Viivapimppi, pienet nännipihat ja valkaistu anus. Mitä muuta tarvitsen?
Olen ollut pitkään pois deittailumarkkinoilta ja nyt olen lähdössä "toiselle kierrokselle". Mitä muita ominaisuuksia olisi hyvä olla, kuin nuo otsikossa mainitut? Perinteisemmät rinnat, peput jne. tiedän kyllä.
Kommentit (55)
Höh, mulla on isot nännit ja isohkot nännipihat, vaikkakin kyllä vaaleanpunaiset, kukaan ei ole rumaks haukkunut. Nyt raskaana tosin entistä isommat ja tummentunut, saa nähdä palautuuko. Mutta voihan niitäkin hei varmaan vaalentaa!:D
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:19"]
Höh, mulla on isot nännit ja isohkot nännipihat, vaikkakin kyllä vaaleanpunaiset, kukaan ei ole rumaks haukkunut. Nyt raskaana tosin entistä isommat ja tummentunut, saa nähdä palautuuko. Mutta voihan niitäkin hei varmaan vaalentaa!:D
[/quote]
Onnistuu joo samalla aineella kuin anuksenkin valkaisu: http://www.hekumania.com/secret-bright-intiimialueiden-vaalennusgeeli.html
Oletko jo käynyt tyyli- ja käytöskoulutuksessa. Entäs salilla?
Siis onko enemmistöllä naisista ulkopuolella roikkuvat sisemmäthäpyhuulet? Kun viivapillua aina soimataan ja nyt rinnastetaan esim. valkaistuun anukseen.
Eikö se ole kivuliasta kun sisemmät häppärit ovat ulkopuolella ja hinkkaavat alushousuihin?
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:28"]
Siis onko enemmistöllä naisista ulkopuolella roikkuvat sisemmäthäpyhuulet? Kun viivapillua aina soimataan ja nyt rinnastetaan esim. valkaistuun anukseen.
Eikö se ole kivuliasta kun sisemmät häppärit ovat ulkopuolella ja hinkkaavat alushousuihin?
[/quote]
Ne saa leikattua pois.
Ilmeisesti peräkoukku tarvitsee olla kun sen asennuksen hintaa joku palstalla kyselee, itse en ihan näin pitkällä vielä ole harkitsen vasta.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:35"]
Ilmeisesti peräkoukku tarvitsee olla kun sen asennuksen hintaa joku palstalla kyselee, itse en ihan näin pitkällä vielä ole harkitsen vasta.
[/quote]
Sinulle voisi sopia sellainen tilanteen mukaan kiinnitettävä, jos ajatus lopullisesta peräkoukusta karmii.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:17"][quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:09"]
Hampaat kannattaa valkaista vetyperoksidilla, 35% liuos. Peräaukon voi samalla tavalla valkaista vetyperoksidilla, ja samalla tavalla kyllä täytyisi etupuolikin hoitaa, mikäli värkki on lerppu ja tumma.
[/quote]
Vetyperodin hankkimiseen pitää anoa poliisilta lupa. Mukava siinä lomakkeeseen kirjoittaa käyttötarkoitusta :D
[/quote]
Ei todellakaan tarvitse.. sitä saa apteekistakin (ei kaikista), mutta ostaisin kemikaalifirmoista, se on halvempaa. Postin kautta maksaa maltaita, joten lähtisin myös paikan päälle hakemaan.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:34"]
[/quote]
Ne saa leikattua pois.
[/quote]
Ööh niin, mutta viivapimppien haukkumisesta voi päätellä, että täällä on enemmistöllä ei-viivapimppi. Eli ulkopuolella roikkuvat sisemmät häpyhuulet. Olisi kiva kun joku av-mamma valottaisi minulle, onko se kivuliasta?
Täällä kun näytetään pitävän outona sitä, että esim. seistessä pimpin sisemmät häpyhuulet eivät roiku ulkona ja näkyvissä. Vaan ovat siellä sisällä ulkoisten häppäreiden takana.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:47"]
[/quote]
Ne saa leikattua pois.
[/quote]
Ööh niin, mutta viivapimppien haukkumisesta voi päätellä, että täällä on enemmistöllä ei-viivapimppi. Eli ulkopuolella roikkuvat sisemmät häpyhuulet. Olisi kiva kun joku av-mamma valottaisi minulle, onko se kivuliasta?
Täällä kun näytetään pitävän outona sitä, että esim. seistessä pimpin sisemmät häpyhuulet eivät roiku ulkona ja näkyvissä. Vaan ovat siellä sisällä ulkoisten häppäreiden takana.
[/quote]
Av-sääntö numero yksi: mollaa aina sitä mitä oikeasti kadehdit.
Siitä puuttuu meikäläinen panomiehenä.
Siitä puuttuu meikäläinen panomiehenä.
Märkä pinppi ja turvonneet häpyhuulet.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:47"]
[/quote]
Ne saa leikattua pois.
[/quote]
[/quote]
Sanos muuta. Aikoinaan, kun kumppanin kanssa ekaa kertaa alettiin touhuta, niin ukolta pääsi ihan harkitsemattomasti (ilmeisesti) "ei voi olla, sullahan on ihan lapsen p...u". Ei siis ole pedofiili, vaan on siskoillaan nähnyt pienenä.
Sehän se on se naisen tärkein ominaisuus että miellyttää mahdollisimman montaa (peli)miestä. Miten olisi sellainen viivapimppiin sopiva kiitorata? Muuten kuulostaa jo ihan pantavalta paketilta :)
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 00:09"]
Hampaat kannattaa valkaista vetyperoksidilla, 35% liuos. Peräaukon voi samalla tavalla valkaista vetyperoksidilla, ja samalla tavalla kyllä täytyisi etupuolikin hoitaa, mikäli värkki on lerppu ja tumma.
[/quote]
Vetyperodin hankkimiseen pitää anoa poliisilta lupa. Mukava siinä lomakkeeseen kirjoittaa käyttötarkoitusta :D