Miksi lyhyet naiset haluavat pitkän miehen
Miksi sellaiset naiset, jotka itse ovat hädin tuskin 170 cm, haluavat yli 180 cm pitkän miehen. Ei kukaan lihava mieskään vaadi, että naisen täytyy olla laiha.
Kommentit (100)
Kahdesta syystä. 180-186 senttinen mies miellyttää silmiäni eniten. En siis haluaisi liian pitkääkään miestä. Koska itse olen vain 163cm, lyhyemmän miehen kanssa lapsista voisi tulla myös melko lyhyitä. Tytön lyhyt pituus ei niin haittaa, mutta pojalle Se voi olla rasite.
Onhan se nyt vähän hassun näköistä jos nainen on miestä 10 senttiä pidempi ja sitten kun nainen iskee korkkarit jalkaan niin 20 senttiä pidempi :D
Tämä johtuu nuorten naistenalkujen kokemasta pettymyksestä lapsuudessa!
Naiset joutuvat nuorena kokemaan useamman kerran pettymyksen, kun isät menevät vain äitien kanssa makuuhuoneisiin ja ovet suljetaan nuorten naistenalkujen edestä kiinni. Hetken päästä naistenalut saavat kuunnella ovien ulkopuolella äitien riemunkiljahduksia, kun isät leikkivät ahkerasti äitien kanssa. Tällainen traumaattinen kokemus on syöpynyt monien naisten piilotajuntaan lapsuudesta ja heille on jäänyt kaipuu päästää leikkimään isien kanssa makuuhuoneisiin. Pitkät miehet ovat isien korvikkeita joiden avulla pyritään lievittämään kaipuuta isien syleilyyn. Monet naiset ovat jääneet parinvalinnassa oidipaalivaiheeseen ja näkevät oman isänsä pitkissä miehissä ja mahdollisuuden vihdoinkin päästä isänsä kanssa lakanoita heiluttamaan.
Koska mies johon rakastuin sattui olemaan 190cm. Tai sitten: salaliitto sinun kiusaksi, yrittävät nääs tasoittaa meidän kääpiöiden mutanttimaista lyhyyttä risteyttämällä mahdollisimman pitkän miehen kanssa.
mutta pitkät naiset ei ole seksikkäitä eikä lättäperseet miesten mielestä. Miten voitte olla noin pinnallisia itsekkin ? ja haukutte miehet pinnalliseksi vaikka antavat huomattavasti enemmän anteeksi kumppanin ulkonäössä kuin naiset
Naiselle lyhyys ei ole rasite siinä kuin vaikka lihavuus, siksi yhtä hyvin lyhyt kuin pitkä nainen voi "vaatia" pituutta mieheltä. Hyvin pitkänä naisena keskityn parinvalinnassa muihin asioihin kuin pituuteen. Tiedän, että mahdolliset miespuoliset jälkeläiset tulevat olemaan pitkiä joka tapauksessa, en koe tässä asiassa tarpeen parannella geenejä.
pitkät miehet henkisesti vakaampia kuin napoleon kompleksista kärsivät lyhyet miehet.
No itse en ainakaan HALUNNUT. Olen alle 160cm ja mies 189 cm.
mutta sattui nyt vaan käymään niin että näköjään rakastuttiin ja mentiin naimisiin ja silleen.
Ajattelin kyllä ennenkuin alettiin oikein kunnolla seurustella, että tuollaista pitkää miestä en kyllä halua! ETtä ollaan kavereita vaan, ei meistä mitään voi tulla...
Ja nytkin yli 20v. yhdessä olon jälkeen kun mietin välillä kun ollut tosi vaikeita kausia, että pitäisikö erota, että sitten voisi katsoa enemmän itselleen "sopusuhtaisesti sopivan mittaista" miestä...
Mutta joo - ei se rakastuminen sitten niin katso niitä pituuksia yms. kun napsahtaa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:01"]Lyhyille naisille tuntuu jakkara tai tikkaat olevan täysin vieras käsite. [/quote] kun ei taloudesta löydy tikapuita ja jakkarallakaan ei ylety kaikkialle. Eikä niitä sen takia hommatta että tarvitsee silloin tällöin.
[/quote]
Minä ainakin hankin, vaikka olen 175 cm.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:03"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:01"]Lyhyille naisille tuntuu jakkara tai tikkaat olevan täysin vieras käsite. [/quote] kun ei taloudesta löydy tikapuita ja jakkarallakaan ei ylety kaikkialle. Eikä niitä sen takia hommatta että tarvitsee silloin tällöin.
[/quote]
Miehen pitää olla kuitenkin pitkä? Ja hommataan sen takia, että tarvitsee silloin tällöin?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:04"]
Kahdesta syystä. 180-186 senttinen mies miellyttää silmiäni eniten. En siis haluaisi liian pitkääkään miestä. Koska itse olen vain 163cm, lyhyemmän miehen kanssa lapsista voisi tulla myös melko lyhyitä. Tytön lyhyt pituus ei niin haittaa, mutta pojalle Se voi olla rasite.
[/quote]
Niin varmaan onkin rasite pojalle, kun naiset ajattelevat noin, kuten sinä.
Minulle ei ole ollut miehen ulkoisilla piirteillä muutenkaan ikinä suurta merkitystä. Minusta vain ei ole oikeastaan koskaan edes kiinnostunut kukaan lyhyt, vaikka itseäni kyllä olisi kiinnostanut. T:153 cm
Minä ripustan joulukoristeet mieheni ylle. Turha hankkia kuusta kun sitä käytetään vain kerran vuodessa. Latvatähti ei pääse oikeuksiinsa alle kaksimetrisessä varressa.
terv. av-mamma 145 cm
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:03"]
[/quote]
Miehen pitää olla kuitenkin pitkä? Ja hommataan sen takia, että tarvitsee silloin tällöin?
[/quote] No minun kohdallani kaikki entiset seurustelukumppanit nyt vaan sattuvat olemaan 180 tai yli. Ei miestä "hommata" kotitöiden takia vai kuvittelitko näin :D minkäs sille rakastumiselleen mahtaa
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:12"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:03"]
[/quote]
Minä ainakin hankin, vaikka olen 175 cm.
[/quote] jos ehdottaisin miehelleni että mennäänpä ostamaan tilapuut. Hänen reaktio olisi luultavasti miksi, mihin tarvitset niitä ja missä niitä säilyttäisit :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:01"]Lyhyille naisille tuntuu jakkara tai tikkaat olevan täysin vieras käsite.
[/quote]
Ei niitäkään aina jaksaisi raahailla ympäriinsä. Eikä kauppaan sellaista voi viedä. Onhan se tietenkin aina plussaa ja helpompaa, että on mies kuka on avustamassa asioissa minne itse ei ylety.
No tottakai otan mielummin pitkän kun pätkän ;) Ja mieheni taas tykkää minusta lyhyenä, ei oikein välitä tollasista 170cm amatsoneista. T. 160cm nainen joka valkkasi sen 184 cm miehen, vaikka muitakin toki oli.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:01"]Lyhyille naisille tuntuu jakkara tai tikkaat olevan täysin vieras käsite.
[/quote] kun ei taloudesta löydy tikapuita ja jakkarallakaan ei ylety kaikkialle. Eikä niitä sen takia hommatta että tarvitsee silloin tällöin.