Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kerrostalossa asuvat onko "asunnossanne" kylmä?
Kommentit (27)
T-paidassa tässä oleskelen, joten ei ainakaan liian kylmä. Patterit on nollilla, mutta kantautuuko sitten lämmintä ilmaa ilmanvaihdon vai sisäseinien kautta naapurista?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
No jos 130 m2 on koirankoppi niin olkoon. Ei ole kylmä, kyllä täällä lämmitys on. Kylmemmmältä näyttää tuolla Nässyllä jonka rannassa asutaan.
eipä muuta ku lässisoossia naamariin ja uuninpankolle makkoilemmaan.
😑
Asunnossani on lämmin, kiitos kysymästä. Nyt aurinkokin on lämmittänyt niin meinaa tulla hiki istuessakin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Köyhillä on kylmä, meillä varakkailla on takat ja muut.
Alue: Aihe vapaa
Mistäs tiedät minkä kokoiset asunnot meillä on?
+23 astetta on juuri sopiva