Mikähän täällä on mammojen rintojen keskiarvo koko?
Kommentit (101)
65 E ja mun diblomi insinööri miehen tulot jotain 30 tonnii kuussa + bonukset ja mulla kahdeksan sijoitus asuntoa Ullan linnassa ja saan niistä pää oma tuloja jotain ehkä yhdeksän tonnia kuussa (en muista, en ole hetkeen vilkaissut tiliä).
P.S. Lasten nimet Alecxandra-Aada ja Eetu-Michél ja olen 185/48 mitoiltani!
70C, saisivat olla isommat mun puolesta, nyt on sellaiset leveät mandariinin kokoiset.
80G eikä näytä niin isolta kuin kuulostaa
173cm, 65kg, 75B ja tyytyväinen tähän. :)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 15:34"]niin mammat taitaa olla muutenkin xxxl-kokoa
t. 80 a tai b
[/quote]
Tuolla rinnanympäryksellä olet itsekin melko runsas.
t. rinnanympärys 75 ja vaatekoko XL
Kaupasta riippuen 75C, 70-75D tai 70E mutta pienet nää on mun bmi 26 kroppaan. Pitäisi olla 2 kuppia isompi jotta olisivat sopusuhtaiset. Nytkin isompi kuppikoko johtuu rintojen muodosta.
Eihän joku 90D ole iso jos niiden kantaja on XL kokoa (väkisin tolla ympäryksellä).
Rintojen keskikoko on nykyisin c-d-kuppi.
Huomaa tästä ketjusta taas nämä "olen 175cm pitkä, painan 45 kg, vyötärönympärys 58cm, rinnat 65HH. Omaan myös jlon pyllyn. Ja kaikki luomua, irtoripsiä myöten"
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 10:48"]
Rintojen keskikoko on nykyisin c-d-kuppi.
[/quote]
oonkin miettinyt, että miten tätä keskiarvoa on tutkittu? Jos mittarina on se, minkä kokoisia rintsikoita myydään eniten, niin se on heikko mittari. Tutkitusti suurin osa naisista käyttää liian pieniä liivejä. Itsekin kuvittelin olevani normi D-kupillinen, kunnes liiviliikkeessä paljastui mitatessa g-kupiksi. En olisi ikinä älynnyt itse ostaa tuota kokoa, koska en näytä poikkeuksellisen rintavalta.
Itse 175cm ja 70kg. Kuppikoko on 70H, oikeasti.
[quote author="Vierailija" time="18.12.2014 klo 23:02"]
75A on minulla. ollut 11-vuotiaasta saakka.
[/quote]
sama täällä!! N20