaikka minun on pitänyt tulla yöksi miehen luo)
3. Kerran kun nukuimme yhdessä,mies mumisi puoliunissaan "minun oma rakas *eksänsä nimi*"
4. Mies on käyttänyt tämän muutaman kuukauden sisällä huumeita muutamaan otteeseen,polttanut paljon pilveä ja juonut todella paljon ja usein. Kuulemma tämä "ei ole hänelle normaalia"......
5. Mies kehuu paljon muiden naisten ulkonäköä. Itse olen 25-vuotias ja minun ollessa vieressä hän on aloittanut juttuja tyyliin "onhan se Lotta kaunis ja 19-vuotias tyttö"
Olen sanonut näistä asioista miehelle,mutta hän ei tuntunut ymmärtävän sitä miltä minusta tuntui. Hän myös keksi puolustuksens huonoja puolia minusta.
Eikös nämä ole kuitenkin ihan tarpeeksi pätevät syyt jättää se sika? Kertokaa arvon av mammat...
Lisäyksenä mies on siis minua nuorempi,23v.
Minulla on varmaan hiekkaa syvällä siellä,mutta olen vaan kyllästynyt... Varsinkin kun itse olen panostanut paljon tähän suhteeseen :(

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole läheisriippuvainen, olen itse asiassa aina aikaisemmin jättänyt miehet todella pieninkin perustein. ja ehkäpä juuri siksi halusin tällä kertaa yrittää, enkä luovuttaa heti.  lisäksi kaverit ja perhe on aina  huomautelleet, ettei minulle kelpaa kukaan. senkin takia on nyt vaikea lähteä suhteesta.. :D tulee taas samat kuittailut vastaan.

en liiku piireissä, joissa olisin tavannut näitä m46 mainitsemia tasokkaampia miehiä. voi olla,että minulle  pössyttelijämiehet jne. ovat olleet "normaaleja", koska niin monet tuttuni polttavat ja moni juo paljon alkoholia. itsetuntoni on kyllä vähän huono, en kiistä sitä. olisi kyllä hyvä tietää, mistä näitä kunnollisia miehiä sitten löytyisi... toki nyt on rentoututtavaa olla hetki yksinkin :)

ap

Vierailija
42/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi mikä aarre, "aviomiesainesta!" Onko sillä finnejä vielä? Oikein unelmatulevaisuus odottaa(ko)!

Mun mies oli tuossa iässä jo esikoisen isä, asuntovelkainen ja paiski töitä.  Nyt ollaan 44 v. ja velattomat vanhemmat. Lapset (5 kpl) 21-3 v. Vanhin on muuttanut pois jo pirtistä.

Usko tyttö tädin neuvoa ja omia kellojasi ja juokse. Ei ole mies tarpeeksi aikuinen sulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:10"]

en ole läheisriippuvainen, olen itse asiassa aina aikaisemmin jättänyt miehet todella pieninkin perustein. ja ehkäpä juuri siksi halusin tällä kertaa yrittää, enkä luovuttaa heti.  lisäksi kaverit ja perhe on aina  huomautelleet, ettei minulle kelpaa kukaan. senkin takia on nyt vaikea lähteä suhteesta.. :D tulee taas samat kuittailut vastaan.

en liiku piireissä, joissa olisin tavannut näitä m46 mainitsemia tasokkaampia miehiä. voi olla,että minulle  pössyttelijämiehet jne. ovat olleet "normaaleja", koska niin monet tuttuni polttavat ja moni juo paljon alkoholia. itsetuntoni on kyllä vähän huono, en kiistä sitä. olisi kyllä hyvä tietää, mistä näitä kunnollisia miehiä sitten löytyisi... toki nyt on rentoututtavaa olla hetki yksinkin :)

ap

[/quote]

Odottele vielä muutama vuosi ihan rauhassa. Olet vielä nuori, joten nauti elämästä äläkä vaan ala perustamaan perhettä liian nuorena. Menee hyvät vuodet elämästä hukkaan. Katso vaikka viiden vuoden päästä uudestaan. Älä kuuntele näitä katkeria kotiäitejä ja kaikkitietäviä kauluspaitamiehiä.

Vierailija
44/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

36 olet varmasti ihan oikeassa, ei ne tavat näytä helposti muuttuvan tuon tyyppisillä ihmisillä 

ap

Vierailija
45/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

44 olen aina ollut sitä mieltä,ettei sinkkuudessa ole mitään vikaa. tämä mielipiteeni on kuitenkin saanut paljon kritiikkiä läheisiltäni, koska minulle ei heidän mielestään "kelpaa kukaan". kaikki heistä ovat aina kannustamassa seurusteluun ja väheksyvät sinkkuutta. 

onneksi saan kuitenkin tehdä  itse omat päätökseni :)

ap

Vierailija
46/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
47/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:21"]

44 olen aina ollut sitä mieltä,ettei sinkkuudessa ole mitään vikaa. tämä mielipiteeni on kuitenkin saanut paljon kritiikkiä läheisiltäni, koska minulle ei heidän mielestään "kelpaa kukaan". kaikki heistä ovat aina kannustamassa seurusteluun ja väheksyvät sinkkuutta. 

onneksi saan kuitenkin tehdä  itse omat päätökseni :)

ap

[/quote]

Sinkkuna on kivaa! Ei täällä kannata kysellä neuvoa oikeisiin ongelmiin.

Kaikki ovat omasta mielestään asiantuntijoita ja tietävät paremmin asiat kuin toiset. Ovat niin ylpeitä omista saavutuksistaan ja uskovat, että heidän valitsema tiensä on se ainoa oikea. Eivät ymmärrä, että elämää voi elää niin monella eri tavalla.

Faktaa on kuitenkin vain se, että onnellisuus on ainoa tavoittelemisen arvoinen asia elämässä ja sen voi saavuttaa monella eri tavalla ihmisestä riippuen. Mikä on hyvä toiselle, ei ole sitä välttämättä Sinulle. Ei lapsien tekeminen ja naimisiin meno ole mikään mittari ja välttämätön asia ollakseen onnellinen. Siihen pystyy idioottikin.

Tsemppiä sun touhuihin, älä lannistu, älä piittaa muiden ihmisten mielipiteistä.

Vierailija
48/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella epätoivoinen ja säälittävä saa olla, ilman omanarvontuntoa jos jatkaa tuollaisen kanssa jotain vakavaa suhdetta. Nimimerkillä nää kuspäät on nähty. 

Vierailija
49/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sun pitäisi saada kunnon miehiä jos sä ja sun lähipiiri ette oo kunnollisia?

Vierailija
50/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos 48.

50 hyvä kysymys.. mutta miten määrittelet kunnollisen? työn, käytöksen muita kohtaan, vai  jonkin muun asian esim. ulkonäön perusteella?minussa on hyviä ja huonoja puolia. olen vasta tänä syksynä päässyt opiskelemaan amkiin, eikä minulla ei ole aiempaa ammattia. työttömyys on siis varmaan miinuspuoli joidenkin luokitusten mukaan. minulle sanotaan aina, että olen kaunis ja kiltti muita kohtaan, tämä on taas luultavasti hyvä asia. alkoholia käytän n.1-2 kertaa kuussa ja tupakoin satunnaisesti. en käytä huumeita. syön terveellisesti. olen tuilla elävä opiskelija ja lähikaverini ovat (kun kerran sitä mietit) vanhustenhoitaja, sossu, opiskelija ja työtön. kaksi heistä käyttää päihteitä. perheessäni äiti on töissä, isä työtön ja sisarukset opiskelee. 

vaikken olisikaan mittapuullasi ns. kunnollinen, niin haluaisin miehen, joka kohtelee minua hyvin. henkilökohtaisesti itselleni se kuvastaa juurikin tätä kunnollisuutta. olisi myös kiva, jos mies vaikuttaisi sellaiselta kenen kanssa on turvallista perustaa perhe tulevaisuudessa. 

ap

Vierailija
51/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 11:10"]

ap

[/quote]

Tässä kerrot varsin hyvin minkälaisia lähipiirisi ihmiset ovat. Ja on erittäin vaikea uskoa että sinä et olisi samankaltainen, vai ihanko 'kunnollisena' ihmisenä hengailet kaikenmaailman pössyttelijä-juoppojen kanssa?

Vierailija
52/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mainitsin tuossa lähikaverini erikseen, sen lisäksi on kyllä näitä satunnaistuttuja, jotka pössyttelevät ja juovat. heitä nään harvoin kuukausien välein, jos sattuu olemaan yhteisiä jatkoja. kirjoitat "Ja on erittäin vaikea uskoa että sinä et olisi samankaltainen, vai ihanko 'kunnollisena' ihmisenä hengailet kaikenmaailman pössyttelijä-juoppojen kanssa?" minä taas haluaisin kysyä sinulta, olenko jossain vaiheessa keskustelua sitten muka nostanut itseni kunnolliseksi ihmiseksi? :) joka tapauksessa sinulla on ihan hyvä pointti, ettei kannattaisi hengata pössyttelijä-juoppoporukassa ollenkaan. itse en tosiaan ole päihteisiin menevä ja voisi rueta valitsemaan tuon satunnaisseurankin paremmin. juuri sen takia pohdiskelinkin mistä niitä kunnollisia miehiä löytyisi..

pointtina oli juurikin se, että minusta vaan tuntuu,että ympärillä on enemmän tällaisia juoppoja jne.  ihan sama minne menen :D liikun siis varmaan väärissä paikoissa. koulussakin on vain suurimmaksi osaksi naisia

Vierailija
53/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, pointti oli se että miten voit kuvitella saavasi kunnollisen miehen kun et itse ole kunnollinen. Jos taas olet niin mitä vittua teet tuollaisissa porukoissa. Huoh. Hyväksy se että saat huonoja miehiä koska olet heidän tasoaan tai muuta elämäsi niin että olet kunnon miehen arvoinen.

Vierailija
54/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

edelleenkään en sen kummemmin "hengaile" näissä porukoissa, mutta ihan miten haluat asian tulkita :) tuskin tulen elämäntyyliäni sen pahemmin muuttamaan, koska lähinnä käyn koulussa ja olen kotona. haluaisin hankkia itselleni tulevaisuudessa omalla mittapuullani hyvän miehen,tai sitten olla yksin. en aio hyväksyä huonoa miestä enää tämän jälkeen,sorry :) ap

Vierailija
55/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryyppää ja vetää huumeita ennemmin kuin tulee luoksesi? Jos miehenä kiinnostun naisesta oikeasti, mikään ei ole sen tärkeämpää kuin nainen ja varmasti tulisin luokse jne. Jos et jätä, mies jättää / pettää / ei välitä jne.