Kaveri on nyt kaksi viikkoa selvittänyt, sopiiko heille yhteinen tekeminen vai ei
Sama kaveri, joka ei ikinä itse ehdota, eikä palaa jos hänelle ehdottaa. Taas puhuttiin yhteistä tekemistä keväälle, joka pitäisi toki varata, mutta hänestä vaan ei kuulu mitään. Nyt tuli kaksi muuta ehdotusta samalla ajankohdalle. Varaanko vain siihen toisen kaverin kanssa tekemisen, ja annan olla tämän ns kaverin suhteen? Ärsyttää kun saa olla aina selvittämässä asioita toisen aikuisen puolesta ja aina kyselemässä perään, että niin tehdäänkö yhdessä jotain/ niin mennäänkö sinne (vai ei)
Tekisi mieli sopia muuta, muiden kavereiden kanssa.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Jos ei kerro sopiiko, niin ehkei häntä vaan kiinnosta tarpeeksi sun seura?
Miksi hän sitten itse ehdottaa tälläistä tekemistä? 🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkös aloituksen ensimmäisessä lauseessa kerro, että ei koskaan ehdota mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohteliaisuudesta?
Kaverisi ei halua tavata. Ei ole sen monimutkaisempaa, toivoo sinun unohtavan koko jutun jos ei koskaan vastaa. Anna olla ja suunnittele jotain kivaa muitten kaverien kanssa.
Voiko tälläiselle passiiviselle passattavalle tehdä niin, että sovit siihen vaan toisen menon, toisen kaverin kanssa. Jos hän kyselee seuraavan kk aikana perään, sanot että sovittiin siihen muuta, kun sinusta ei taaskaan kuulunut mitään!
Mä kanssa sanoisin, että ei oikeasti halua lähteä sun kanssa tekemään mitään. Ajatuksen tasolla ehkä, mutta ei käytännössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta nyt ehdotti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta nyt ehdotti.
Ok, sekö pitäisi osata tulkita tuosta aloituksesta?
Ehdottanut joko kohteliaisuudesta tai sitten tullut ehdotuksen jälkeen katumapäälle. Kumpikaan osapuoli ei menetä mitään, jos sovit toisen päällekkäisen menon, tuskinpa tulee palaamaan asiaan.
Siis mitä paskaa nämä vastaukset ovat? Onko nykyaikana jotenkin COOL ehdottaa että tehdäänkö toukokuun x jotain yhdessä, tarkoittamatta sitä ollenkaan?
YÄK mikä kaveri sulla ja yäk näitä vastauksia. Piittaamattomuus, hyi.
Laittaisin sille selvitystä tekevälle "kaverille" viestin, että tarvitset tiedon asiasta tänään tai huomenna koskaa aika on ollut asiaa selvittää jo kaksi viikkoa ja sinulla olisi siihen samalle ajankohdalle muutakin menoa joka on lyötävä lukkoon.
Vaikuttaa siltä ettei kaveriasi kiinnosta sinun seura, joten kokemuksesta sanoisin ettei kannata siihen kaveri suhteeseen hukata aikaa ja energiaa.
Meillä on tälläiset möllökät sukulaiset. Keskustellaan jotain yhteistä tekemistä. Päin naamaa ovat että joo heille käy tietty viikonloppu. Sitten kun pitäisi sopia asiasta, heistä ei vaan kuulu mitään. Ei mitään. Ihmetelty tätä monen monta kertaa puolison kanssa
Sovit vaan muuta. Jos ei aikuinen osaa kahdessa viikossa selvitellä aikataulujaan, ei sinun tarvitse pitää auki mitään ehkä-varauksia.
Sovi muuta tekemistä vaan. T. Jahkaileva kaverisi
Vierailija kirjoitti:
Sovit vaan muuta. Jos ei aikuinen osaa kahdessa viikossa selvitellä aikataulujaan, ei sinun tarvitse pitää auki mitään ehkä-varauksia.
Tämä
Miten vastataan sitten kohteliaasti, jos hän palaakin asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta nyt ehdotti.
Annan ilmaisen neuvon, suunnittele typerät provosi tarkemmin. Älä vainoa meitä näillä typerillä yritelmilläsi. Kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Yritäppä nyt saatana aikuinen ihminen itse päättä. Heippa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Okei, mutta nyt ehdotti.
Annan ilmaisen neuvon, suunnittele typerät provosi tarkemmin. Älä vainoa meitä näillä typerillä yritelmilläsi. Kiitos!
Sinulla jäi lääkkeet ottamatta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä
Vastaa vaikka että i T T u saata Na perkele. Ole hyvä.