Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olisitteko menneet yhteen nykyisen puolisosi kanssa, jos hän olisi ollut pienituloinen?

Vierailija
17.10.2021 |

Itse voin rehellisesti vastata, etten olisi mennyt.
En tarkoita sitä, että olisin mennyt rahan takia naimisiin. Tarkoitan, että hyvä tulotaso helpottaa elämää ja niitä asioita, joita haluan/haluamme tehdä.
Ei siivoojan tai tarjoilijan palkalla osteta kivoja omakotitaloja tai tehdä kaukomatkoja.
Toki itsekin olen keskituloinen, mutta ilman mieheni tuloja elintaso olisi alempi.
Ja kyllä, rakastan miestäni kovasti. Ja tiedostan, että voi tapahtua jotain sellaista, ettei hän enää tienaisikaan hyvin. Se on asia erikseen.

Kommentit (85)

Vierailija
81/85 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin ja varmaam menisin edelleen. Silloin olimme molemmat opiskelijoita, nyt töissä, mutta palkkammme on käytännössä samansuuruiset.

Noin 12 vuotta yhdessä ja lapsiakin on.

Vierailija
82/85 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Menin ja olemme edelleen yhdessä. En ymmärrä koko kysymystä. Parisuhde ei ole yrittäjäyhteistyökuvio vaan rakkaussuhde.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/85 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiesin että mun mies on noin köyhä, en kyllä aloittanut hänen kanssa. Hän oli joo 43 ja Minä olin 26. Hän oli mun kotimaassa töissä. Nyt asumme Suomessa yhdessä ja naimisissa. Olemme ollut 7 vuotta yhdessä. Kadun usein että miksi aloitin hänen kanssa.

Vierailija
84/85 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me oltiin molemmat opintotuella kitkuttavia opiskelijoita, että enpä osaa tuohon vastata. 

Kuten myös. 

Vierailija
85/85 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin yhteen kun oltiin kumpikin pienituloisia. Yhdessä ollaan pysytty läpi lihavien ja laihojen vuosien.