Vauva herätti 3:30!!!
Ihan ilman mitään selkeää syytä. Kohta 8kk ja syö huonosti kiinteitä tosin.
Mahtava päivä siis edessä ja näytän tietenkin ihan persreiältä, ei ihme ettei miestä paljon paneminen kiinnosta tämmösen kanssa.
Kommentit (65)
Antaisit nyt armoa itsellesi. Sinne salille ei ole pakko menna jossei jaksa. Lepoa ja ravintoa nyt sulle ja vauvalle. Miehen kanssa puhut tuosta arvostuksen puutteesta, sen pitaa muuttua, muuten teidan suhteella ei ole kovin pitkaa tulevaisuutta. Toisen ihmisen arvostus ei pitaisi tulla meikista vaan siita minkalainen olet ihmisena, aitina ja vaimona.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 11:11"]
Nyt se taas nukkuu mutta en voi nukkua ennen kuin myöhään iltapäivällä lisää ja siellä salilla on käytävä ensin. Ap
[/quote]
Itsellä 4 kk vauva kiukkuaa iltaisin 2-3 tuntia ennen kuin nukahtaa. Herää joka yö klo 4 syömään ja onneksi jatkaa sen jälkeen unia sinne klo 7 asti. Miksi on pakko mennä salille? Itse tulin äsken neuvolasta kotiin, enkä aio mennä minnekään. Treenailen kotona ja kroppa on suht kunnossa. Kts youtubesta jumppausvideoita. Kotiin voi ostaa vaikka käsipainot tai kahvakuulan. Pääsee helpommalla ja halvemmalla, kun ei tarvitse raahautua salille.
Koritreenillä en ole saanut mitään tuloksia. Haluan mennä salille, se on sentään omaa aikaa. En halua enää valittaa miehelle mitään, olen tehnyt sitä ihan liikaa. Ap
Oot väsynyt ja äkäinen. Siihen on keinot.
1. Laita mies hoitamaan vauvaa ja ota unet!! Sen jälkeen laita hoitamaan vauvaa, ota pitkä suihku, meikkaa, käy lenkillä/ tee mitä nyt pitääkään, että tunnet olosi kauniiksi. (tässä välissä voit tietty imettää tms jos on tarpeen)
2. Opettele hyvä ihminen sanomaan mitä haluat! Nytkin kirjoitat vauvapalstalle, et edes miehellesi, ja silti sulla kesti sivutolkulla päästä asiaan. Siis siihen, että tunnet ettei miehesi arvosta/halua sua, ja ilmeisesti myös se hiertää, ettet saa omaa aikaa ja lepoa. Älä valita, vaan mieti ajan kanssa mitä aiot sanoa, ja sit sano se. (tätä harjoittelen itse, sama vika ettei aina onnistu.)
3:30 on niinsanottu suden hetki.