Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hei, sinä espanjan kieltä opiskellut: mikä on ollut haastavinta kielen opiskelussa?

Vierailija
17.10.2021 |

Subjunktiivi vai menneen ajan aikamuodot (mm. imperfekti ja preteriti)?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon lukenut espanjaa nyt 4 vuotta ja olen lukion toisella. Espanja on minun suuri intohimo ja sen opiskelu on ollut todella mielekästä! Olin viimekesänä Espanjassa kaksi viikkoa ja arvaa oliko kielestä hyötyä? No oli! Paikalliset arvostavat jo että osaa muutamia sanoja! Itse puhun espanjaa melko sujuvasti eli pärjään sillä! Ensi heinäkuussa lähden etelä-ameriikkaa kiertämään äitini ja ystäväni kanssa! Arvaa odotanko innolla sitä! Etelä-ameriikassa espanja on valtakieli eli toivottavasti pääsen käyttämään sitä! Eli ainakin matkailun kannalta espanjasta on hyötyä!

Tuskin olit kun koronarajoitukset on jyllänneet Espanjassakin.

Vierailija
42/43 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Adjektiivin paikka ja merkitys joka voi muuttua riippuen siitä onko se ennen pääsanaa vai sen jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon lukenut espanjaa nyt 4 vuotta ja olen lukion toisella. Espanja on minun suuri intohimo ja sen opiskelu on ollut todella mielekästä! Olin viimekesänä Espanjassa kaksi viikkoa ja arvaa oliko kielestä hyötyä? No oli! Paikalliset arvostavat jo että osaa muutamia sanoja! Itse puhun espanjaa melko sujuvasti eli pärjään sillä! Ensi heinäkuussa lähden etelä-ameriikkaa kiertämään äitini ja ystäväni kanssa! Arvaa odotanko innolla sitä! Etelä-ameriikassa espanja on valtakieli eli toivottavasti pääsen käyttämään sitä! Eli ainakin matkailun kannalta espanjasta on hyötyä!

Tuskin olit kun koronarajoitukset on jyllänneet Espanjassakin.

Kirjoitappa koko tarina espanjaksi kun olet niin hyvä. "Etelä-ameriikassa", hah!