Millanen pitäs olla et kelpais tavalliselle naiselle?
Parisuhteen haluaisin. Mut en tiedä millanen pitäs olla että kelpaisi. Nirso en ole. Itse kiinnostun helposti, mutta naiset ei musta yhtään. Alkanu vähä tuntumaan jo aika pahalta olla yksin.
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Siis semmoinen nainen joks kiinnostuis musta. Mä itse kiinnostun, mutta en saa mitää vastakaikua.
Laita kirjeenvaihtoilmoitus Pellervon tai jonkin muun lehden kirjeenvaihto palstalle. Tai hae treffiseuraa Jodelin paikalliskanavalta
Kehitä itsellesi kristilliset arvot ja hae seuraa Valosta.
Oletko kokeillut tanssikursseja? Miehistä on aina pulaa. Siinä olisi harrastus ja pääsisit naisten kanssa puheisiin.
Ja harrastusteatteri. Täynnä naisia.
En jaksa ettimällä etsiä ja tehdä profiili. Naiset ei kiinnostu ja vastaa viesteihin. Eivätkä ota ollenkaa yhteyttä. Oon antanu olla ja sama baarit.
Kiinnostut varmaan itseäsi parempitasoisista tai yrität kaikkia.
En yritä kyllä. Tuntuu etten vain kelpaa naisille.
Ruma en ole. Naiset sanonu et olen söpö. Ihmettelen vain miksi ne ei kiinnostu.
Pitäskö olla joki paha poika ja ryypätä rahansa ja elämänsä niin kelpaa naisille. Ihme touhua.
Monesti näkee pariskuntia. Iha tavallinen mies. Ihmettelen et toisilla käy hyvä tuuri löytää kumppani
Naiset vaa sanonu mulle. Sä oot söpö ja vielä löydät sen naisen. Koska. Ku oon 50 v.
Onko suominaiset sit vaan niin nirsojaM
Vierailija kirjoitti:
Ihan ekana auttais, jos hoitaisit ne mielenterveysongelmasi kuntoon. Vähennä palstoilla ja chatissä roikkumista, lähde lenkille, salille tai kahville ja jätä puhelin siksi aikaa kotiin. Panosta terapiaan ja laita lääkitys kuntoon. Älä käytä alkoholia.
Ap, pikkuvinkki. Kierrä tällaiset naiset s..tanan kaukaa. Toka lause hyvä, loput pelkkää pskaa. Jos henkilöllä oikeesti jotain ongelmia, niin vois ehkä valita sanat hieman toisin.
Kaippa ne komeat salibodarit kiinnostaa naisia.
Tavallisen näkönen. Ylipainonen mies ei kelpaa. Itse jo luovutan en jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Kaippa ne komeat salibodarit kiinnostaa naisia.
Väärin. Salibodarit kiinnostaa toisia salibodareita. Ei tavallisia naisia.
Harmi, ettei tanssiminen kiinnosta sinua. Tuo tanssikurssi oli nimittäin oikein hyvä ehdotus.
Mies, joka on taitava tanssija, kiinnostaa aina naisia.
1 kaveri ja käyn salilla. Mutta parisuhdetta haluaisin kovasti.