Vierailuni aikana isäni kysyi taas että miksi minä en "ota naista itselleni"
Hän ei ymmärrä että emme enää elä 80-luvulla, ja nykyään naisten kriteerit ovat noin 10 kertaa korkeammalla kuin silloin...Pääasiassa instagramien, temppareiden, tinderien, sokerideittailun, ****fansien, ja vastaavien takia.
Lisäksi Suomeen tuodaan joka vuosi lisää nuoria miehiä, joka vääristää jo ennestään epäsuhtaa määrässä sukupuolien välillä.
Nykyään miehiä on jo 70 000 enemmän ikäluokassa 20-39, kun otetaan huomioon kaikki maassa olevat miehet, eikä vain suomen kansalaisia (heissä on noin 43 000 enemmän)
Pariutuminen on nykymiehille siis hyvin, hyvin paljon vaikeampaa kuin mitä se oli isäni pariutumisen aikaan.
Siksi minäkin olen sinkku.
Kommentit (63)
Tuuliko se vinkuu.. Vai sittenkin palstaul1.
Onneksi ihmiset noin normaalisti pärjää yksinkin eikä ole pakko ottaa ketään että selviää elämästä kunnialla.
Jo toi sana 'ota' naista itsellesi saa aikaan huonon viban.... Ei naista oteta tai hankita vaan ne löydetään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M
G
T
O
W
Ei vaan millään tunnu toimivan kun tuo porukka on päivästä töiseen täällä vinkumassa naisenpuutettaan ja naisvihaa
Miten ihminen voikin kaivata niin kovasti jotain mitä inhoaa myös kovasti?
Vierailija kirjoitti:
Pojalta olen välillä kysellyt hänen lapsuudenkaveriensa kuulumisia. Kyllä siellä ihan tavalliset rekkakuskit ja kokit seurustelevat ja muuttavat nuorten naisten kanssa yhteen. Muistini mukaan nämä kyseiset pojat eivät edes olleet mitään pitkiä ja komeita nuorukaisia. Eivät siis tunnu erityisen kovilta nykytyttöjen vaatimukset, toisin kuin palstalla kiivaasti väitetään.
Jep, kun miettii omaakin ystävä- ja tuttavapiiriä, niin ihan tavallisia jamppoja kaikki miehet ovat. Mukavia, maanläheisiä, ahkeria nuoria miehiä. Ei löydy rikkauksia tai erityisen komeaa ulkonäköä, mutta niin vaan kaikilla on kumppani. Ap:n taitaa olla helpompi syyttää muita omasta yksinäisyydestään, kuin katsoa peiliin.
Survival of the fittest. Sulla ei vaan ole sitä tähän aikaan vaadittavaa fitnessiä, jolla saisit geenisi jatkoon. Evoluutio on.
Mikä pakkomielle monilla miehillä on parisuhteeseen ja siihen että pakko saada nainen? En vai ymmärrä koko touhua. - M28
Vierailija kirjoitti:
Ei naisseuran saaminen ole ennen ollut sen helpompaa, vaan päinvastoin vielä vaikeampaa.
Riippuu millaisesta naisseurasta on kyse. Seksiseuralaisen saaminen on todennäköisesti nykyään helpompaa, mutta vakavan parisuhteen löytäminen voi olla vaikeampaa. Nuoria miehiä saattavat nykyään vanhemmat ihmiset paheksua jos heillä on paljon lyhyitä suhteita ja tokaista: "Mikset vie vihille jotain niistä tytöistä ja asetu aloillesi?". Jotenkin heillä on kummallisesti sisäänrakennettuna päässään se ajatus että nuoret naiset hakeutuisivat miesseuraan tai menisivät sänkyyn aina ja kaikkialla ensisihaisena tarkoituksenaan päästä miehen kanssa avioliittoon.
Voiko niitä ns. naiseja noin vain ottaa jostain valintahyllyltä, eikö se ole varastamista?
Sanoin omalle pojalle, että hanki vaimo ihmeessä muista kansalaisuuksista. Ok, tulee kalliimmaksi, kun pitää sukua elättää siellä kotimaassaan. Mutta saat vaihdossa hyvän talouskoneen, joka hoitaa kaikki kotityöt. Kalliiksi se jatkuva ulkona syöminenkin tulee ja siivoojan erikseen palkkaaminen.
Hyvässä tapauksessa vielä rakastutte ja tulee lapsiakin, jos niin haluaa.
Ei ole vielä tarttunut neuvoon. Jonkun kotimaisen ostarinorsun toi viimeksi näytille.
Tyttö piti persettä penkissä ja puhui kovaan ääneen. Prinsessa yritti kovasti komennella mua tai poikaa. Kahvi tarjottavat ei kelvannut, niin alkoi haukkuminen ja sättiminen.
Isäntä puuttui sen verran, että huomautti arvostavansa käytöstapoja... Tyttö lähti loukkaantumeena. Byebye.
Vierailija kirjoitti:
Sanoin omalle pojalle, että hanki vaimo ihmeessä muista kansalaisuuksista. Ok, tulee kalliimmaksi, kun pitää sukua elättää siellä kotimaassaan. Mutta saat vaihdossa hyvän talouskoneen, joka hoitaa kaikki kotityöt. Kalliiksi se jatkuva ulkona syöminenkin tulee ja siivoojan erikseen palkkaaminen.
Hyvässä tapauksessa vielä rakastutte ja tulee lapsiakin, jos niin haluaa.
Ei ole vielä tarttunut neuvoon. Jonkun kotimaisen ostarinorsun toi viimeksi näytille.
Tyttö piti persettä penkissä ja puhui kovaan ääneen. Prinsessa yritti kovasti komennella mua tai poikaa. Kahvi tarjottavat ei kelvannut, niin alkoi haukkuminen ja sättiminen.
Isäntä puuttui sen verran, että huomautti arvostavansa käytöstapoja... Tyttö lähti loukkaantumeena. Byebye.
Että tällainen voimaantumisfantasia palstamiehellä tänään.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut kenestäkään, joka harrastaisi sokerideittailua tai o***fansia. Aika kaukaa haetut tekosyyt.
Oikea syy on se, että nyky-yhtieskunnassa naisilla on enemmän oikeuksia ja myös oma elämä, jolloin naisen elämänkohtalo ei ole jäädä naapurin pojan kyökkimuoriksi vaan nainen saa päättää nykyään itse, millaisen elämän haluaa.
Miehet kelpaavat kyllä naisille jos on normaalin sosiaalinen, puhdas ja kykenee huolehtimaan itsestään.
Mikä tuo sensuroitu sana on? Ap:kin käytti sitä. Valistakaa tietämätöntä.
Vierailija kirjoitti:
En ole kuullut kenestäkään, joka harrastaisi sokerideittailua tai o***fansia. Aika kaukaa haetut tekosyyt.
Oikea syy on se, että nyky-yhtieskunnassa naisilla on enemmän oikeuksia ja myös oma elämä, jolloin naisen elämänkohtalo ei ole jäädä naapurin pojan kyökkimuoriksi vaan nainen saa päättää nykyään itse, millaisen elämän haluaa.
Miehet kelpaavat kyllä naisille jos on normaalin sosiaalinen, puhdas ja kykenee huolehtimaan itsestään.
Mitään noista ominaisuuksista naisen ei tarvitse omata kelvatakseen miehille. Nyrkkisääntönä voidaan pitää että nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö miestä löytäisi. Ja luultavasti paljon häntä itseään paremman. Jos nainen ei kuitenkaan löydä miestä, niin hän luultavasti luulee itsestään liikoja ja on nirso. Enkä nyt puhu mistään seksiseurasta vaan ihan elämänkumppanuudesta ja perheen perustamisesta. Tunnen monta naista jotka olisivat miehinä totaalisen yksin inhottavan epärehellisen luonteensa ansiosta. Naisina kuitenkin ovat perheellisiä vaikkakin mies vaihtuu yhtenään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitään noista ominaisuuksista naisen ei tarvitse omata kelvatakseen miehille. Nyrkkisääntönä voidaan pitää että nainen ei voi niin ruma, tyhmä tai köyhä olla etteikö miestä löytäisi. Ja luultavasti paljon häntä itseään paremman. Jos nainen ei kuitenkaan löydä miestä, niin hän luultavasti luulee itsestään liikoja ja on nirso. Enkä nyt puhu mistään seksiseurasta vaan ihan elämänkumppanuudesta ja perheen perustamisesta. Tunnen monta naista jotka olisivat miehinä totaalisen yksin inhottavan epärehellisen luonteensa ansiosta. Naisina kuitenkin ovat perheellisiä vaikkakin mies vaihtuu yhtenään.
He ovat katsos pahiksia. Sellaisia jännänaisia. Siksi miehet kiinnostuvat heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
He ovat katsos pahiksia. Sellaisia jännänaisia. Siksi miehet kiinnostuvat heistä.
Loppujenlopuksi miehet kiinnostuu kaikista naisista jotka näyttävät vihreää valoa. Naisen ei tarvitse nähdä yhtään vaivaa.
Näin "etuoikeutettuna" naisena pitää todeta, että vaikka tilastot (lkm) sanoisivat mitä niin se ei riitä, että miehiä on enemmän. Jos kukaan ei kiinnostu, niin ei kiinnostu vaikka olisin ainoa nainen maailmassa. Siinä tarvitaan paljon muutakin, että parisuhde muodostuu.
T. Ikisinkku
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan oo miestä, eikä monella muullakaan naisella.
Naiset joilla ei ole vakituista miestä ja parisuhdetta, ne vasta luusereita onkin. Palstatotuuden mukaan sellaiset kiertää kulliringissä kunnes eivät kelpaa enää kenellekään, ja sitten voimaantuneina huutavat täällä tuskaansa etteivät miestä mihinkään tarvi.
Yksin on ikävä kuolla.
En ole paritellut kolmeen vuoteen. Entä sinä?
Ja täällä yksi, joka on ollut viimeksi miehen kanssa vuonna 2004. Irtosuhteet ei ole mun juttu ja parisuhdetta en saa.
Ei kaikki miehet halua parisuhteen ikeeseen. Pahimmassa tapauksessa menee rahat, terveys ja kaverit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mullakaan oo miestä, eikä monella muullakaan naisella.
Naiset joilla ei ole vakituista miestä ja parisuhdetta, ne vasta luusereita onkin. Palstatotuuden mukaan sellaiset kiertää kulliringissä kunnes eivät kelpaa enää kenellekään, ja sitten voimaantuneina huutavat täällä tuskaansa etteivät miestä mihinkään tarvi.
Yksin on ikävä kuolla.
En ole paritellut kolmeen vuoteen. Entä sinä?
Ja täällä yksi, joka on ollut viimeksi miehen kanssa vuonna 2004. Irtosuhteet ei ole mun juttu ja parisuhdetta en saa.
Saisit jos oikeasti haluaisit.
Vierailija kirjoitti:
Mikä pakkomielle monilla miehillä on parisuhteeseen ja siihen että pakko saada nainen? En vai ymmärrä koko touhua. - M28
Naisena pitää kommentoida, että itse kaipaan romanttista suhdetta ja kumppania jonka kanssa jakaa arki. Sormeni kaipaavat jotain ketä hyväillä, ja ihoni kaipaa kosketusta. Kaipaan syliä johon käpertyä, ihmistä joka kaipaa minua. Sanoja, jotka sykähdyttää sydäntä, läsnäoloa rinnalleni. Kuulijaa, jolle jakaa elämäni kulkua. Turvaa, johon luottaa kun oma usko horjuu. Merkityksellisyyttä, mitä voisin antaa toiselle.
Mutta, en minä noita saa. Parisuhde ei ole minun juttuni, koska sellaista ei ole elämääni koskaan tullut.
Ainiin. Olen niitä naisia, joita pituus ei kiinnosta. Hyvä ja tasapainoinen luonne > pituus.