Mies löi lasta, kun yritti lyödä minua. Nyt syyttää minua.
Mitä helvettiä minä teen? Aikaisemminkaan ei niin onnellinen suhde pahenee päivä päivältä. Viime yönä tilanne kärjistyi ja mies yritti pimeässä lyödä minua, mutta osuikin lapseen. Nyt syyttää siitä minua! Omasta lyömisestään. Tämän jälkeen uhkasi murtaa kaikki luuni, jos vielä saan hänet lyömään lastaan. Luojan kiitos lapselle ei käynyt kuinkaan.
Pois en voi lähteä. Tukiverkkoa ei ole. Yksin lapsen kanssa pärjääminen tuntuu erittäin mustalta.
Miten tälläisesta selvitään?
Kommentit (87)
Mikä tahansa vaihtoehto on parempi kuin se että jäät tohon tilanteeseen..
Jos joku kysyisi itseltäni neuvoa tälläisessa tilanteessa, kehoittaisin kyllä lähtemään ja äkkiä. Mutta. Aina se vain ei ole niin yksinkertaista, lähteminen.
Pahinta on ettei mies edes kadu. Raivoaa vain minun syyksi lyömistään.
Ap
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:27"]
Jos joku kysyisi itseltäni neuvoa tälläisessa tilanteessa, kehoittaisin kyllä lähtemään ja äkkiä. Mutta. Aina se vain ei ole niin yksinkertaista, lähteminen.
Ap
[/quote]
Oikeasti, on se vaikeata tai ei niin sun lapsesi kärsii. Jumankauta käy vihaksi kun ollaan niiin saamattomia vaikka ollaan vaarassa.
Ihan sama katuuko vai ei, toiseen ei kajota missään tilanteessa käsiksi.
Vitun idiootti ap. Lähde heti, turvakotiin tai johonkin, lapsi mukaan. Se on just tasan niin helppoa ja yksinkertaista AINA.
Ap
[/quote]
Ai että olit tyhmä kun väistit. Just. Oikeasti et katsele tuollaista enää. Viimeistään huomenna lähdet lapsen kanssa. Jos et turvakotiin, niin sitten vaikka mummolaan tai sukulaisten luokse.
Lupaatko? Ihan sinun ja lapsesi takia.
No jos et voi lähteä, eihän tuossa sitten mitään muuta voi. Hanki yövalo jotta osuu kohteeseen seuraavalla kerralla.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:30"]
No jos et voi lähteä, eihän tuossa sitten mitään muuta voi. Hanki yövalo jotta osuu kohteeseen seuraavalla kerralla.
[/quote]
Jep, jos näin ap haluaa asioiden jatkuvan niin toivon että lapsi vietäisiin edes pois.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:27"]Jos joku kysyisi itseltäni neuvoa tälläisessa tilanteessa, kehoittaisin kyllä lähtemään ja äkkiä. Mutta. Aina se vain ei ole niin yksinkertaista, lähteminen.
Ap
[/quote]
Mä olen ollut tuollaisen miehen kanssa. Luojan kiitos silloin ei ollut vielä lapsia. Lähteminen ei ole helppoa, mutta se on mahdollista. Mene ennenkuin sulle käy niinkuin mulle, makaat keskellä katukiveystä ja saat rautanaulakosta päähän. Se väkivalta pahenee, aina. Viisi vuotta terapiaa takana ja alan olla jaloillani.
Missä sä asut? Voin etsiä sulle lähimmän turvatalon osoitteen.
Haloo, lähde kun vielä olet siinä kunnossa ettei tarvi paareilla kantaa! Kyllä asiat järjestyy siitä eteenpäin.
Ei ole mummolaa eikä sukulaisia johon mennä.
eikä tarvitse lyödä lyötyä. Tiedän, että olen idiootti jos jään.
Ap
Ap
[/quote]
Seli VITUN seli. Ai pitäisi sen olla vielä yksinkertaista, niinpä tietysti. Eihän tuollainen luuseri voi tehdä mitään mikä ei olisi pullataikinaa hankalampaa, ei vaikka oman lapsen henki olisi kyseessä. Lapsen teko taisi olla tarpeeksi yksinkertaista, mutta ei sen suojelu. Paska äiti, paska. Luetaan sitten lehdestä miten teille kävi.
Miksi teit aloituksen, mikäli sinulla ei ole halua muuttaa tilannetta? Aloita asunnon hakeminen ja ota yhteyttä turvakotiin. Lapsesi ei pidä olla paikassa, jossa joutuu hakatuksi.
[quote author="Vierailija" time="26.01.2015 klo 16:33"]
Ei ole mummolaa eikä sukulaisia johon mennä.
eikä tarvitse lyödä lyötyä. Tiedän, että olen idiootti jos jään.
Ap
[/quote]
mutta se turva/ensikoti on, sinne pääsee kuka vaan. Jonkun sua pitää herätellä täällä että sä ymmärrät tilanteen vakavuuden.
Ymmärrätkö ollenkaan mitkä traumat lapselle jää siitä kun isi hakkaa äitiä?
Jos et lähde, niin lapsesta pitäisi tehdä lasu. Olet itse yhtä lailla syyllinen, jos et toimi lapsen parhaaksi.
Sä vielä kuolet, jos jäät. Niin voi käydä lapsellekin. Sun on pakko luvata, että lähdet. Mitä sä menettäisit? Onko mies sun tukiverkosto? Tiedän, miten vaikeaa on lähteä väkivaltaisesta suhteesta. Mutta mä lupaan, ettet sä kadu.
Tein aloituksen jotta silmäni aukeaisivat. Asuntoa en hae koska omistan mökin jossa asutaan. Mitä turvakodissa tapahtuu?
Nyt helvettiin sieltä jos lapsesi merkitsee sulle mitään. Ensikotiin nyt.