Millanen pitäs olla et kelpais tavalliselle naiselle?
Parisuhteen haluaisin. Mut en tiedä millanen pitäs olla että kelpaisi. Nirso en ole. Itse kiinnostun helposti, mutta naiset ei musta yhtään. Alkanu vähä tuntumaan jo aika pahalta olla yksin.
Kommentit (68)
Millainen on tavallinen suomalainen nainen?
Lisäksi kysyisin, että miten eroaa esim. tavallisesta virolaisesta, ruotsalaisesta, saksalaisesta, italialaisesta?
Vaatetyyli on siisti. Tukka usein leikattu. Kaikki on kunnos. Mut ei vain löydy naista.
Siis semmoinen nainen joks kiinnostuis musta. Mä itse kiinnostun, mutta en saa mitää vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen. Esim nainen joka ei ole rahan perässä. Korkeasti koulutettu. Ei liian hieno. Koska oon ite ihan tavallinen mies.
Etsit siis korkeasti koulutettua naista joka ansaitsee hyvin. Oletko sinä rahan perässä?
Sepä se. Mistä löytyisi juuri se oman maun mukainen tavallinen mies? Ja sinun tapauksessasi sinun makusi mukainen tavallinen nainen. Lähes kaikkihan me olemme tavallisia: Suomessa tämä tarkoittaa, että on tavallista olla lukutaitoinen, kouluttautunut enemmän tai vähemmän, olla nähnyt muutakin maailmaa kuin vain se, mikä on 20 km säteellä omasta kodista, omata muutama kaveri ja ystävä, harrastaa jotakin tavoitteellisesti tai ilman tavoitetta, käydä töissä...
Tuohon tavallisuuteen mahtuu lähes koko Suomessa asuva väki.
En etsi. Vaan tavallinen nainen. En vain tiedä millanem pitäs olla. Et naiset kiinnostuu. Kaikki on kunnos. Mut ei löydy.
Normaali hygienia, läheisiä, työpaikka, harrastus, elämänhallinta kunnossa. Siihen päälle miellyttävä ja mutkaton luonne, hyvä itsetunto ja rento elämänasenne.
Tuossa olisi minun, aikuisen naisen kriteerit miehelle.
Tuntuu että näitä meikattuja naisia hienoja jokapaikassa. Ja niille en kelpaa.
Täl hetkel on vain 1 työkaveri. Harrastusta ei ole. Mut hommaan sellaisen. Käyn salilla.
Suomessa en kelvannut juuri kellekään. 5 vuodessa kokonaiset kaksi naista olivat kiinnostuneita.
Ulkomailla sitten nuoret kaunottaretkin kiinnostuivat.
Katso nyt vaikkapa tuota vesa keskistä ja sen muijaa. Vaikkei se mikään erikoisen kaunis ole niin on se kauniimpi kuin 80% suomalaisnaisista.
Tuntuu olevan mahdottomuus löytää sopiva nainen nykyää. Joka oikeesti kiinnostuisi.
Taasko Allu marisee. Hankipa lääkitys.
En mä halua ulkomaalaista. Olen ihan tavallisen näkönen mies. En ruma.
Aika monet ihmettelee vain sitä ettei löydy kumppania. Toisilla käy taas niin hyvä säkå löytää se nainen.
Itse olen todennut, että etsimällä ei löydä kumppania. Joten oon antanu asian olla kun ei naiset vain kiinnostu.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu että näitä meikattuja naisia hienoja jokapaikassa. Ja niille en kelpaa.
Sori, mutta meikkaaminen on tavallisempaa kuin meikkaamattomuus. T. meikkaamattomuudestaan kritiikkiä saava allergikko
Vierailija kirjoitti:
Kaikki kunmos elämäs. Työpaikka olen ihan normaali mies. Liikuntaa harrastan. Tuntuu ettei millää löydä parisuhdetta.
Löytyykö kavereita tai järkevämpiä harrastuksia?
Vierailija kirjoitti:
Normaali hygienia, läheisiä, työpaikka, harrastus, elämänhallinta kunnossa. Siihen päälle miellyttävä ja mutkaton luonne, hyvä itsetunto ja rento elämänasenne.
Tuossa olisi minun, aikuisen naisen kriteerit miehelle.
Tässä alkaa olla pakka koossa mutta tärkein puuttuu eli vuorovaikutustaidot.
Vakituinen työ. Ei ongelmia. Kaikki kunnos. Ihmettelen vaan ettei mistään löydä.