Vierailuni aikana isäni kysyi taas että miksi minä en "ota naista itselleni"
Hän ei ymmärrä että emme enää elä 80-luvulla, ja nykyään naisten kriteerit ovat noin 10 kertaa korkeammalla kuin silloin...Pääasiassa instagramien, temppareiden, tinderien, sokerideittailun, ****fansien, ja vastaavien takia.
Lisäksi Suomeen tuodaan joka vuosi lisää nuoria miehiä, joka vääristää jo ennestään epäsuhtaa määrässä sukupuolien välillä.
Nykyään miehiä on jo 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39, kun otetaan huomioon kaikki maassa olevat miehet, eikä vain suomen kansalaisia (heissä on noin 43 000 enemmän)
Pariutuminen on nykymiehille siis hyvin, hyvin paljon vaikeampaa kuin mitä se oli isäni pariutumisen aikaan.
Siksi minäkin olen sinkku.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Pojalta olen välillä kysellyt hänen lapsuudenkaveriensa kuulumisia. Kyllä siellä ihan tavalliset rekkakuskit ja kokit seurustelevat ja muuttavat nuorten naisten kanssa yhteen. Muistini mukaan nämä kyseiset pojat eivät edes olleet mitään pitkiä ja komeita nuorukaisia. Eivät siis tunnu erityisen kovilta nykytyttöjen vaatimukset, toisin kuin palstalla kiivaasti väitetään.
Ongelmahan onkin ,että kun jollekin tavallisille pottunokalle ei kelpaa kuin instamissi naiseksi niin tokihan sellaiset tyypit jää kokonaan ilman. Sitten nämä i n c e l i t itkee naisten pahuutta ympäri nettiä.
Ei mullakaan oo miestä, eikä monella muullakaan naisella.
Olisit sanonut sille, että mihin sinä hameväkeä tarviit.
M43
Vierailija kirjoitti:
Expatti kirjoitti:
Mene etsimään nainen ulkomailta.
Sittenhän aapeeta vasta haukuttaisiinkin jos näin tekisi.
Olen kyllä lukenut naisten kommentit ketjuista joissa puhutaan vaimon hakemisesta Aasiasta.
Paitsi ettet voi tietää kirjoittajan sukupuolta. Jos yhtään tunnet tätä sivustoa, niin tiedät hyvin, kuinka paljon täällä valehdellaan ja provotaan.
Vierailija kirjoitti:
Naiset joilla ei ole vakituista miestä ja parisuhdetta, ne vasta luusereita onkin. Palstatotuuden mukaan sellaiset kiertää kulliringissä kunnes eivät kelpaa enää kenellekään, ja sitten voimaantuneina huutavat täällä tuskaansa etteivät miestä mihinkään tarvi.
Yksin on ikävä kuolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pojalta olen välillä kysellyt hänen lapsuudenkaveriensa kuulumisia. Kyllä siellä ihan tavalliset rekkakuskit ja kokit seurustelevat ja muuttavat nuorten naisten kanssa yhteen. Muistini mukaan nämä kyseiset pojat eivät edes olleet mitään pitkiä ja komeita nuorukaisia. Eivät siis tunnu erityisen kovilta nykytyttöjen vaatimukset, toisin kuin palstalla kiivaasti väitetään.
Ongelmahan onkin ,että kun jollekin tavallisille pottunokalle ei kelpaa kuin instamissi naiseksi niin tokihan sellaiset tyypit jää kokonaan ilman. Sitten nämä i n c e l i t itkee naisten pahuutta ympäri nettiä.
Kannattaisi ehkä miettiä niitä omia kriteerejä. Liika ulkonäön painottaminen on siitä huono valintakriteeri, että ulkonäkö ei säily. Haluaako sitä sitten viettää loppuelämänsä naisen kanssa, jolla on instamissin ajatuksenjuoksu, mutta ei enää sellaisen ulkonäköä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset joilla ei ole vakituista miestä ja parisuhdetta, ne vasta luusereita onkin. Palstatotuuden mukaan sellaiset kiertää kulliringissä kunnes eivät kelpaa enää kenellekään, ja sitten voimaantuneina huutavat täällä tuskaansa etteivät miestä mihinkään tarvi.
Yksin on ikävä kuolla.
En ole paritellut kolmeen vuoteen. Entä sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi ehkä miettiä niitä omia kriteerejä. Liika ulkonäön painottaminen on siitä huono valintakriteeri, että ulkonäkö ei säily. Haluaako sitä sitten viettää loppuelämänsä naisen kanssa, jolla on instamissin ajatuksenjuoksu, mutta ei enää sellaisen ulkonäköä?
Tottakai instamissitkin vanhenee - ne kuitenkin ikäisekseen myös vanhoina kauniita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on ikävä kuolla.
Rakastellut viime vuonna, pannut tällä viikolla (maksullista)
Vierailija kirjoitti:
Expatti kirjoitti:
Mene etsimään nainen ulkomailta.
Sittenhän aapeeta vasta haukuttaisiinkin jos näin tekisi.
Olen kyllä lukenut naisten kommentit ketjuista joissa puhutaan vaimon hakemisesta Aasiasta.
Aloittaja voi muuttaa Aasiaan muutamaksi vuodeksi, kyllä hän löytää sinä aikana itselleen puolison. Ei onnistu viikon seuramatkan aikana, ei ole kotimatkalla naista matkatuomisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai instamissitkin vanhenee - ne kuitenkin ikäisekseen myös vanhoina kauniita.
Eivät ole, koska harrastavat muovista kauneutta, mihin kuuluu kaikki lisäkkeet, pistokset ja leikkaukset. Mitä vanhempi nainen, sen pahemmalta sellaiset näyttävät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksin on ikävä kuolla.
Rakastellut viime vuonna, pannut tällä viikolla (maksullista)
Kierrät siis kulli-/pilluringissä kunnes et kelpaa enää kenellekään, ja sitten voimaantuneena huudat täällä tuskaasi ettet miestä/naista mihinkään tarvi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eivät ole, koska harrastavat muovista kauneutta, mihin kuuluu kaikki lisäkkeet, pistokset ja leikkaukset. Mitä vanhempi nainen, sen pahemmalta sellaiset näyttävät.
Tämä on taas tätä samaa logiikkaa jonka mukaan ei kannata edes elää ollenkaan, koska kuitenkin kaikki kuolee joskus.
En ole kuullut kenestäkään, joka harrastaisi sokerideittailua tai o***fansia. Aika kaukaa haetut tekosyyt.
Oikea syy on se, että nyky-yhtieskunnassa naisilla on enemmän oikeuksia ja myös oma elämä, jolloin naisen elämänkohtalo ei ole jäädä naapurin pojan kyökkimuoriksi vaan nainen saa päättää nykyään itse, millaisen elämän haluaa.
Miehet kelpaavat kyllä naisille jos on normaalin sosiaalinen, puhdas ja kykenee huolehtimaan itsestään.
Kysy ukolta, että voitteko jatkossa jakaa sen saman huoranjoka hänelläkin on käytössä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut kenestäkään, joka harrastaisi sokerideittailua tai o***fansia. Aika kaukaa haetut tekosyyt.
Oikea syy on se, että nyky-yhtieskunnassa naisilla on enemmän oikeuksia ja myös oma elämä, jolloin naisen elämänkohtalo ei ole jäädä naapurin pojan kyökkimuoriksi vaan nainen saa päättää nykyään itse, millaisen elämän haluaa.
Miehet kelpaavat kyllä naisille jos on normaalin sosiaalinen, puhdas ja kykenee huolehtimaan itsestään.
Unohdit pituuden.
Suurin osa ainaski mun tuntemasta nuoremmasta väestä on löytänyt parinsa netistä.Ennen piti itse lähteä paariin,harrastukseen tms. mistä sen puolison sit mahdollisesti löysi.
Vierailija kirjoitti:
M
G
T
O
W
Ei vaan millään tunnu toimivan kun tuo porukka on päivästä töiseen täällä vinkumassa naisenpuutettaan ja naisvihaa
Ei sun tartte keksiä isälle tekosyitä vaan myönnät vaan suoraan, että olet homo.