ikäsi? lupaan tehä kartoituksen!
Kommentit (32)
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:59"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:56"]Ehkä tän 38-v provon tarkoitus oli varmaankin ihmetellä onko näin nuoret muka äitejä kun vauvapalstalla ollaan..? Veikkaisin ettei keski-ikä täällä oikeasti ole näin nuori, kunhan nyt nuoret ja opiskelijat valvovat ehkä yleensä tähän aikaan? Jos tehtäisiin samantyyppinen kartoitus aamulla niin iät olisi ehkä erilaisia... [/quote] Totta. Plus että valinnanvaraa ei paljon ole kun muut aktiiviset palstat ovat perseestä ( ylilauta, demi, suoli24). Ittellä ei välttämättä koskaan tule olemaan lapsia mutta täällä puhutaan muustakin.
[/quote]
Oli pakko ihan kurkata mitä palstan säännöissä sanotaan:
Rekisteröityminen ja nimimerkki
Kuka tahansa voi lukea keskusteluja ja kommentteja. Keskusteluihin osallistuminen edellyttää palveluunrekisteröitymistä ja kirjautumista sisään sivustolle paitsi Aihe vapaa ja Seksi -keskustelualueilla.
Jep. Eipä ole vain mammoja varten!
44 olen ja lähihoitaja. Mitä ap kartoittaa?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:46"]
Olen huolestunut että tällä palstalla on lähinnä parikymppisiä, ilmeisesti suurelta osin lähihoitajia sekä opettajia. Olen todella huolestunut asiasta.
Itse olen 38, en vanha. Mutta ei vittu. Parikymppiset, te vitun lapsukaiset ette ole ihan kartalla.
[/quote]
Niin siis tämäkö oli se kartoitus? :D