Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ilahdu siitä faktasta, että liian moni nainen...

Vierailija
16.12.2014 |

...meikkaa lärvinsä kaikilla maailman meikeillä ja lisää sitten nettiin kuvia, joissa hänen naamastaan huokuu se, kuinka upeana ilmestyksensä hän itseään pitää. Otetaan joku "täydellinen" kuva, ja kuvatekstiksi joku muka niin hirveän vaatimaton "ääää täs mä vaah :///"

Haloo, ne meikit eivät ole kiinni naamassanne luonnollisesti! Älkää siis ylpistykö tehdystä ulkonäöstä. Kuka tahansa voi olla meikkinaama halutessaan. :)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateutta voi leikata veitsellä. Faktahan on se että meikki ei pelasta jos pohjaa ei ole. Jaxuhali<3

Vierailija
2/3 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:57"]Kateutta voi leikata veitsellä. Faktahan on se että meikki ei pelasta jos pohjaa ei ole. Jaxuhali<3
[/quote]

Anteeksi nyt mutta kateuskortti on maailman kulunein ja ärsyttävin. Minua ihan tarpeeksi kehutaan kauniiksi, ja minä olen täysin luonnollinen, koska HALUAN olla. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
17.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 00:12"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:57"]Kateutta voi leikata veitsellä. Faktahan on se että meikki ei pelasta jos pohjaa ei ole. Jaxuhali<3
[/quote]

Anteeksi nyt mutta kateuskortti on maailman kulunein ja ärsyttävin. Minua ihan tarpeeksi kehutaan kauniiksi, ja minä olen täysin luonnollinen, koska HALUAN olla. Ap
[/quote]

Ja täytyy sanoa, että tuntuu erityisen mukavalta kuulla kehuja, kun on korkeintaan ripsarit naamassa, aina ei niitäkään. Ap