Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jätänkö miehen?

Vierailija
18.12.2014 |

Eli olemme seurustelleet nyt muutaman kuukauden ja jo tässä ajassa useampikin asia on alkanut ärsyttää. Näiden takia minulla on mennyt maku miehestä:
1. Useana viikonloppuna hän on perunut tapaamisemme ryyppäämisen takia. Syynä on ollut matkustaminen toiselle paikkakunnalle pelin takia,firman pikkujouluristeily,jalkapallopelit. Joka kerran mies on ollut sitä mieltä,että nämä ovat ainutkertaisia tilaisuuksia "nähdä jätkiä"
2. Jätkien takia hän on perunut tapaamisiamme viikollakin,kun joku kaveri on jäänyt yöksi loisimaan hänen luokseen. (Vaikka minun on pitänyt tulla yöksi miehen luo)
3. Kerran kun nukuimme yhdessä,mies mumisi puoliunissaan "minun oma rakas *eksänsä nimi*"
4. Mies on käyttänyt tämän muutaman kuukauden sisällä huumeita muutamaan otteeseen,polttanut paljon pilveä ja juonut todella paljon ja usein. Kuulemma tämä "ei ole hänelle normaalia"......
5. Mies kehuu paljon muiden naisten ulkonäköä. Itse olen 25-vuotias ja minun ollessa vieressä hän on aloittanut juttuja tyyliin "onhan se Lotta kaunis ja 19-vuotias tyttö"
Olen sanonut näistä asioista miehelle,mutta hän ei tuntunut ymmärtävän sitä miltä minusta tuntui. Hän myös keksi puolustuksens huonoja puolia minusta.
Eikös nämä ole kuitenkin ihan tarpeeksi pätevät syyt jättää se sika? Kertokaa arvon av mammat...
Lisäyksenä mies on siis minua nuorempi,23v.
Minulla on varmaan hiekkaa syvällä siellä,mutta olen vaan kyllästynyt... Varsinkin kun itse olen panostanut paljon tähän suhteeseen :(

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa aika selvältä JSS-tapaukselta.

Vierailija
2/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis hälytyskellojen soivan jo siinä vaiheessa kun heppu kiskoo huumeita. Mä tunnen montakin huumeveikkoa ja idiootteja ne on poikkeuksetta. Jos ei nyt puhuttu jostain erittäin satunnaisesta pilven polttelusta (kerta vuoteen tms). Se, että se lähtee mieluummin kaveriporukalla rellestämään kuin on kanssasi suhteen ollessa ilmeisen tuore, ei todella lupaa hyvää. -M32

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitseeko tuota edes kysyä? Luepa oma tekstisi ja kuvittele, että joku toinen olisi kirjoittanut sen: mitäpä itse suosittelisit, jatkamaan vaan sitkeästi, kun on niin harvinaisen "ihana" mies löytynyt, varsinainen aarre suorastaan ?:)

Vierailija
4/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo ole aika selvä tapaus? Vaihtoon vaan!

Vierailija
5/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätät

Vierailija
6/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika. Kunnioita itseäsi nainen ja päästä tuo luuseri menemään!

Vierailija
7/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista :) onhan se varmaan aika selvä tapaus,tuntuu että kirjoitin tänne lähinnä saadakseni vahvistusta jättämiseen. Harmi sinänsä,koska muuten olemme niin samalla aaltopituudella. Juuri siksi onkin vaikea jättää,koska olemme todella hyviä kavereita. Ap

Vierailija
8/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosi hyvä "kaveri" kun ne jätkät on kuitenkin paljon tärkeämpiä kuin sinä ja viina ym aineet millä vaan saa pään sekaisin menee sinun edelle :(

Mitä se auttaa jos sinä yksin panostat suhteeseen kun suhde on noin huonossa jamassa heti parin kk päästä.

Ei jatkoon...aika epätoivoista roikkua tuollaisessa parisuhteessa!

Vierailija
9/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä jätä. Kun olet suhteeseen mennyt, pitää siinä myös pysyä, tuli mitä tuli. Voihan olla, että et löydä edes noin hyvää ja laadukasta miestä enää ikinä ja sinusta tulee yksinäinen nainen. Eiköhän siitä miehestä kuoriudu vielä hyvä mies, hyvä ja huolehtiva isä lapsillenne ja mies, jonka kanssa on mukava istua kiikkutuolissa eläkkeellä. Näin se on, usko minua.

Miten aivottomia jotkut naiset oikein ovat...?Jo heidän lapsuudessaan on mennyt ilmeisesti joku pahasti vikaan...

Vierailija
10/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä pointti 9,kaverithan ne menee tosiaan kaiken edelle! En kuitenkaan sanoisi itseäni epätoivoiseksi,aivottomaksi roikkujaksi, mutta kiitos näistäkin näkökulmista. Tiedän olevani vätys,kun ahdistaa jättää mies. Tämä siksi,että pelkään hänen pahoittavan mielensä :D kivittäkää vaan. Pakko tämä ero nyt on hoitaa vuorokauden sisällä kuitenkin. Harmi että viestillä jättäminen on hieman törkeää,se olisi nimittäin helpointa..

Vierailija
11/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voithan sinä sen kaverina pitää. Seurustelemaan tuosta miehestä ei ole, ei kunnioita sinua yhtään. Varmasti menee vaan pahemmaksi, jos jatkat. Vaikuttaa tosi lapselliseltakin, hänelle sopisi paremmin joku teinityttö kumppaniksi. Sulle taas sopisi paremmin joku jo aikuinen mies.

Vierailija
12/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo lapselliselta vaikuttaa minunkin mielestä,eli tuota teiniätyttöä voisikin suositella hänelle :) hänhän tykkäsi valmiiksi näistä 19-vuotiaista :D ap

Vierailija
13/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ikinä ole(tai harvoin) helppoa lopettaa suhdetta.Ei asiat ole niin mustavalkoisia eikä kukaan ole pelkästään hyvä tai paha.Inhoon sellasta asettelua et joku mies on hyvä tai huono.Hyvässäkin on varmasti jotain huonoa ja huonossa jotain hyvää joten mihin se rima vedetään.Hyvän miehenhän pitäis olla täydellinen,onko sellaista?käsi pystyyn kellä on.No kuitenkin tässä sun tapauksessa mies ei pidä sinusta tarpeeksi kun kaverit menee sun edelle.Eipä siinä sitten mitään järkeä ole.

Vierailija
14/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:10"]Älä jätä. Kun olet suhteeseen mennyt, pitää siinä myös pysyä, tuli mitä tuli. Voihan olla, että et löydä edes noin hyvää ja laadukasta miestä enää ikinä ja sinusta tulee yksinäinen nainen. Eiköhän siitä miehestä kuoriudu vielä hyvä mies, hyvä ja huolehtiva isä lapsillenne ja mies, jonka kanssa on mukava istua kiikkutuolissa eläkkeellä. Näin se on, usko minua.

Miten aivottomia jotkut naiset oikein ovat...?Jo heidän lapsuudessaan on mennyt ilmeisesti joku pahasti vikaan...
[/quote]

Mä en ymmärrä kuinka joku on niin aivoton, että jää roikkumaan tuollaiseen suhteeseen. Nyt poikki ja parempaa etsimään. Jätä tuon paremmaksi muokkaaminen jollekin toiselle.

Vierailija
15/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en todellakaan jaksa kuluttaa aikaani kenenkään muokkaamiseen :) se taitaa nimittäin harvemmin onnistua. Ap

Vierailija
16/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 09:10"]

Älä jätä. Kun olet suhteeseen mennyt, pitää siinä myös pysyä, tuli mitä tuli. Voihan olla, että et löydä edes noin hyvää ja laadukasta miestä enää ikinä ja sinusta tulee yksinäinen nainen. Eiköhän siitä miehestä kuoriudu vielä hyvä mies, hyvä ja huolehtiva isä lapsillenne ja mies, jonka kanssa on mukava istua kiikkutuolissa eläkkeellä. Näin se on, usko minua.

[/quote]

Tämän on pakko olla provo :D

Vierailija
17/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä ihan asiallisen kuuloinen kaveri! Lojaali ystäviään kohtaan, osaa nauttia elämästä ja harrastaa urheilua. Paljon samaa kuin itsessäni, joten voisin hyvin uskoa, että kyseessä on joku ystäväpiiristäni.

Minullakin on tullut naisia vastaan, jotka eivät ole ymmärtäneet elämäntyyliäni, mutta onneksi jotkut sentään ymmärtävät. Takakireät valittajanaiset, jotka haluavat "omia" miehen ja rajoittaa heidän tekemisiään, voivat etsiä itselleen miehen joka moiseen suostuu. Parisuhde jossa toinen haluaa kontrolloida toista, ei ole terve.

Pilvenpoltossa ei todellakaan ole mitään pahaa, mutta tuo muiden naisten kehuminen kuullesi on mielestäni hieman harkitsematonta ja tyhmää, sekä huumeiden käyttöä kannattaa ehkä seurata. Mitä väliä jos toinen puhuu unissaan? Ei siitä kannata mustasukkaiseksi tulla. Minäkin näin viimeyönä unta, että lemmin ahkerasti erästä työkaveriani, mutta aamulla kun sain silmät auki, olin oikein tyytyväinen herätessäni vaimoni vierestä.

Mieti tarkkaan mitä teet. Ettehän te ole vielä seurustelleetkaan kuin muutaman kuukauden. Hetikö pitäisi olla kihlasormuksia ostamassa ja saman katon alle muuttamassa. Kavereille morjens ja kanasalaattia tyttöystävän kanssa jatkossa viikonloppuisin. Mies on 23v. eli paljon on vielä tekemättä ja näkemättä.

Kuulostat nihkeältä vaimoehdokkaalta, en tykkää, anteeksi vaan. Kuten myös te muut eroamaan kannustavat naiset tällä palstalla. Jos haluat turvallisen, vain kotona nysväävän miehen (max. kerran sulkapalloa viikossa kaverin kanssa), suosittelen kirjanpitäjää tai muuta atk-nörttiä.

Vierailija
18/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahha hauska viesti 18 :D jos et huomannut,vihjasin jo aloituksessa olevani hieman takakireä 8)
Atk-nörtti voisikin olla hyvä vaihtoehto,thx hyvästä vinkistä

Vierailija
19/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä luovuta! Huumeiden käyttö, oharit tai mieluummin kaverien kanssa notkuminen ei kuullosta ollenkaan pahalta esim verrattuna siihen että treffeillä miehelllä on väärän väriset kengät.

Vierailija
20/55 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pilven poltto jo olisi minulle totaalinen TURNOFF. Marihuanalle haiseva hygieeniastaan huoletimaton rastatukka ei sytytä. Usein vielä pilvi passivoi jo valmiiksikin laiskaa vetelystä, jota kiinnostaa vain kavereiden kanssa rällästys. Etsi parempi mies. Saman ikäisiä miehiä on jotka ovat fiksuja ja sivistyneitä. Miehesi toiminta kuulostaa 15-vuotiaan teinin elämältä.