Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain pesää valheella :D

Vierailija
17.12.2014 |

Lauantaina lähdin 26v hyvän näköisen naisen kämpille baarista ja sain pillua! :D

Näillä valheilla lohkes: (tosin on tyylikäs ja hyvän näköinen itsekin ja 190cm)

-Olen käynyt Aallon kauppakorkean (oikeesti merkonomi jolla ei jatko-opiskelupaikkaa)

-Olen 27v ja omistusasunto (Olen 22v, joka asuu vanhempien luona)

-Pelasin jääkiekkoa nuorten SM-tasolla (en ole ikinä pelannut jääkiekkoa)

-Tittelini on kansainvälisessä firmassa "project manager"

Nainen väkisin anto numeronsa, mutta en halua soittaa tai olla yhteydessä :D

Pimpin saanti valheella on jotenkin palkitsevaa ja taktista. :D

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait sairasta pillua valheella.  ämmäkin valehteli. on juuri nytkin SP-tauti päällä. joko sulla alkoi oireet?  käy äkki lekuril, niin ei tarvitse 2026 itkee lapsettomuutta, kun on vakisuhde ja puitteet ok. 

KAIKELLA ON KATSOS KÄÄNTÖPUOLENSAKIN! JA SIT VIEL SE KOLIKONREUNA ;)

Vierailija
2/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:43"]

Mä sain munaa helposti Ruotsinlaivoilla keltä vaan varatulta kun sepitin olevani neitsyt ja 17v ja etten ymmärrä naisia jotka antavat laivalla kelle vain ja minä olen odottanut sitä oikeaa. Näille miehillehän tuli aina oikein pakkomielle päästä pöksyihin ja kokemaan neitsyttä vaikka muutoin varmaan ei olisi naisiaan pettäneetkään. Se ajatus vaan, että saakin teiniä alkoi houkuttelemaan. Oikeasti olin 24-27v välillä kun tätä harrastin ja aika kokenut sängyssä. Esitin sängyssäkin kokematonta ja nää miehet nautti kun sai opastaa ja olla siinä tilanteen herrana olevinaan.

[/quote]

No luuletko, että olisit jäänyt yksin, jos olisit vain tökännyt muutaman olkapäätä kysynyt, että "mennäänkö hyttiin panemaan?"? Kyllä ne kuule pettävät viisikymppistenkin kanssa, jos eivät muuta saa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:01"]

Kuule, uskoisin ettei sitä naista ihan oikeasti kauheasti kiinnostanut tarina vaan lähti mukaan ulkonäkösi takia :) niin ainakin itse teen yhdenillan juttujen kanssa. Useimmiten ärsyttää kun mies yrittää tehdä vaikutusta perinnöllään, koulutuksellaan tai vastaavalla - joojoo, ihan kiva, voidaanko nyt vain panna. Jos etsisin vakavaa seuraa niin en lähtisi ekalla tapaamisella mukaan, luulisi nyt edes miehen tajuavan sen :D

[/quote]

Olet moraaliton lutka. Ne miehet ovat ajatelleet varmasti että jutusta voisi tulla jotain muutakin.

Vierailija
4/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:43"]

Mä sain munaa helposti Ruotsinlaivoilla keltä vaan varatulta kun sepitin olevani neitsyt ja 17v ja etten ymmärrä naisia jotka antavat laivalla kelle vain ja minä olen odottanut sitä oikeaa. Näille miehillehän tuli aina oikein pakkomielle päästä pöksyihin ja kokemaan neitsyttä vaikka muutoin varmaan ei olisi naisiaan pettäneetkään. Se ajatus vaan, että saakin teiniä alkoi houkuttelemaan. Oikeasti olin 24-27v välillä kun tätä harrastin ja aika kokenut sängyssä. Esitin sängyssäkin kokematonta ja nää miehet nautti kun sai opastaa ja olla siinä tilanteen herrana olevinaan.

[/quote]

No luuletko, että olisit jäänyt yksin, jos olisit vain tökännyt muutaman olkapäätä kysynyt, että "mennäänkö hyttiin panemaan?"? Kyllä ne kuule pettävät viisikymppistenkin kanssa, jos eivät muuta saa.
[/quote] en tietysti luullut, mut mä halusin tällasta kunnollista joka ei ollut sellanen pillun perässä hiihtäjä joita kaikki muut oli. Eka juteltiin fiksuja aina pöydässä ja sit se käänty lopulta seksiin kun sai nää tunnolliset miehet villiintymään.

Vierailija
5/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:23"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 16:43"]

[/quote]

[/quote] en tietysti luullut, mut mä halusin tällasta kunnollista joka ei ollut sellanen pillun perässä hiihtäjä joita kaikki muut oli. Eka juteltiin fiksuja aina pöydässä ja sit se käänty lopulta seksiin kun sai nää tunnolliset miehet villiintymään.
[/quote] kerran lähti yks laivan työntekijäkin illalla ja sanoi ettei sais ees olla asiakkaiden hyteissä. Ja sille tuli niin huono omatunto mun hivelystä, että lähti kesken pois ja pahotteli , se ei ainakaan pettänyt loppuun asti.

Vierailija
6/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:05"]

Ap täällä (joku väittänyt olevansa ap, mutta tämä on vasta toinen tekstini tässä keskustelussa)

Olen lähes varma, etten totuudella olisi saanut pillua. Nainen oli itse korkeakoulutettu (Yliopisto, mutten muista mikä tutkinto) ja hyvin urakeskeiseltä kuullosti. Vaikutti sivistyneeltä ja muutenkin suht älykkäältä, eikä mikään "lähetään panee" ois riittänyt sitten alkuunkaan.

Naisen kämpillä kesti kaunan ennen kuin haarat aukesi. Oli tosiaan työn alla toi pillun saanti ja joutui oikeasti taistelemaan.

Oma analyysi:

Nainen oletti, että olen akateeminen uramies, jonka kanssa voisi jotain vakavaa tulla. Olinhan suht hyvä varainen ja myös arvostetussa duunissa. Nainen kuitenkin oli sinkku ja lähentelee 30v.

Ja kun olin lähtemässä pois kämpästä, nainen oikeen vaati, että ottaisin numeronsa (miksi, jos selvä yhdenyön juttu olisi kyseessä?). Laittoi sen kännykkääni ja antoi vihjeitä, että ottaisin yhteyttä.

Kuten joku totesi, on tää pillun saanti ku shakkia pelais. Joutuu oikeesti käyttää taktiikkaa ja aivoja =)

[/quote]

Todellisuus: nainen oli lähäri ja töissä terveyskeskuksen vuodeosastolla.

Vierailija
7/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:15"]Kyllä tuo baarimisujen pokailu hakkaa tylsän perhe-elämän sata nolla.[/quote]

Aikansa kummallakin. Aika moni mies vaihtaa baarimisujen pokailun perhe-elämään jossian vaiheessa elämäänsä. Niistäkin, jotka saisivat upean misun joka ilta.

Vierailija
8/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikutat kuule peräkammarin poika niin onnelliselta, että onnea vaan! Ompa nyt sunkin joulu pelastettu. Muistele sitä iltaa sitten yksin peiton alla.

Vierailija
9/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kiinnostua sinusta kaverina, mutten missään nimessä miehenä, koska homotutka hälyyttäisi liian kovaa...(sisustussuunniitelija...PIIP!)

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:20"]

Mä kans olen pelimies.  En usein lähe millään koulutuksella mälläämään vaan usein oon joku esim sisustussuunnittelia joka antaa heti naiselle kuvan että on tosi siisti ja kotiinsa panostava mies. Vähä jotain että oon tosi romanttinen ja oon hyvä kokki, oon tosi lapsirakas ja tykkään pitää naista hyvänä eikä omat tarpeet niinkään kunhan naisella olis hyvä olla. Oon oikeesti perus duunari huonolla palkalla ja ainoat hyvät vaatteet mitä löytyy on päällä;) noilla on vaan nii helppo pelata nainen sänkyyn vaikka en edes ole erityisen komea omastamielestä, esitän kilttiä ja viatonta.

[/quote]

Vierailija
10/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:32"]Todellisuus: nainen oli lähäri ja töissä terveyskeskuksen vuodeosastolla.[/quote]

Tuskin. Hyvin harva mies preferoi akateemista naista seksiseurana, mutta moni pelkää. Mutta en usko, että se nainen on uskonut sanaakaan, jos on kokenut miestennielijä. Ap on vain ollut mukavan aloitteellinen, saanut jutun luistamaan eikä ole jänistänyt heti, kun nainen leikkii vähän vaikeasti tavoiteltavaa.

Vierailija
11/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:40"]

Voisin kiinnostua sinusta kaverina, mutten missään nimessä miehenä, koska homotutka hälyyttäisi liian kovaa...(sisustussuunniitelija...PIIP!)

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:20"]

Mä kans olen pelimies.  En usein lähe millään koulutuksella mälläämään vaan usein oon joku esim sisustussuunnittelia joka antaa heti naiselle kuvan että on tosi siisti ja kotiinsa panostava mies. Vähä jotain että oon tosi romanttinen ja oon hyvä kokki, oon tosi lapsirakas ja tykkään pitää naista hyvänä eikä omat tarpeet niinkään kunhan naisella olis hyvä olla. Oon oikeesti perus duunari huonolla palkalla ja ainoat hyvät vaatteet mitä löytyy on päällä;) noilla on vaan nii helppo pelata nainen sänkyyn vaikka en edes ole erityisen komea omastamielestä, esitän kilttiä ja viatonta.

[/quote]

[/quote]

Siin on vaan se ero et homon tuntee puheesta ja ulkonäöstä, mä en kuulosta enkä näytä homolta. Naisiin se iskee.

Vierailija
12/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäpä sain valheella aviomiehen ja uuden talon. Eikä tarvinnut muuta väittää, kuin että seksikumppaneita oli takana vain yksi.

Vierailija
13/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:40"]

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 17:32"]Todellisuus: nainen oli lähäri ja töissä terveyskeskuksen vuodeosastolla.[/quote]

Tuskin. Hyvin harva mies preferoi akateemista naista seksiseurana, mutta moni pelkää. Mutta en usko, että se nainen on uskonut sanaakaan, jos on kokenut miestennielijä. Ap on vain ollut mukavan aloitteellinen, saanut jutun luistamaan eikä ole jänistänyt heti, kun nainen leikkii vähän vaikeasti tavoiteltavaa.

[/quote]

Akateemiset miehet preferoivat akateemisia naisia.

Vierailija
14/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:40"]

Lauantaina lähdin 26v hyvän näköisen naisen kämpille baarista ja sain pillua! :D

Näillä valheilla lohkes: (tosin on tyylikäs ja hyvän näköinen itsekin ja 190cm)

-Olen käynyt Aallon kauppakorkean (oikeesti merkonomi jolla ei jatko-opiskelupaikkaa)

-Olen 27v ja omistusasunto (Olen 22v, joka asuu vanhempien luona)

-Pelasin jääkiekkoa nuorten SM-tasolla (en ole ikinä pelannut jääkiekkoa)

-Tittelini on kansainvälisessä firmassa "project manager"

Nainen väkisin anto numeronsa, mutta en halua soittaa tai olla yhteydessä :D

Pimpin saanti valheella on jotenkin palkitsevaa ja taktista. :D

[/quote]

Kyllähän se on niin, että luuserit ne pillun saantiin rahaa, titteleitä, tai varsinkaan valheita tarvii. Tosimies saa aina vaikka olis kuinka persaukinen ja tosimieshän ei valheisiin sorru.

Itselläni ei ole koskaan ollut minkään sortin varallisuutta ja olen ihan tavallinen duunari, mutta silti pimperoa on aina ollut tarjolla jonoksi asti.

Se se on oikeasti todella palkitsevaa, kun saa pimppiä ihan omilla miehisillä avuilla, eikä tarvi siihen rahaa, tahi valheita.

Vierailija
15/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poju löysi tikkarin ja on niin iloisen ylpeä siitä. :D

Vierailija
16/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten miehet aina luulee, että naiset OIKEASTI uskovat sokeasti kaiken mitä he selittävät?

Juu, me nyökytellään ja tehään ystävällisesti lisäkysymyksiä, vaikka jo sivulauseessa ootte paljastaneet ettette tiedä asiasta yhtään mitään. Eihän se haittaa, enhän mäkään kerro paljon mä painan :D

Uskovatko miehet kaikki toistensa sanomat jutut? Pelottavaa.

Vierailija
17/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillun saantin voi monesti olla miehelle kun shakin peluu, yksi väärä liike, niin pillu jää saamatta.

Joskus se väärä liike voi olla oman iän kertominen.

Vierailija
18/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerron olevani start-up firman toimitusjohtaja. Todellisuudessa olen työtön. 

No mutta, pillua tulee ja se on tärkeintä.

Vierailija
19/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika ressu olet jos et ole edes unelmiesi koulussa sisällä.

Vierailija
20/102 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet hyvän näköinen, naista tuskin kiinnostaa sun 'tarinasi'. Tod näk antoi numeronsa vaan säälistä, ettet ajattelisi olleesi hälle vaan itsetyydytysväline.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan