Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vierailuni aikana isäni kysyi taas että miksi minä en "ota naista itselleni"

Vierailija
17.10.2021 |

Hän ei ymmärrä että emme enää elä 80-luvulla, ja nykyään naisten kriteerit ovat noin 10 kertaa korkeammalla kuin silloin...Pääasiassa instagramien, temppareiden, tinderien, sokerideittailun, ****fansien, ja vastaavien takia.

Lisäksi Suomeen tuodaan joka vuosi lisää nuoria miehiä, joka vääristää jo ennestään epäsuhtaa määrässä sukupuolien välillä.
Nykyään miehiä on jo 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39, kun otetaan huomioon kaikki maassa olevat miehet, eikä vain suomen kansalaisia (heissä on noin 43 000 enemmän)

Pariutuminen on nykymiehille siis hyvin, hyvin paljon vaikeampaa kuin mitä se oli isäni pariutumisen aikaan.
Siksi minäkin olen sinkku.

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan oo miestä, eikä monella muullakaan naisella.

Naiset joilla ei ole vakituista miestä ja parisuhdetta, ne vasta luusereita onkin. Palstatotuuden mukaan sellaiset kiertää kulliringissä kunnes eivät kelpaa enää kenellekään, ja sitten voimaantuneina huutavat täällä tuskaansa etteivät miestä mihinkään tarvi.

Yksin on ikävä kuolla.

En ole paritellut kolmeen vuoteen. Entä sinä?

Ja täällä yksi, joka on ollut viimeksi miehen kanssa vuonna 2004. Irtosuhteet ei ole mun juttu ja parisuhdetta en saa.

Saisit jos oikeasti haluaisit.

Sensijaan että vaan vähättelet, niin kerro MITEN minä saisin? Olen ollut kiinnostunut ihan perusduunareista, ja en ole koskaan onnistunut joten nyt niitä ihan konkreettisia keinoja kehiin koska EN ole saanut parisuhdetta.

Vierailija
62/63 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole kuullut kenestäkään, joka harrastaisi sokerideittailua tai o***fansia. Aika kaukaa haetut tekosyyt.

Oikea syy on se, että nyky-yhtieskunnassa naisilla on enemmän oikeuksia ja myös oma elämä, jolloin naisen elämänkohtalo ei ole jäädä naapurin pojan kyökkimuoriksi vaan nainen saa päättää nykyään itse, millaisen elämän haluaa.

Miehet kelpaavat kyllä naisille jos on normaalin sosiaalinen, puhdas ja kykenee huolehtimaan itsestään.

Mikä tuo sensuroitu sana on? Ap:kin käytti sitä. Valistakaa tietämätöntä.

Ei voi kirjoittaa ilman tähtiä, koska tällä palstalla on sensuroitu lähes jokainen sana josta joku voi loukkaantua.

Suomeksi voin kirjoittaa alkusanan: vain-fans

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mullakaan oo miestä, eikä monella muullakaan naisella.

Naiset joilla ei ole vakituista miestä ja parisuhdetta, ne vasta luusereita onkin. Palstatotuuden mukaan sellaiset kiertää kulliringissä kunnes eivät kelpaa enää kenellekään, ja sitten voimaantuneina huutavat täällä tuskaansa etteivät miestä mihinkään tarvi.

Yksin on ikävä kuolla.

En ole paritellut kolmeen vuoteen. Entä sinä?

Ja täällä yksi, joka on ollut viimeksi miehen kanssa vuonna 2004. Irtosuhteet ei ole mun juttu ja parisuhdetta en saa.

Saisit jos oikeasti haluaisit.

Joko sä oot valmis vastaamaan, vai onko sulla edes vastausta? Hyvä se on heitellä tyhjiä sanoja eetteriin, mutta ymmärrätkö sinä että kyseessä on oikea ihminen täällä näytön takana? Älä vähättele muita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi neljä