Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

YRITYS PÄÄLLÄ 2015

17.12.2014 |

Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D

Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!

Kommentit (2463)

201/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja nyt mä sen tajusin, että miksi tämä taas jätti lataamatta loppuosan viestistäni, kuten viimeksikin. Laitoin jonkin oudon hymiön ja tämä näköjään herjaa niitä! No mutta siis nimmari tosta edellisestä viestistäni vain puuttuikin.

Cecilja 22/27-33 yk 15

202/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kp 35, ei mitään uutta auringon alla.. kylmä, pääkipuja, rinnat aristaa ja tuntuu pinkeiltä, sekä vihlaisevia nivus- ja alavatsakipuja. Veikkaan että oma ovikseni on ollut tässä kierrossa todella myöhään. Tänään testissä aamulla hieman punaisempi viivanpaikka/haamu kuin pari päivää sitten. Alin testi illalla, monen mehulasin jälkeen. Ylin pari päivää sitten. http://aijaa.com/pE397j.
Kuvittelenko? Toivon vaan niin paljon.. :-$

Sisältö jatkuu mainoksen alla
203/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyllis20, minä en ainakaan saa tuota laittamaasi kuvaa auki.

204/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset
205/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="phyllis20" time="04.01.2015 klo 21:08"]http://aijaa.com/pE397j
[/quote]
Pistehän siellä olikin perässä =)

206/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyllis, valitettavasti en näe mitään selvää noissa testeissä. Toki kuva voi vääristää, ja esim muutaman päivän päästä tuleekin selvä viiva. Mikä dpo siulla. ? :) 

SMINKILLE ONNEA !!

ANNMA: Harmillista kun kierrot venyvät ja paukkuvat jopa tuollasiin lukemiin, omani on pisimmillään ollut 59.. Mutta ihanan positiivista että olet raskautunut ilman lääkitystä, ehkä minäkin jossain vaiheessa.. Monennestako yk:sta raskauduit silloin ? Itselläni alkaa pian mitä luultavammin yk 10.. Gyne sanoi minulle silloin yk 7, että pco ei ole niin pahana että lääkitys kannattaisi aloittaa, sanoi lisäksi myös että olen niin nuori ja pillereitä aiemmin popsinut, ettei kroppa vielä ehkä ole edes löytänyt omaa rytmiään.. Pääsääntöisesti kierrot olleet30-35. 

ON: Täällä menkkarampit jatkuu.. Jos ei menkat ala tiistaihin mennessä niin testaan ti aamuna, jos posti kerkiää testini tuomaan :) Rinta arkuus hävinnyt, joten luultavasti menkat alkavat :) Toivotaan vaan ettei kierto veny taas mahdottomiin :) Tein itselleni syyskuun kierrosta asti sellaisen oman kalenterin, johon olen kirjannut ovisplussat ja kiertopäivät ja pituudet. Ajattelen vain kokoajan lähestyvää vuoden rajapyykkiä.. :/ 

maassa oleva HOPEHOPE kp 34/30? yk 9

207/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyllis, nyt näkyy kuva mutta minäkään en löydä useampaa viivaa niistä. Toivotaan että vahvistuu :)

208/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HOPEHOPE: En enää tarkalleen muista monesko yk tuolloin oli, muistaakseni yk3 tai yk4. Kaikki nuo kierrot oli todella pitkiä.

Nyt dpo 9, meinasin tiistaiaamuna tehdä ensimmäisen testin jos ei menkat ala jo ennen. Vai voiko ne edes vielä dpo 11 näyttää mitään?

209/2463 |
04.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyllis: En minäkään valitettavasti näe toista viivaa testeissä. Toivotaan että viivat vahvistuvat.

210/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos Cecilja, oli ainakin ijhan oikein tossa listassa :)

Mun täytyy kyllä myöntää (kova viivan tihrustelija kun olen) että Phyllis, olen näkevinäni sun testeissä jotain hailakkaa, ainakin kahdessa alemmassa. Toivottavasti vahvistuvat eivätkä ole pelkkiä viivanpaikkoja.

Annma, itse en välttämättä tekis liian aikaisin juuri siitä syystä että jos ei näytäkkään vielä oikein. Tulisi vaan turhaan paha mieli. Mutta Tottakai jokainen omalla tavallaan juuri niin kuin itsestä hyvältä tuntuu :)

On. Ei mitään uutta, ei niitä menkkoja eikä kipuja mutta turvottaa alavatsaa, joka tietysti vaan herättää turhia toiveita. Olen taas gpooglannut

211/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha, puhelin sekosi taas. Niin siis olen googlannut netin läpi ja aivan varma että noi jomotukset kertoo raskaudesta :D Eli pyh ja pah, ehkä jollain muulla.

Mikka 20v toinen toiveissa kp35/?

212/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Phyllis, mitä jos teistailet clearblue digi:llä? Mä näen viivaa vain keskimmäisessä.

Vierailija
213/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lukenut teidän juttuja innolla vaan en ole ehtinyt ilmottautua mukaan. Itselläni on menossa kp 24/30 ja tänään iski kova hinku testata ja kaapissa oli clearbluen digi testejä tupla pakkaus. Hulluuksissani sitten tein sen vaikka arvasinkin että sanoo ei raskaana. Hulluus ei jäänyt siihen vaan vielä tuhosin testin nähdäkseni liuskat. Liuskissa olikin kaksi viivaa ja viikkoja laskevassa liuskassa yksi viivaa. Onko kukaan muu hulluuksissaan repinyt tuon auki nähdäkseen mitä liuskissa on kun tulos on ei raskaana?

Nyt pitäisi kai vaan malttaa odottaa muutama päivä ennen uuden testin tekoa. Voi jestas kun nainen on malttamaton.

214/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikka, mäkin olin varma että oon raskaana...kaikki nuo jomotukset, nipistelyt, arat ja isot rinnat. Olin niin varma koska luin todella paljon nettipalstoja ja mun kaveri joka tuli marraskuussa raskaaksi, sanoi että samanlaiset jomotukset oli hänelläkin ja kesti viikkoja. Niin mä luulinkin että oon raskaana. Menkat olivat 4 päivää myöhässä ja pari päivää ennen menkkoja jomotukset loppuivat. Ja kun ne menkat tuli, oli alavatsa kolme päivää kipeä.
Nyt en halua luottaa noihin tuntemuksiin ja kroppaan, nyt mä vaan heilutan peittoja ja odotan menkkoja :)

215/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

HÖNTTENTÖNTTIÄINEN,

Kyllä!!! Olen repinyt ja kaikki 3 :)))) ekassa yk-ssä. Kaikkissa liuskissa oli kaksi viivaa ja viikkoja laskevassa liuskassa yksi viivaa ja en ollut raskaana eli ei kannata luottaa siihen.

216/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finest, nyt on jo viikon myöhässä. Kyllä odottavan aika on pitkä :D

Hönttentönttiäinen, olin lukevinani jostain että neljä viivaa digissä olis raskaana mutta en kyllä tiedä onko näin. Kun en tajunnut sitä joskus avata.

217/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa kaikki!

Nyt seuraa pari kysymystä. Onko teillä huomattavaa eroa kuukautisten aikana ilmenevissä kivuissa?  Mulla esim edelliset menkat oli todella kivuliaat,  jouduin syömään särkylääkettä niin paljon kuin sallittua on, jotta kykenin normaaliin toimintaan,  käymään töissä ja nukkumaan. Siitäkin huolimatta yhtenäkin yönä kivut yltyivät niin että lopulta oksensin. 

Nyt kuitenkin meneillään olevat kuukautiset olen selvinnyt syömättä yhtäkään särkylääkettä. Mistäköhän moinen voisi kertoa, vai Kertooko mistään?

Toinen kysymys. Ajattelin tästä kierrosta bongata ovista, joten kaipaisin suosituksia hyväksi havaituista ovulaatiotesteistä :)

Exile

218/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Exile!
Mulla noin puolet menkoista todella kivuliaat. Kivut eivät kerro mitään erikoista, ihan normaalia juttua ja kuulemma urheilua harrastavilla naisilla kivut ovat pienemmät.

Kohdun limakalvo tuottaa lisäksi prostaglandiineja. Prostaglandiinit aiheuttavat kohdun supistelua ja vaikuttavat veren hyytymisjärjestelmään, sekä mm. osallistuvat tulehdusreaktion ja kuumeen syntyyn. Kuukautiskipu johtunee juuri prostaglandiinien liiallisesta erittymisestä.

Musta tuntuu, että limakalvo tuottaa joka kertaa eri määrä prostaglandiineja.

Finest

Vierailija
219/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

finest: Kiitos infosta. Kiva kun vastasit kun täällä toiveet nousi jo tosi korkealle. Ehkäpä hommaan muutamat liuska testit että saan niitä hulluuksissani dippailla ja etsiä epätoivoisena viivoja. ;)

220/2463 |
05.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla loppui alaselän jomotus, mutta pari tippaa verta tuli taas eilen. Tämä tiputtelu ennen menkkoja ei ole normaalia mulle vaan menkat ja kivut normaalisti alkaa rytinällä. Lopetin pillerit siis viime kesänä ja luomumenkat on ollut säännölliset heti lopettamisen jälkeen. Aloitin tuossa n. kuukausi sitten raskausvitamiinit (Centrum Pregnancy Care) joten voisko tällä olla mitään tekemistä asian kanssa? Toki toivon, että tämä olisi kiinnittymisvuotoa, mutta tuskinpa vain..