Mikähän täällä on mammojen rintojen keskiarvo koko?
Kommentit (101)
70D 54 kg 171cm
Tosin silarit:) aiemmin ei mitään imetyksien jäljiltä, siis ei ees roikkuvaa nahkaa!
Taidan kuulua sitten keskiarvoon...70E :)
Ihan sama, kaikilla on keskiarvoa isommat kuitenkin.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 14:44"]
Keskiarvokoko on yhdyssana.
[/quote]tulihan se sieltä ja suhtnopeasti :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:20"]
85C ja painoa 107kg
[/quote]
Huh, so HOT!!!!
Kuppikokohan ei yksinään kerro mitään. Esimerkiksi 70C on täysin eri kokoinem kuin 85C.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:32"]Kuppikokohan ei yksinään kerro mitään. Esimerkiksi 70C on täysin eri kokoinem kuin 85C.
[/quote]
Nimenomaan.
Itselläni 75DD, 160/57.
niin mammat taitaa olla muutenkin xxxl-kokoa
t. 80 a tai b
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:32"]Kuppikokohan ei yksinään kerro mitään. Esimerkiksi 70C on täysin eri kokoinem kuin 85C.[/quote]
Minusta se kirjain on tilavuutta parempi mitta sille, kuinka rintavalta nainen näyttää. Hoikalla ja pienellä naisella puolen litran rinta on ihan hyvän kokoinen ja näköinen, mutta lihavalla tai muuten vain amatsoonin mitoissa olevalla lähinnä manboobs-tasoa.
Itsellä 75D, mutta ovatkin kumia. Muuten olis 75AA, eli varmasti alle keskiarvon.
75 G, mutta olen muutenkin reilunkokoinen :-)
Mulla kyllä koko vaihtelee merkeittän, esim. Aubagella menee 70 d, mutta Marie Jolla pitää olla 70 e. Meinasin kokeeksi tilata Lumingerielta, mutta en uskaltanut, kun niiden sivujen laskuri näytti kookseni uskomattoman 70 h. Mun tissit ei todellakaan ole isot, ennemmin pienet päärynät. Oon 170 cm ja 62 kg. Ja ihan mut on liiviliikkeessä mitattu ja useampaan kertaan, joten uskon tuon 70 d - e olevan oikea kokoni.