YRITYS PÄÄLLÄ 2015
Niin siinä kävi, etten itse ainakaan kauan toivottua plussaa tämän vuoden puolella saa eli yritys jatkuu vuonna 2015! :D
Itse aion vielä ainakin seurailla ketjun Yritys päällä 2014 keskustelua, mutta sitä mukaan, kun yritys vuodelle 2015 siirtyy, niin tervetuloa seuraksi tänne jatkamaa keskustelua ja viimeistään sitten vuoden vaiteessa!
Kommentit (2463)
En minäkään valitettavasti Phyllis nää kahta viivaa eli uutta testiä kehiin vähän myöhemmin.
).( Voi päivää! Kiskasin sitten itselleni jonkun vatsaflunssan tms. Pyörryttää, päätä särkee, niska-hartiaseutu jumissa ja äsken jopa puhuin norjaa. Olo siis aikasta surkea. Toki elättelen pientä toivetta, että olisi kyse raskausoireista, koska dpo 9 meneillään. Onko kellään jo synnyttäneellä kokemusta tällaisesta?
Sori, mutta muille en nyt kykene kommentoimaan aivan yhtään mitään... :(
Cecilja! En hoksannut sun viestiä, koska kirjoitin omaani, telepatiaa kenties. :D
Anteeksi yksityiskohdat ja tämä lisäys, mutta olo kuin pahemmassakin krapulassa, vaikkei alkoholia nähnytkään sitten uv:n. Voiko pahoinvointi edes alkaa näin aikaisin? Epäilen vahvasti ja siksi veikkaan vatsatautia.
Lefemme, voi kurjuus oloasi! Tai eihän sitä tiedä :) Itselläin ei esikoisesta alkanut pahoinvointi kuin vasta viikolla 7, mitä kai pidetäänkin semmosena normiajankohtana noin suurin piirtein. Mutta onhan niitäkin, joilla pahoinvointi voi alkaa jopa jo ennen plussaa! Tsemppiä joka tapauksessa ja tuu säkin sitten heti kertomaan, kun taas jotakin merkittävää kierron suhteen tapahtuu! :) Itse ajattelin tällä kertaa olla päättämättä testauspäivää, kun viimeksikin kävi niin, etten sinne asti edes päässyt. Päivä kerrallaan siis! Kyllä mä jo itselleni sitä plussaa niin kovin toivon. Välillä tuntuu, ettei kehtaa tänne omia toiveitaan isoon ääneen itsekkäästi huudella, mutta kyllä nyt jo tuntuu siltä, että mun vuoro voisi olla jo. Samoin toivon kaikille hirmu hedelmällistä kiertoa! Yhdessä plussaaminen olisi vieläkin mahtavampaa :)
Minulla pahoinvointi esikoisen kohdalla alkoi muistaakseni rv6 ja luulin sitä sillon mahataudiksi (en siis tiennyt olevani raskaana) tein sitten rv7 testin. Oltiin miehen kanssa jätetty sillon yrittäminen pois ja keskityin kouluun. Peittojakin kun heiluteltiin tasan kerran siinä kierrossa, kun olin toisella paikkakunnalla opiskelemassa. En osannut sillon epäillä raskautta, kuukautiset kun sillon olivat välillä jopa 2viikkoa myöhässä. Esikoista siis yritettiin hirmusen kauan, ja kun ei tärpännyt jätettiin yrittäminen, ja sitten se tärppäsikin.
Mutta olen kyllä myös kuullut että pahoinvointi voi alkaa jo ennen plussaa.
Nyt kävi hauska moka, en olekaan 28v, vaan 27 :) eli jos joku viitsii korjata niin oon vuosi nuorempi kuin luulin. Ei sitä ikää enää muista kun 30 lähestyy, apua :)
Tänään olen tuntenut jomotusta munasarjoissa ja ovistestin viivakin tummenee pikkuhiljaa eli ovulaatio lähestyy, ei muuta kun miehen niskasta kiinni ja hommiin. Mutta oon ihan varma, että nuo jomotukset kestää niin kauan kun menkat alkaa koska näin kävi viime kierroksellakin mutta tällä kertaa en lopeta sängypuuha heti kun ovis loppuu, vaan jatkan niin kauan ku menkat alkaa.
Finest kp12/26-28 yk2
Plääh! Täällä taitaa toiveiden elättely kääntyä tänään tai huomenna kp1:ksi :(
Mutta toisaalta hienoa, ettei ainakaan tätä ensimmäistä luomukiertoa tarvinnut odotella kauemmin :)
EXILE: Minullakin joskus kuukautiset ovat täysin kivuttomat, joskus otan päivän aikana neljä buranaa.. joskus kivut alkavat ennen vuotoa, joskus taas vasta parituntia ensimmäisistä tuhruista.. Vaihtelee hirmuisesti. Olen jo muutaman kerran kuvitellut olevani raskaana kun ei kipuile yhtään xD
ANNMA: Ompa huikeaa kuinka nopeasti olet raskautunut pco:sta huolimatta ! Gyne minua varoittele että AINAKIN vuosi, kannattaa varautua pidempäänkin odottteluun. mutta kun on todistettu että ihan voi onnistua nopeamminkin niin odotan innolla jokaista kiertoa !
ON: Kipuilut loppuneet ja rinta arkuus täysin tiessään. Postipoika ei tuonut testejä tänään joten en pääse testaamaan nyt moneen päivään. Huomennahan posti ei liiku ollenkaan ? Huoh, odotellaan siis edelleen.. Vkl oli kyllä harvinaisia yhdyntäkipuja, en kärsi niistä ikinä ??
HOPEHOPE kp 35/30? yk9. esikoinen toiveissa..
Hyvä tietää Cecilja ja Mimmu että muillakin oireilee oikea ovis enemmän kuin vasen. Taidan murehtia ihan turhia :)
Hopehope, en ymmärrä miten jaksat oottaa noin kauan testaamista! Mä olisin varmasti hakenut jo kaupasta testin :) Mutta aika lupaavaltahan tuo vaikuttaa jos menkat on jo viisi päivää myöhässä! Toivotaan että sieltä pärähtää plussa kun pääset testaamaan :)
http://aijaa.com/bds0EB
Jo kp36.. haalea haamu pätkähti , tummempi kun eilen, ehkä, ovistesti tumma vahva viiva.. Nyt jännittää. Oireita ei ole, muutakun vatsan järkyttävä turvotus ja välillä kipuilu. Menkat tai vahva plussa tänne nyt heti tilattu, kiitos =) Vieläkö on toivoa, senkun tietäisi... :/
Täällä meneillään kp 21. Muutamana päivänä ollut hieman pahoinvointia ja alaselän jomotusta.. voisikohan olla merkki jostain? Tosin järki sanoo että ei niitä oireita ihan vielä voi ilmetä :) Ovis oli viime keskiviikkona, ja oli kivuliain ovulaatio koskaan; nivusiin sattui, maha sekaisin, turvotusta..
Ensi viikolla uskaltaisi ehkä testatakin.
Hiiu kp 21/27-30 yk 1
Voi Phyllis, taidat olla raskaana koska ovistestissä on vahvat viivat ja r-testin toista viivaa näkee jopa mun mies. Ihanaa! Parin päivän päästä uusi testi niin tiedät tarkemmin
OH MY!!!! Olisin NIIN onnellinen <3<3 parin päivän päästä teen digitestin.. IIK. Jännittää niin paljon. 8)
Tossahan toi testi on jo kuivunut, haamu tuli kyllä testiajalla. Mutta jostain olen lukenut ettei noi pregcheckit antais värillisiä haamuja kuivuttuaan. :) Jännittää että vääristääkö toi nyt kuivana kuinka paljon. :)
Phyllis, soita terveyskeskukseen ja pyydä verikoe? Sillä se selviää satavarmasti! :) Hyvältä kyllä näyttäis :)
Hei muute, Lajori oli plussannut 15.12 ja nyt rv 8. Oli käynyt laittamassa tonne yritys päällä 2014 ekaan ketjuun
Huomenta arvon leidit ! Minua huimasi koko viime yön aivan valtavan paljon, ja tänä aamuna kun nousin laskemaan kissat ulos niin piti ihan seinistä tukea ottaa.. Tottakai kerkisin jo lukea kaiken maailman alkuraskaus oireet mitä on netti pullollaan, ja hyvin monella näytti olleen huimausta !
KIKKE: Valitettavasti minun kohdallani on hyvin yleistä että kierrot venyvät jonkin verran :( Siksi en testaile kovin usein, pelkään jopa hieman negaa. En ole tämän 9 kk aikana saanu ainuttakaan plussaa :( Ei siis minkäänlaista merkkiä kiinnittymisestä tai hedelmöittymisestä :(
HOPEHOPE
Tässäpä päivitetty lista tälle päivälle, meillä kärkipäässä jo huisia lukemia, mutta odotellaan vielä. Haluaako Hönttentönttiäinen listaan ikää tai yk:ta ?
Tilanne 6.1.
Hopehope kp 36/30-35 yk 9
Elmonsteri (23v) kp 35/? yk1
Mikka (20v) kp 36/?
Mymmeli89 (25v) kp29/32 yk5
Toivetta täynnä (24v) kp27/30-32 yk16
Minja76 (38v) kp 25/29-> (km 7/14) jk yk 3
Lefemme (28v) kp24/25-27 yk11
Cecilja (31v) 23/27-33 yk 15
Luna82 kp24/28-32 yk 2
Vlo kp 23/26-29 yk 1
Hönttentönttiäinen kp25/30
Hiiu (27v) kp22/ 27-30 yk1
Nepala (24v) kp 22/28-30
Dimou (25v) kp22/? yk6
Kikke89 kp21/27-31, yk2
Tipi87 kp21/29-31 yk 3
Helmianna kp20/34 yk2
Huolestunut Ensiyrittäjä kp19/27-30 yk3 (km 10/14)
Mindyh kp18/26 yk2
Orchid87 kp16/23 yk9
Pia87 kp16/26-30 ya12 (km rv12 2/14)
Adalmiina09 (26v) kp16/28-29 yk8
Muskottipähkinä (25v) kp 15/~35 yk5
Iica86 (28v) kp14/28 yk3
Finest (27v) kp13/26-28 yk 2
Nuppunella(33v) kp12/27-32 yk8
Tinttu1989 kp11/25-28
Melita kp11/27-28 yk12
Mariele (33v) kp 10/25-29 yk2
Jenviko (31v) kp9/28 yk14
Delfi kp 7/29 yk 4
Heinähaave15 (26v) kp 7/29-33 yk3
Legolatar (27v) kp 7/32-35 yk8
Mwiihh kp 6/29-30 yk 2
Ainoaa (26v) kp 5/23 yk3
Seppo07 kp 4 / 26-30 yk2
Exile kp 4/30-33 yk 10
Nita85 kp 4/42-44 yk 1 km jk (km 10/14)
Annma (33v) yk 1
Odottaa selkeyttä kiertoon:
Illusia86 yk2
Noorav
TAMMIKUUSSA PLUSSANNEET
Sminkki,
Plussaryhmä:
Suljettu ryhmä nimeltä “Kevät/kesämasut 2015”, jonne voi laittaa liittymispyynnön plussauksen jälkeen.
Exile, mä liputan digitaalisten ovistestien puolesta! Mulla itselläni on huonoja ja stressaavia kokemuksia liusktesteistä, mutta monella täällä nekin toimivat hienosti! Itselläni vain noi digit antaa hymynaamoja, kun liuskissa on aina vain ollut epämääräisiä viivoja. Tsemppiä ja iloa testailun tielle! :) Finest asiantuntevasti vastasikin jo koskien vaihtelevasti kivuliaita menkkoja, kiitos infosta! Itsellänikin välillä on kipeämmät ja välillä taas pääsee helpommalla. Myös vuodon määrä voi vaihdella kuukausittain.
Vlo, sullahan on siellä lupaavia merkkejä! :) Me mennäänkin aika samassa vaiheessa kiertoa, mitä nyt noita yrityskertoja on mulla pikkasen reilummin ;) Mulla oli myös alaselän juilintaa toissapäivänä, ja melkein olisin toivonut jotain vuotoakin, että voisi alkaa intoilla vielä enemmän kiinnittymisistä sun muista! Jännätään siis yhdessä, mitä loppukierto tuo tullessaan! :) Samoin Lefemmeä kaipailen linjoille, mitäs kuuluu?
Cecilja 23/27-33 yk 15