Viivapimppi, pienet nännipihat ja valkaistu anus. Mitä muuta tarvitsen?
Olen ollut pitkään pois deittailumarkkinoilta ja nyt olen lähdössä "toiselle kierrokselle". Mitä muita ominaisuuksia olisi hyvä olla, kuin nuo otsikossa mainitut? Perinteisemmät rinnat, peput jne. tiedän kyllä.
Kommentit (55)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:43"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:09"] Hampaat kannattaa valkaista vetyperoksidilla, 35% liuos. Peräaukon voi samalla tavalla valkaista vetyperoksidilla, ja samalla tavalla kyllä täytyisi etupuolikin hoitaa, mikäli värkki on lerppu ja tumma. [/quote] Vetyperodin hankkimiseen pitää anoa poliisilta lupa. Mukava siinä lomakkeeseen kirjoittaa käyttötarkoitusta :D [/quote] Ei todellakaan tarvitse.. sitä saa apteekistakin (ei kaikista), mutta ostaisin kemikaalifirmoista, se on halvempaa. Postin kautta maksaa maltaita, joten lähtisin myös paikan päälle hakemaan.
[/quote]
Kas, EU:sta tullut uusi säädös, että pitää anoa lupa, jos 12% tai vahvempaa. Byrokraatit ovat taineet unohtaa, ettei 35%:n vetyperoksidista saa mitään räjähteitä tehtyä, pitää olla 60-70%, eikä sellaista ole myyty kenellekään ennenkään. Vetyperoksidin distillaatio korkeimpiin pitoisuuksiin taas vaatii sellaista kalustoa, ja se on niin vaarallista, ettei kukaan siihen ryhdy. No, joka tapauksessa peroksidille löytyy muutakin järkevää käyttöä, kuten esim. juomavesikaivojen desinfiointi. Sitä tarvitaan sen verran paljon per kuutio vettä, että 35% täytyy käyttää.
Hukkaan menee taas veronmaksajien rahoja, toivotaan että tästä holhoamisesta saadaan loppu.
Tekoripset, geelikynnet, bmi max 18.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:56"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:53"]
Onhan pillu sheivattu?
Muista myös vaatetus, älä pukeudu säkkiin, älä missään tapauksessa näytä lentoemännältä!
[/quote]
Nuo olivat "must" jo 15v sitten. Eli ne on hallussa kyllä. :) Ap
[/quote]
Sheivattu pillu ei ole must, ei ole pop eikä ole seksikäs. Luomu on muutenkin IN, miehet tykkää tuuheasta oikeasti. Vain naiset itse luulevat, että karvaton on seksikäs.
Onhan sulla hiustenpidennykset ja hampaat valkaistuna? Niin ja tietysti suihkurusketus ja muhkeat kulmakarvat, muista töröttää huulia! Eiköhän tässä sitten tärkeimmät olekin. Pukeutuminen tietysti semmosta hutsu-lookkia, kato mallia joltain missiltä, ne osaa tän homman.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:28"]
Siis onko enemmistöllä naisista ulkopuolella roikkuvat sisemmäthäpyhuulet? Kun viivapillua aina soimataan ja nyt rinnastetaan esim. valkaistuun anukseen.
Eikö se ole kivuliasta kun sisemmät häppärit ovat ulkopuolella ja hinkkaavat alushousuihin?
[/quote]
Ne saa leikattua pois.
[/quote]
Ja klitoriksenkin saa pois. Ällöä jos on jotain ulokkeita pillussa, ei mulla vaan ole mitään. Pelkkä kaunis vako ja sitten reikä alhaalla. Mies tykkää.
Et tarvitse muuta, jos rintasi riippuu, ne täytyy kohottaa. Luomurinnat on out. Ellei ne ole pienet, terhakat ihan kuin 16 vuotiaana. Mutta pääasia, että alapää on pelkkä viiva niinkuin ympärileikatuilla somalinaisilla. Jos vaikka klitoris tahtoo näkyä, niin käy ottamassa veks, miehet ei tykkää näystä, etkä sinä tarvitse sitä, sillä ainoa tehtäväsi on tuottaa miehelle mielihyvää muokkaamalla kroppasi hänen tarpeisiinsa.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:28"]Siis onko enemmistöllä naisista ulkopuolella roikkuvat sisemmäthäpyhuulet? Kun viivapillua aina soimataan ja nyt rinnastetaan esim. valkaistuun anukseen.
Eikö se ole kivuliasta kun sisemmät häppärit ovat ulkopuolella ja hinkkaavat alushousuihin?
[/quote] No joillain on viivan lisäksi mm. Klitoris joka näkyy hieman, mutta sehän ei ole ok. Koska miehet ei tykkää. Niistä se ei ole kivaa.
Luonne ratkaisee, nymfomania on aina muodissa. Läski rämemajava-nymfo vie heittämällä kovimmat karjut muovi-implantoitujen viivapillujen edestä. Mutta jos tavoittelet paikkaa jonkun metroseksuaalin hyypiön näyttelyesineenä, nuo ovat hyviä keinoja.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 23:44"]Olen ollut pitkään pois deittailumarkkinoilta ja nyt olen lähdössä "toiselle kierrokselle". Mitä muita ominaisuuksia olisi hyvä olla, kuin nuo otsikossa mainitut? Perinteisemmät rinnat, peput jne. tiedän kyllä.
[/quote]pese pesuaineella
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:47"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:34"]
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:28"]
Siis onko enemmistöllä naisista ulkopuolella roikkuvat sisemmäthäpyhuulet? Kun viivapillua aina soimataan ja nyt rinnastetaan esim. valkaistuun anukseen.
[/quote]
Ne saa leikattua pois.
[/quote]
Ööh niin, mutta viivapimppien haukkumisesta voi päätellä, että täällä on enemmistöllä ei-viivapimppi. Eli ulkopuolella roikkuvat sisemmät häpyhuulet. Olisi kiva kun joku av-mamma valottaisi minulle, onko se kivuliasta?
Täällä kun näytetään pitävän outona sitä, että esim. seistessä pimpin sisemmät häpyhuulet eivät roiku ulkona ja näkyvissä. Vaan ovat siellä sisällä ulkoisten häppäreiden takana.
[/quote]
Tämä onkin se hauska juttu täällä :) .Seksi osiossa kerroin että minulla ei ole niitä sisempiä häppäreitä ollelkaan vaan ihan pikkuiset parin millin tyngät jolle en voi mitään kun luoja ei niitä ole katsonut tarpeelliseksi minulle asentaa niin sain alapeukkuja :)
Onneksi oma mies tykkää pillustani vaikka minulla ei helttoja olekaan.
Siis pitäisikö minun kärsiä huonoa itsetuntoa tai tuntea oloni jotenkin vajavaiseksi kun minulla ei olekaan sitä helttapillua?
( Minusta heltat eivät ole rumia,älkää käsittäkö väärin)
Osaatko keskustella oikein? Ehkä joku esiintymiskurssi olisi ok, tai geisha koulutus. Oletko harjoittanut pimppisi lihakset kahvakuulilla rautaisiksi?
Kovilla ja epämääräisillä deittimarkkinoilla on tarpeen äärimmäisen treenatut lantionpohjanlihakset, mahdolliselta raiskarilta pitää pystyä vaginalihaksilla katkaisemaan kikkeli naps vaan.
Voi kamala. Minä olen niin OUT. Isot nännit, muodokas vartalo ja alhaalla riittää pehmeyttä ja kosteutta myös. Ei ole valitettu. Vielä?
Aiheeseen ohis. Luulin nuorempana sisempiä häpyhuuliani ulommiksi häpyhuuliksi, kun biologian kirjassa tms sanottiin niiden suojaavan sisempiä häpyhuulia. Sisemmät häpyhuuleni ovat siis isohkot ( näkyvät ulospäin esim kun seison) ja en ymmärtänyt, että uloimmat olivatkin vain tuota normaalin väristä "ihoa" etupimpan vieressä/ympärillä. Ihmettelin myös missä ne sisemmät häpyhuuleni oikein olivat. Myöhemmin selvisi tämä asia että minulla ne ovatkin vain isommat kuin viivapinpeillä.
Kokonaisuutena olen alapäähäni tyytyväinen. Myös eksäni siitä piti ja sen kanssa tulivat hyvin toimeen. Nyt olen taas sinkku ja toivon löytäväni jostain miehen joka tämän lihaisamman version ottaisi syleilyynsä. :)