Montako joulukorttia on jo tullut?
Montako odotat saavasi? Montako lähetit?
Itse askartelin 17 korttia, odotan saavani 5-8
Vielä ei ole tullut yhtään.
Kommentit (37)
Lähetimme noin 50 itsetehtyä korttia ja tähän mennessä saapunut n. 15.
Lähetettiin 32 ja tähän mennessä tullut 6. Hassua tavallaan, kun tuntuu, että tällä palstalla on enemmän "nettomaksajia" kuin -saajia. Keille ne kortit sitten menee? :D
Meille on tullut 7 tai 8. Noin 25 lähetettiin.
39 lähetin, 5 oli tullut pe mennessä (tän päivän posteja en ole nähnyt vielä).
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:44"]
Lähetettiin 32 ja tähän mennessä tullut 6. Hassua tavallaan, kun tuntuu, että tällä palstalla on enemmän "nettomaksajia" kuin -saajia. Keille ne kortit sitten menee? :D
[/quote]
vielä on adventtia jäljellä, vielä tulee postinjakopäiviä... vielä voit saada kortteja, vielä tilaisuuden saat.
Lähetin 10, ja odotan saavani itse ehkä yhden. :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:52"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:44"]
[/quote]
vielä on adventtia jäljellä, vielä tulee postinjakopäiviä... vielä voit saada kortteja, vielä tilaisuuden saat.
[/quote]
Joo toki, mutta ei me olla yhtenäkään vuonna saatu samaa määrää tai enempää joulukortteja, vaikka aika vakiintuneet vastaanottajat meillä onkin. :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:44"]
[/quote]
Meillä menee esimerkiksi äitini vanhainkotiin ja muutaman tuttavan yritykseen kortti. Mökkinaapureilta, mieheni entisen työpaikan työtovereilta ja muilta "puolitutuilta" ei välttämättä myöskään tule korttia takaisin.
Me askarreltiin tyttären kanssa 22 joulukorttia postitettavaksi, tänään tuli 1. Odotan ehkä noin viittä. Päätin viime vuonna, että tänä vuonna laitetaan vain niille, ketkä laittavat meille, mutta tyttö oli niin innoissaan, että oli vähän niinkuin pakko askarrella :) kaksi vuotta sitten saatiin vielä iso läjä kortteja, mutta yhtäkkiä tytön isän puoleinen suku lopetti korttien laittamisen.
Kaksi saatu. 19 taidettiin lähettää.
2 saatu, itse en ehtinyt lähettää ajoissa, joten aattona sit tekstarilla..
Tein 18, ja nyt on tullut 4, tosin yksi niistä ei ole minulle tarkoitettu, näin luki anopin laittamassa kortissa.
21 lähetetty, 5 jo tullut. Ensimmäinen tuli viime viikolla.
Tein 22, 2 tullut :). Mut varmasti tulee lisää!
4 tai 5. Annetaan ja lähetetään jopa kolmisenkymmentä, ei saada kuin ehkä puolet siitä, joskus ei tullut kuin kymmenkunta joskus on tullut parikymmentäkin.
Yksi.
Lähetin 15 kpl ja luultavasti saan 14kpl koska yksi ainakin laittaa vain tekstarin.
Yksi on tullut. Itse en lähettänyt yhtään.
26 lähetetty, 4 tullut.