Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paras shampoo

Vierailija
17.12.2014 |

Minulle on vaikeaa löytää shampoota. Kun käytän tuuheuttavaa tms, hiukset jäävät rasvaisiksi, kun taas erästä kosteuttavaa niin tuntuu että päänahka onkin ihan kuiva. Olen koettanut tigit, bio+, maroccon oilit ja halpamerkit. Mikä teille on paras shampoo? Vaihtelen tällä hetkellä shampoita, muuten tukka koko ajan rasvainen tai sitten taas koko ajan kuiva ja kipeä päänahka. Minulla on melko paksu keskipituinen tukka, leikkasin n. 40 cm pois ja vähensin samalla pesukertoja 3-4 krt vkossa, myös shampoon määrää.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla paras on puhdas oliiviöljy-saippua. Siis tosiaan, sellainen ihan palasaippua, jossa ainoat valmistusaineet on oliiviöjy, vesi ja merisuola. Olen käyttänyt tätä, ja latvoihin jätettävänä arganöljyä, jo yli 10 vuotta ja ihmiset aina ihailee hiusteni kiiltävyyttä. Halvoilla aineilla se on ainakin aikaansaatu ;)

Vierailija
2/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:02"]Minulle on vaikeaa löytää shampoota. Kun käytän tuuheuttavaa tms, hiukset jäävät rasvaisiksi, kun taas erästä kosteuttavaa niin tuntuu että päänahka onkin ihan kuiva. Olen koettanut tigit, bio+, maroccon oilit ja halpamerkit. Mikä teille on paras shampoo? Vaihtelen tällä hetkellä shampoita, muuten tukka koko ajan rasvainen tai sitten taas koko ajan kuiva ja kipeä päänahka. Minulla on melko paksu keskipituinen tukka, leikkasin n. 40 cm pois ja vähensin samalla pesukertoja 3-4 krt vkossa, myös shampoon määrää.
[/quote]

Urtekramin aloe, ihan prismasta. Pesee puhtaaksi ja jättää tuuheaksi. En käytä edes hoitoainetta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Kiitos tosi paljon vastauksista!! Menen heti huomenna etsiskelemään:)

Vierailija
4/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erisan-shampoo

Vierailija
5/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdoin kanssa vuosi sitten tuohon kakkosen suosittelemaan oliviiöljy- (marseilles) saippuaan. Pesuväli piteni viikkoon. Ennen pesin joka päivä. Tuota hoitoainetta en ole kokeillut. Itselläni on hennot hiukset. 

Vierailija
6/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aina vähän ylenkatsonut Head & Shouldersia, varsinkin kun sitä telkkarissa mainostaa joku jääkiekkkoilija. Luulin että se on jotain bulkkikamaa, joka ei kuitenkaan toimi paremmin kuin muut. Olinpa väärässä! Nyt kun kokeilin 2-yhden-hinnalla- tarjousta, niin kylläpä yllätyin positiivisesti...

Tuoksu on ihan erilainen kuin muissa zx:ssa ja pantenessa jne. Sensitive on pehmeä ja toimii aina. Citus Fresh oli erikoinen, kun siinä on mentholia. Aika jännä tunne kun se mentholi alkaa viilentämään päänahkaa kuumassakin suihkussa..

En kyllä enää muita ostakaan kuin tuota Head & Shouldersia.. (ei maksettu mainos) =D

Vierailija
7/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fructis Garnier

Vierailija
8/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Head & Shoulders... Ei kannata ainakaan jos on hennot sähköistyvät hiukset. Minulla se on varma tie siihen että hiukset lentää sähköisinä ilmassa eivätkä asetu millään muotoonsa.

Vierailija
9/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korresin shampoot on parhaita mitä on olemassa!

Vierailija
10/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile käyttää hoitoaine ja sitten shampoo. Minulle ainakin jää näin hiukset paljon tuuheammiksi :)

Vierailija
11/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin Hieno Suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine ovat suosikkejani. Halpoja, hyväntuoksuisia ja sopivat ainakin minun suomalaiseen päähäni. Yksittäinen hius on ohut, mutta niitä on paljon.

Vierailija
12/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XZ

Vierailija
13/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerastasen shampoot on hyviä!

Vierailija
14/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun hiuslaadulle (pörröinen pitkä luonnonkihara) Redkenin all soft on ollut tähän mennessä paras. Markettikamasta paras kokeilemani on varmaankin Tresemmen kosteuttava sampoo ja hoitoaine.

Vierailija
15/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos käyttää hoitoaineen eka ja sitten shamppoon on sama asia kuin laittaisit naamaan rasvan ja pesisit  sen sitten aineella pois... Jos siitä tosiaan tulee tuuheammat hiukset se tarkoittaa että käyttämäsi hoitoaine on tosi huonoa... 

Jos hiukset jäävät tahmaisiksi se tarkoittaa että käytät liian hoitavaa tuotetta hiuksiisi. 

Vierailija
16/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:23"]Erittäin Hieno Suomalainen mustikkashampoo ja -hoitoaine ovat suosikkejani. Halpoja, hyväntuoksuisia ja sopivat ainakin minun suomalaiseen päähäni. Yksittäinen hius on ohut, mutta niitä on paljon.
[/quote]Mulla sama tuote. Olen todella tyytyväinen.

Vierailija
17/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:18"]

Olen aina vähän ylenkatsonut Head & Shouldersia, varsinkin kun sitä telkkarissa mainostaa joku jääkiekkkoilija. Luulin että se on jotain bulkkikamaa, joka ei kuitenkaan toimi paremmin kuin muut. Olinpa väärässä! Nyt kun kokeilin 2-yhden-hinnalla- tarjousta, niin kylläpä yllätyin positiivisesti...

Tuoksu on ihan erilainen kuin muissa zx:ssa ja pantenessa jne. Sensitive on pehmeä ja toimii aina. Citus Fresh oli erikoinen, kun siinä on mentholia. Aika jännä tunne kun se mentholi alkaa viilentämään päänahkaa kuumassakin suihkussa..

En kyllä enää muita ostakaan kuin tuota Head & Shouldersia.. (ei maksettu mainos) =D

[/quote]

Komppaan H&S:aa.

Tosiaankin on koostumukseltaan ihan erilainen kuin melkein kaikki muut. Ei sisällä mitään lääkeaineita, kun on markettikamaa, mutta toimii silti tosi hyvin hilsettäkin vastaan.

Eikä se mitään sähköistä.

Vierailija
18/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 21:23"]

Kokeile käyttää hoitoaine ja sitten shampoo. Minulle ainakin jää näin hiukset paljon tuuheammiksi :)

[/quote]

Joo, mutta voisit yhtä hyvin jättää sen hoitoaineen pois. Tuo tarkoittaa vain, ettei hiukseis tarvi sitä hoitoainetta, itse asiassa se on vain liian raskasta hiuksillesi.

Vierailija
19/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut alan ammattilaisetkin suosittelevat ensin hoitoaineen laittamista ja pesua vasta sen jälkeen. Kai siinä joku juju on mikä toimii ja miksi noinpäin.

Vierailija
20/23 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Redkenin all soft. Parasta ikinä. Ei kannata ostaa Suomesta ylihintaan vaan tilata esim. lookfantasticilta huomattavasti edullisemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi