Minkä arvosanan (4-10) antaisit itsellesi tähänastisesta elämästäsi?
Minä katson jo eletyn elämäni olevan kahdeksikon arvoinen.
Kommentit (71)
Kokonaisuutena joku 5 tai ehkä 6. Miten voikaan jonkun tielle tulla näin paljon epäonnea ja kärsimystä..
5, nippa nappa ”päästy läpi”. (49v.)
Itselle 6, yhteiskunnalle ja vanhemmille 5.
5-, koska olen laiska ja saamaton enkä osaa muutenkaan yhtään mitään.
Mä annan itselleni tehdyistä valinnoista ja ulkoisesta elämästä 4, sen sijaan henkisestä ja hengellisestä kehityksestä annan 9. Vaikeudet kasvattavat. En tiedä, olisinko näin "jalostunut" ihmisenä jos kaikki olisi aina ollut helppoa.
Vierailija kirjoitti:
Kokonaisuutena joku 5 tai ehkä 6. Miten voikaan jonkun tielle tulla näin paljon epäonnea ja kärsimystä..
Jaxuhalit!
Seiskan. Ilman perheellistymistå ehkä jopa 9-.
M/48.
4 1/2. Sotkeudun aina vääriin miehiin joiden olen antanut tuhota itseni sekä naisena että taloudellisesti. Maksoin eräänkin miehen autolainan (10 000 €) ja silti se kohteli mua kuin paskaa.
6, mutkia on matkassa ollut ja paljon. Yrittämisen puutteesta en voi moittia itseäni, osaan valita aina vaan ja uudestaan ne väärät ja huonot vaihtoehdot.
Vierailija kirjoitti:
4 1/2. Sotkeudun aina vääriin miehiin joiden olen antanut tuhota itseni sekä naisena että taloudellisesti. Maksoin eräänkin miehen autolainan (10 000 €) ja silti se kohteli mua kuin paskaa.
Mitä ne sellaiset väärät miehet oikein ovat? Selittäkää tämä asia minulle.
6. "Puhkesin kukkaan" vasta viime vuonna, joten elämä ei ole enää määränpäätöntä hortoilua.
6-. Arvosanaa nostaa pitkälti se, että olen sinut itseni kanssa, vaikka aika heikonlaisesti mennyt eikä parempaa ole näkyvissä.
4
Invalidisoiva, hulluuden partaalle ajava kipu jo 35 vuotta (olen nyt 50). Enkä ole siitä jalostunut.
Täysi 4. Olen hakenut kaikenlaista psyykkistä hoitoa, mikään ei auta. Mutta minä en usko siihen, että joku tytöntylleröpsykologi sanoo, että no niin, piirretäänpä tähän paperiin erilaisilla väreillä, että miltä meistä tuntuu tänään. Kun mieli on rikki ja romahtanut oikein kunnolla, niin ei sitä välttämättä korjata enää ikinä.
Joku 7-
Tämä vuosi 6-