Miksi lyhyet naiset haluavat pitkän miehen
Miksi sellaiset naiset, jotka itse ovat hädin tuskin 170 cm, haluavat yli 180 cm pitkän miehen. Ei kukaan lihava mieskään vaadi, että naisen täytyy olla laiha.
Kommentit (100)
Makuasia. Mä en ite kyl mitään käppänää halua. Oon ite niin pieni, että miehen on hyvä olla isompi. Aika harvoin näkee kyllä pitkän naisen ja lyhkäsen ukon yhdessä. Ottakaa te amatsonit niitä pätkiä, ni pysyy balanssi. :)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:10"]
Makuasia. Mä en ite kyl mitään käppänää halua. Oon ite niin pieni, että miehen on hyvä olla isompi. Aika harvoin näkee kyllä pitkän naisen ja lyhkäsen ukon yhdessä. Ottakaa te amatsonit niitä pätkiä, ni pysyy balanssi. :)
[/quote]
Miksi käyttää halventavia sanoja kuten käppänä?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:10"]
[/quote]
Miksi käyttää halventavia sanoja kuten käppänä?
[/quote]
Siksi, että mainittu amatsoni ei loukkaantuisi. Ohis
Lyhyys ei sinänsä haittaa. Lyhyillä miehillä on vain usein rasittavan huono itsetunto ja ihme tarve korostaa itseään. Ei se Napoleon-kompleksi tuulesta ole temmattu. Kyllä tuntuu vähän naapurin ukkoakin lyhyys harmittavan, ja se kyllä näkyy ja kuuluu.. http://www.worldofvolley.com/sw4i/box/image/putin.JPG?imageId=25504&thumb=1 :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:18"]
Lyhyys ei sinänsä haittaa. Lyhyillä miehillä on vain usein rasittavan huono itsetunto ja ihme tarve korostaa itseään. Ei se Napoleon-kompleksi tuulesta ole temmattu. Kyllä tuntuu vähän naapurin ukkoakin lyhyys harmittavan, ja se kyllä näkyy ja kuuluu.. http://www.worldofvolley.com/sw4i/box/image/putin.JPG?imageId=25504&thumb=1 :D
[/quote]
Napoleon oli suht pitkä joten termi "Napoleon-kompleksi" on vähän omituinen.
Pitkä mies on minun silmään komea ja onhan pitkästä aviomiehestä hyötyä arjessa lyhyelle naiselle. t. 181cm miehen 161cm vaimo
Sua vaan harmittaa kun oma ukkos on sellanen epämiehekäs metrimake ja sinä oot siinä rinnalla kunnon korsto.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:18"]
[/quote]
Napoleon oli suht pitkä joten termi "Napoleon-kompleksi" on vähän omituinen.
[/quote]
Termi voi olla outo, mutta kyllä nämä uhoavat pikku-ukot on niiin nähty! :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:33"]
Oivoi, sitö nyt voi rakastua vaikka kehen pituuteen katsomatta. Itse en ole etsinyt pitkää miestä oikeen etsimällä, tuossa vieressä sellainen 189cm makoilee kuitenkin. T.154cm
[/quote]
Ei voi. Kulttuurisista syistä tulkitset, että pitkällä miehellä on valtaa ja naiselliseen tapaan haluat alistua tämän haaremiin. Ei se rakastumisesi ole mitään sielujen sympatiaa, vaan yksinkertainen kaiku eläimellisiltä ajoiltamme.
Pitkät miehet on minusta seksikkäitä ja mulla oli varaa valita. Otin pitkän.
t. 163
Olen 157cm ja mies 190cm. Mies tykkää pienistä naisista (timmissä kunnossa ja lyhyt) ja itse pidän pitkistä. On mulla myös ollut 170cm mies. Pitkät ja raamikaat miehet ovat miehekkäitä ja siinä tuntee itsensä pieneksi. Ei ois kiva olla isompi kuin mies.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:30"]
Pitkä mies on minun silmään komea ja onhan pitkästä aviomiehestä hyötyä arjessa lyhyelle naiselle. t. 181cm miehen 161cm vaimo
[/quote]
Sinun miehesi on valitettavasti tän palstan mukaan hädin tuskin keskimittainen. Liian lyhyt joka tapauksessa.
Ymmärsin, että ketjussa ihmetellään, miksi jollain 155 cm naisella pitää olla 190 cm poikakaveri. Onhan se vähän hassun näköistä, kun on ihan mahdoton pituusero. Symmetrisin pari on sellainen, jonka pituusero on n. 5-15 cm.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:55"]Jaa-a, se mitä olen ystäväpiiriäni katsellut niin kyllä ne 180cm pituusvaatimukset tulevat juuri niiltä pitkiltä (175cm --->) naisilta. Olen itse 160cm ja minulle riittää että mies on minua pidempi, mikä kattaa sen 90% suomalaisista..
[/quote]
Sama kokemus minulla. Olen 162 cm, enkä ole juuri koskaan ollut kiinnostunut todella pitkistä miehistä (vaikka nuorempana heitä olisi ollut useampikin kiinnostunut).
Aviomieheni on 172 cm ja mielestäni meillä on oikein sopiva pituusero. Nuorena kyllä seurustelin pitkään 166 cm miehen kanssakin.
180 cm pitkä ystäväni taas kelpuuttaa vain todella pitkät miehet (yli 190 cm). Tuntuu hänellw olevan vaikeaa löytää sopivaa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:30"]
[/quote]
Sinun miehesi on valitettavasti tän palstan mukaan hädin tuskin keskimittainen. Liian lyhyt joka tapauksessa.
Ymmärsin, että ketjussa ihmetellään, miksi jollain 155 cm naisella pitää olla 190 cm poikakaveri. Onhan se vähän hassun näköistä, kun on ihan mahdoton pituusero. Symmetrisin pari on sellainen, jonka pituusero on n. 5-15 cm.
[/quote]
En ymmärrä, miksi saisin jonkun mielestä tapailla vain miehiä, jotka ovat 156-166 cm pitkiä. Aika pieni olisi silloin miesten valikoima. Minulle pituutta tärkeämpiä on monet muut kriteerit, ja olen tapaillut niin 165 cm kuin 197 cm pitkää miestä kun itse olen 151 cm.
Ja kyllä, monet pitkät miehet haluavat pienen keijukaisen tyttöystäväkseen. Mitä sitten? Kaikilla on oikeus mieltymyksiinsä.
"Termi voi olla outo, mutta kyllä nämä uhoavat pikku-ukot on niiin nähty! :D" - - Ääripäissä on varmaankin "hieman rankkaa" ainakin satunnaisesti molemmilla. - en tiedä miksi toisinaan kun olen kuunnelut esimerkiksi Paavo Lipposta (demari) niin minulle tulee mieleen, tuossa se vinkuu, kuin uhmaikäinen, pieni lapsi, jonka tikkari on viety Stubb (kok)i taas on näsäviisas koulupoika.. Ja sama tunne on kyllä myös ollut joskus olen kuunnellut "isoa" Sirkka-Liisa Anttilaa (Kepu), ta mielikuvissanii ja/tai ainakin todennäköisesti Anttilaa pienempää Tuija Braxia (Vihr.) jos nyt joku ehti ajatella, että en sitten keksinyt ketään naista nimetä
Pitkät miehet miellyttävät lähes kaikkien naisten silmää, niin lyhyiden kuin pitkien. Lyhyet naiset on miesten mielestä ihania, samoin pitkät. Kuitenkin miehet ovat yleensä halunneet olla kumppaniaan pidempiä, joilloin naisen pituudesta voi olla myös haittaa. Tästä syytä parisuhdemarkkinoilla miehille optimaalisin pituus on yli 180 cm ja naisilla n. 160 cm.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:46"]
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 01:44"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:37"]
Itse haluan vain ja ainoastaan lyhyitä taskuvenuksia. Voi olla, että miestenkin mieltymykset vaikuttavat parin muodostukseen. Sitä miksi jumaloin lyhyitä naisia en tiedä. Voi olla, että pidän vastakohdista, "söpöilijöistä" tai sitten haluan vain tuntea itseni isoksi mieheksi.. :D T: Pitkä mies
[/quote]
Olisko toi pieni muna ja huono itsetunto.
[/quote]
En usko, koska minulla on iso muna ja hyvä itsetunto. T: Pitkä mies
[/quote]
Tiedätkö näillä anonyymi palstoilla on kaikilla valtavat munat ja rautainen itsetunto
[/quote]
Mulla onkin kaksi munaa
[/quote]
Kas kun ei kokonaista sarjaa.
Koska kaikki haluavat pitkän miehen!
En mä halua, mulle mieluisin on suunnilleen oman pituinen. Kivempi pussailla yms. kun naama on sopivalla korkeudella ilman että kauheesti tarttee niskaa taivuttaa ;)
t. 160 cm
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:37"]
Itse haluan vain ja ainoastaan lyhyitä taskuvenuksia. Voi olla, että miestenkin mieltymykset vaikuttavat parin muodostukseen. Sitä miksi jumaloin lyhyitä naisia en tiedä. Voi olla, että pidän vastakohdista, "söpöilijöistä" tai sitten haluan vain tuntea itseni isoksi mieheksi.. :D T: Pitkä mies
[/quote]
Olisko toi pieni muna ja huono itsetunto.
[/quote]
En usko, koska minulla on iso muna ja hyvä itsetunto. T: Pitkä mies