Vauva herätti 3:30!!!
Ihan ilman mitään selkeää syytä. Kohta 8kk ja syö huonosti kiinteitä tosin.
Mahtava päivä siis edessä ja näytän tietenkin ihan persreiältä, ei ihme ettei miestä paljon paneminen kiinnosta tämmösen kanssa.
Kommentit (65)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:00"]Meilläkin vaiva heräs samoihin aikoihin...nyt havahduin siihen että on on istunu paskalla jo puoli tuntia. Vissiin nukahin pöntölle:D
[/quote]
Rumaa tuollainen nimittely... :(
[/quote] mitä tässä on nimitelty??? Ite minä paskalla istuin!!!
[/quote]
Kutsut vauvaa vaivaksi!!!
Tsemppiä täältä ap:lle! Meilläkin samanikäinen vauva herää vielä monta kertaa yössä.Yritä keksiä jotakin kivaa tekemistä, käy vaikka lenkillä tai osta kaupasta kiva lehti tai jotain herkkua. Ei väsymykseen auta mutta ehkä mieli vähän piristyy.
Sain nukuttua puoli tuntia sohvalla vauvan nukahdettua 7:30 ennen kuin esikoinen heräsi. Nyt pitäisi jaksaa mennä suihkuun ja meikata ja mennä salille :((((( ap
Ja kolmessa tunnissako et millään kerennyt ottaa parin minuutin pikasuihkua, laittaa tukkaasi vaikka letille, hieroa bb-voidetta naamaasi (mikä on muuten mun pelastus! sinne jää väsynaama sen alle) ja suihkauttaa hajuvettä jne. mitä nyt vaatikaan että olisit mielestäsi siisti tai kaunis.
Ei se vaadi paljoa, ja kerkeää varmasti!
Itse värjäsin juuri tukkani tyvikasvun pois, lapset 1v ja 4v nätisti leikki sillä aikaa keskenään. Nyt 1v kävi nukkumaan laitan tukkani oikein nätiksi ja meikkaan ja ompa mahtava lähteä tuonne kyläilemään ja kerhoilemaan ja nättinä ollaan kun mies tulee kotia.
Joo 26, en ehtinyt. Yritin sen sijaan saada vauvan nukkumaan ja kun luovutin ja nousin ylös sen kanssa, keitin kahvia.ja söin sekä syötin vauvalle hedelmäsosetta jne. ja torkuin sohvalla kun se nukahti sitteriin. Ei siis ihme, ettei miestä kiinnosta kun olen sekä ruma että laiska. Läski en sentään ole vaikka herkuttekenkin jatkuvasti. Ap
Miksi koet nIin kauheaa painetta kelvata miehelle?
Miksi ihmeessä sun pitää käydä suihkussa ja meikata _ennen_ kuin menet salille? Sunhan pitää joka tapauksessa tehdä se uudelleen salin jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:34"]
Sain nukuttua puoli tuntia sohvalla vauvan nukahdettua 7:30 ennen kuin esikoinen heräsi. Nyt pitäisi jaksaa mennä suihkuun ja meikata ja mennä salille :((((( ap
[/quote]
Taidat olla väsynyt ja lievästi masentunut . Nyt häntä pystyyn. Vauva kasvaa ja pian helpottaa. Saat aikaa itselle ja levätä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:00"]Meilläkin vaiva heräs samoihin aikoihin...nyt havahduin siihen että on on istunu paskalla jo puoli tuntia. Vissiin nukahin pöntölle:D
[/quote]
[/quote]
Oli vitskäs. Krjoitit vahingossa vaiva, kun piti kiroittaa vauva.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 09:55"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:29"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:00"]Meilläkin vaiva heräs samoihin aikoihin...nyt havahduin siihen että on on istunu paskalla jo puoli tuntia. Vissiin nukahin pöntölle:D
[/quote]
[/quote]
Oli vitskäs. Krjoitit vahingossa vaiva, kun piti kiroittaa vauva.
[/quote]
*kirjoitit *kirjoittaa :)
Mulla on niin rasvaiset hiukset, etten kehtaa mennä salillekaan niillä, vaikka pesen joka päivä. Sama käytän vedenkestävää meikkiä, niin ei tarvitse salin jälkeen meikata. Olishan se kiva kelvata niin kokisi olevansa muutakin kuin rähjäinen ja väsynyt äiti. Ap
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:29"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:12"][quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:00"]Meilläkin vaiva heräs samoihin aikoihin...nyt havahduin siihen että on on istunu paskalla jo puoli tuntia. Vissiin nukahin pöntölle:D [/quote] Rumaa tuollainen nimittely... :( [/quote] mitä tässä on nimitelty??? Ite minä paskalla istuin!!!
[/quote]
En ole nuo vastaaja, mutta mietin itse myös samaa :)
Tuo VAIVA taisi pistää silmään. Mietin tarkoititko oikeasti omaa mahakipua, lastasi vai miestäsi. toisaalta sehän saattoi olla sitä AV-palstan hjumoria.
Ap, kokeile erilaisia soseita, josko löytyisi vauvan herkku. Meillä vauva kans 8kk ja peruna-porkkanasose on ihan herkkua, kun on ilmeisesti niin makeaa. Samoin mannapuuro marjasoseella. Teetkö itse vai ostatko valmiina?
Imetätkö ennen vai jälkeen ruuan, tai yöllä? Meillä vauva syö ensin kiinteän, sitten päälle rintaa sen mitä tarvitsee. Muutenkin olen pitänyt ruokarytmistä kiinni jo monta kuukautta, ja vauvakin on siihen oppinut. Eli syö kiinteitä + päälle rintaa 5krt päivässä, ei muuta. Täähän on kaikkien neuvolan ohjeiden vastaista, mutta toiminut meillä erittäin hyvin. Vauva ei roiku koko ajan tissillä, vaan osaa syödä itsensä täyteen kerralla. Itse lopetin yösyötöt vauvan ollessa 6kk, alkoi syömään päivällä suurempia määriä ja nukkumaan yönsä heräämättä.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 08:15"]Siinä on taas oikein esimerkillinen äiti, joka olisi voinut jättää lapset tekemättä, jos murheet ovat tuota tasoa.
Tai ehkä ne Porvoolaiset äidit ovat tuollaisia :)
[/quote]
en aiokaan tehdä enempää lapsia. Mutta onko se pieni murhe, ettei kelpaa miehelle? Ap