Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

INHOAN itseäni. oon ihan paska.

Vierailija
17.12.2014 |

kumpa ei tarvis elää. tällästä paskiaista viiti kukaa katella. ukko ja nuot ihanat lapset vaan kärsii ku on tälläne kyrpäottane mamma kotona raakkumassa. vittu että voi olla paskiainen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pidän itseäni poikkeuksellisen fiksuna, luovana ja taitavana ihmisenä, joka ansaitsee elämässä paljon hyvää. Olen monesti miettinyt, mitkä tekijät selittävät nämä erot ihmisten itsearvioinneissa. Korvien välissähän nämä käsitykset ovat. Ei maailmankaikkeus meitä arvota vaan me itse.

Vierailija
2/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

on niin pieni pää että ei korvien väliin paljon käsityksiä mahdu.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:25"]

Minä taas pidän itseäni poikkeuksellisen fiksuna, luovana ja taitavana ihmisenä, joka ansaitsee elämässä paljon hyvää. Olen monesti miettinyt, mitkä tekijät selittävät nämä erot ihmisten itsearvioinneissa. Korvien välissähän nämä käsitykset ovat. Ei maailmankaikkeus meitä arvota vaan me itse.

[/quote]

se on hyvä. ajattelethan muista ihmisistä samoin kuin itsestäsi?

ap

Vierailija
4/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. sä olet oikeasti ihan ihana ihminen. Lähe vaikka lenkille, niin aivos saa vähän happea?

Vierailija
5/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:25"]

[/quote]

Kokemukset ja kasvatus. Minusta ihmisillä saisi keskimäärin olla heikompi itsetunto.

Vierailija
6/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite on ukko akkansa valinnut.

Vierailija
7/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:37"]

Ite on ukko akkansa valinnut.

[/quote]

sitä reppanaa. eipä raukka arvannut että akastansa tämmönen mulukero tullee.

ap

Vierailija
8/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän tunteen.

t. toinen mulkeropaska

Vierailija
9/9 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mehän voidaan muuttua - me kaikki huonot akat! Aletaan pitää huolta itsestämme ja urheilla yms. Kyllä mieli muuttuu, ei se ole luonteesswa vaan olotilassa se, miten käyttäydymme. Hyvä olo äidillä=hyvä olo koko perheellä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi