Kuinka kauan voi odottaa kutsua työpaikkahaastatteluun hakuajan umpeuduttua?
Hakuaika meni umpeen viime torstaina, vielä ei ole kuulunut mitään. Paskat, käviköhän nyt niin etten päässy edes haastatteluun :(
Kommentit (7)
niihin paikkoihin, jotka olen saanut. Joskus kun on mennyt enemmän aikaa, on ilmennyt, että ' ykkösryhmästä' ei ole löytynyt haastattelujen jälkeen sopivaa. Siksi on otettu muitakin haastateltavia, jotka eivät papereiden perusteella ole vaikuttaneet niin hyviltä kuin ensimmäiset.
SofterSin:
jos olen haastattelukutsun saanut, olen saanut sen jo ennen hakuajan umpeutumista. riippunee alasta?
Vierailija:
Pk-seudulla tämä työ. Hakijoita paljon, vaikka
palkkaus alalla huono. T.2
vastauksia tuli 100kpl/30h joten ilmoitus napattiin pois (alkuviikosta). samalla vkolla soitin ensimmäiseen haastatteluun 6 tyyppiä. 1,5vkoa alkuperäisestä ilmoituksesta on toinen haastattelukierros ja sen jälkeen muutama päivä niin paikka on täytetty. Kun paikkaan on valittu työntekijä soitan kaikki haastatteluissa käyneet läpi ja laitan yhteisemailin kaikille paikkaa hakeneille. Näin meillä, en tiedä kuinka muualla. Itse kun hain töitä monesta paikasta tulöi " kiitti, mut ei" - email ja yhdestä tekstari, monesta ei kuulunut pihaustakaan vaikka jälkikäteen tiedustelin onko paikka täytetty.
Kutsut tulevat ylensä hyvin nopeasti. T. Kohtalotoveri, haettiinkohan samaa paikkaa :-)