Millanen pitäs olla et kelpais tavalliselle naiselle?
Parisuhteen haluaisin. Mut en tiedä millanen pitäs olla että kelpaisi. Nirso en ole. Itse kiinnostun helposti, mutta naiset ei musta yhtään. Alkanu vähä tuntumaan jo aika pahalta olla yksin.
Kommentit (68)
Kaikki kunmos elämäs. Työpaikka olen ihan normaali mies. Liikuntaa harrastan. Tuntuu ettei millää löydä parisuhdetta.
Mopo tai kevari pitäisi olla. Ja aika pitkä matka pitäisi osata keulia.
Sen sanon sitte suoraan, ettei kiinnosta ulkomaalaiset naiset. Tavallinen suomalainen hakusessa.
Ihan peruskomea, ja elämä kunnossa (opiskelupaikka, työpaikka, hyvät tulevaisuudennäkymät jne)
Ei pääse mitenkää nykyää treffeille.
Kuinka monta aloitusta ajattelit vielä tehdä?
Kailki on kunnos. Vakityö ja iha perusjamppa olen. Kaipaisin naista elämääni. Kohta 4 v sinkkuna.
Ihan ekana auttais, jos hoitaisit ne mielenterveysongelmasi kuntoon. Vähennä palstoilla ja chatissä roikkumista, lähde lenkille, salille tai kahville ja jätä puhelin siksi aikaa kotiin. Panosta terapiaan ja laita lääkitys kuntoon. Älä käytä alkoholia.
Millainen itse olet ja millaista naista etsit? Mitä harrastat, mistä olet kiinnostunut? Millainen olet luonteeltasi ja persoonaltasi?
Ilmoitin asiattomaksi kommentilla:
Ei TAAS kymmenien ja taas kymmenien sivujen yksinpuhelua! Ainakin kaksi sellaista ketjua jo tältä kirjoittajalta palstalla.
Tavallinen. Esim nainen joka ei ole rahan perässä. Korkeasti koulutettu. Ei liian hieno. Koska oon ite ihan tavallinen mies.
Mut ilmeisesti mulle ei ole tarkotettu ketään.
Pidä huoli itsestäsi, älä juopottele usein, kunnioita naisia (Älä juokse pillun perässä), ole avoin ja rehellinen. Noilla pääsee jo pitkälle.
Siisti, pesee hampaat, kohtelias muttei liian tossukka, osaa keskustella, rento, opiskelee tai käy töissä, ei rahavaikeuksia
En käytä alkoholia. En huumeita. Lenkkeilen käyn salilla. Iha tavallinen nainen hakusessa.
Kuiteskin sulle kelpais vaan ne top 5 naiset...
Allu usko jo, sä et ole tavallinen. Tavallinen mies ei ole nettiaddikti jankuttaja, jolla on vakavia mt-ongelmia.
Näillä päässee jo pitkälle:
-hyväkäytöksinen; avoin muttei tunkeileva tai stalkkaavaa fiilistä luova
-siisti (hygienia kunnossa, vaatteet jokseenkin ajanmukaiset, hiuksia ja naamakarvoja leikattu johonkin malliin)
-ajan tasalla maailman menosta että pystyy keskustelemaan asioista
-mahdollisuuksien mukaan tervevartaloinen, eli kroppa siinä kunnossa että jaksaa mennä ja tehdä
Kokeile "kansainvälistymistä"