Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi lyhyet naiset haluavat pitkän miehen

Vierailija
16.12.2014 |

Miksi sellaiset naiset, jotka itse ovat hädin tuskin 170 cm, haluavat yli 180 cm pitkän miehen. Ei kukaan lihava mieskään vaadi, että naisen täytyy olla laiha.

Kommentit (100)

Vierailija
61/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:16"]

Minä ripustan joulukoristeet mieheni ylle. Turha hankkia kuusta kun sitä käytetään vain kerran vuodessa. Latvatähti ei pääse oikeuksiinsa alle kaksimetrisessä varressa.

terv. av-mamma 145 cm

[/quote]

Miten yletyt koristelemaan kun jakkaraa ei ole? Suosittelen tähän tarkoitukseen 190 cm pitkää rakastajaa.

Vierailija
62/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:19"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:01"]Lyhyille naisille tuntuu jakkara tai tikkaat olevan täysin vieras käsite. [/quote] Ei niitäkään aina jaksaisi raahailla ympäriinsä. Eikä kauppaan sellaista voi viedä. Onhan se tietenkin aina plussaa ja helpompaa, että on mies kuka on avustamassa asioissa minne itse ei ylety.

[/quote]

Ottakaa lhyhyet naiset sitten avuttoman rooli, jos se on helpompaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:04"]

Onhan se nyt vähän hassun näköistä jos nainen on miestä 10 senttiä pidempi ja sitten kun nainen iskee korkkarit jalkaan niin 20 senttiä pidempi :D

[/quote]

Onhan se aika hassu juttu kun korkokengät laittaa jalkaan, niin pituutta tulee noin kymmenen senttiä lisää :D

Vierailija
64/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:02"]

Miksi sellaiset naiset, jotka itse ovat hädin tuskin 170 cm, haluavat yli 180 cm pitkän miehen. Ei kukaan lihava mieskään vaadi, että naisen täytyy olla laiha.

[/quote]

Tää on ilmeisesti tää yks ja sama pitkä tyttö, joka näitä samoja aloituksia tehtailee. 

1. Jotkut miehet suosivat lyhyitä naisia, vaikka sinä et ilmeisesti millään voi tätä ymmärtää. On yleisempää, että mies pitää lyhyistä naisista kuin lihavista naisista. Esimerkkisi on aivan tahallaan pahansuopa, kuten tiedät itsekin.

2. Jos lyhyt nainen löytää itselleen pitkiä miehiä (kuten usein näin näkyy käyvän), ei hänen toivomuksensa ole mitenkään ylimitoitettu, ei ole ap:n asia sanella, keitä pitkien miesten tulisi haluta.

3. Miksi pitkä nainen haluaa pitkän miehen? Sehän on aivan yhtä pinnallista. 

4. Typerää ylipäätään arvioida miehiä/naisia pituuden perusteella, ihminen on niiiiiiiin paljon muutakin.

5. Hanki ap itsetunto ja lopeta nämä pituusaloituksesi.

Vierailija
65/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni (185cm) sanoi että pienet naiset ovat seksikkäämpiä (minä 158). Ajattelen itse "samoin" että pitkät miehet ovat seksikkäämpiä.

Vierailija
66/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:02"]

[/quote]

Tää on ilmeisesti tää yks ja sama pitkä tyttö, joka näitä samoja aloituksia tehtailee. 

1. Jotkut miehet suosivat lyhyitä naisia, vaikka sinä et ilmeisesti millään voi tätä ymmärtää. On yleisempää, että mies pitää lyhyistä naisista kuin lihavista naisista. Esimerkkisi on aivan tahallaan pahansuopa, kuten tiedät itsekin.

2. Jos lyhyt nainen löytää itselleen pitkiä miehiä (kuten usein näin näkyy käyvän), ei hänen toivomuksensa ole mitenkään ylimitoitettu, ei ole ap:n asia sanella, keitä pitkien miesten tulisi haluta.

3. Miksi pitkä nainen haluaa pitkän miehen? Sehän on aivan yhtä pinnallista. 

4. Typerää ylipäätään arvioida miehiä/naisia pituuden perusteella, ihminen on niiiiiiiin paljon muutakin.

5. Hanki ap itsetunto ja lopeta nämä pituusaloituksesi.
[/quote]
hauskaa kun kaikista pituuskeskusteluista syytetään mua :D en oo kyllä tän takana. :D

Vierailija
67/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:22"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:04"]

Onhan se nyt vähän hassun näköistä jos nainen on miestä 10 senttiä pidempi ja sitten kun nainen iskee korkkarit jalkaan niin 20 senttiä pidempi :D

[/quote]

Onhan se aika hassu juttu kun korkokengät laittaa jalkaan, niin pituutta tulee noin kymmenen senttiä lisää :D
[/quote] voi ymmärsit nyt väärin :) Annas kun selvennän: 10 cm ero huomattava 20 cm ero jo naurettava.

Vierailija
68/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei baarissa niitä lyhyitä miehiä huomaa kun pitkät ovat siellä yläilmoissa erottuvasti ;)

Vierailija
69/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kerro lisää kuinka pitkä nainen ei saa vaatia pituistaan tai vähän lyhyempää miestä, mutta av-kääpiöiden on aivan soveliasta edellyttää tosimiehen olevan aina yli 185 senttiä pitkä" Enemmän kai huhuilen tasa-arvon perään. Vaikka uskottelen, että elämme tasa-arvoisessa maassa, niin minulle on piirtynyt mielikuva, että nainen edelleen odotetaan tietoisesti tai tiedostamatta valitsevan itseään vahvempi ja pidempi mies.  Ja voi olla että, myös miehet hakevat itseään mieluummin hieman lyhyempää ja tai samankokoista kuin kovin paljon itseään pidempää, tai yleisemmin suurempaa kumppania. Ja kyllä. uskon, että moni -erityisesti lyhyempi nainen toivoo pidempää miestä, jotta perheessä olisi yksi jota tavattaisiin kohdella aikuisena ja, joka oikeasti olisi kirjaimellisesti ulottuvampii kun lähes kaikki on rakennettu enempi keskimittaisille ja / tai mieluummin vähän kookkamille. (Ei ole mieltäylentävää kuulla, että hei lasten osastaolta sun varmaakin kannattaa hakea vaatteet, todeta, että ihan kiva auto, mutta olisi parempi jos jalay onnistuisi kunnolla polkimille. Missä olisi joku joka ojentaisi hylkyltä hernekeittopurkin. Miksi minusta tuntuu, että taas ostoskassini taas viistää maata, jos kannan sitä ksisuorana. Miksi tuo pankkiautomaatti on noin korkealla? Miksi kirjaston kirjahyllyt ovat niin korkeita? Miksi lumilapio on kasvant haravan mittoihin kesän ja syksyn aikana? Miksi baaritiski on niin korkealla? 

Ja kyllä kai, sitä itsekkäästi ajattelee saavansa mahdollista jälkikasvua, niin ajatellee, että jos saan itseäni kookkaamman puolison, niin se ehkä mahdollistaa  paremmat mahdollisuudet saada, ainakin keskikokoisia jälkeläisiä. (en nyt lähde kuvaamaan miltä tuntuu, kun miehen erektiossa oleva penis on omaan kroppaani - no arvaatte kuinka pitkä, vaikka luultavsti on yleensä ollut "vain" keskimittainen" .

Haave saada tasapainosia ja mieluummin hieman pidempiä kuin itse olevia jälkeiläsiä haluaisin saada Kun ei tätä kääpiönä oloa -monestakaan syystä- haluasi siirtää eteenpäin, vaikka toki isompiakin murheita ja ongelmia tähän maailmaan mahtuu kuin se, että omaa vartta ei ole suotu enempää.

Vierailija
70/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse haluan vain ja ainoastaan lyhyitä taskuvenuksia. Voi olla, että miestenkin mieltymykset vaikuttavat parin muodostukseen. Sitä miksi jumaloin lyhyitä naisia en tiedä. Voi olla, että pidän vastakohdista, "söpöilijöistä" tai sitten haluan vain tuntea itseni isoksi mieheksi.. :D T: Pitkä mies

Vierailija
71/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset jotka etsivät pitkiä miehiä saadakseen pitkiä jälkeläisiä kuulostavat jotenkin äärimmäisen laskelmoivilta. Toivottavasti saatte lapsia joihin ette ole tyytyväisiä.

Vierailija
72/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkän miehen rinnalla on ihana kävellä lyhyenä. Tuntee olonsa hyvin pieneksi :)

Vierailija
73/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kiinnostun ennemmin isoista karhuista kuin pienistä menninkäisistä

Vierailija
74/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tartte kumartua kun ottaa suihin.

Vierailija
75/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä sellasen pitkän kaa on vaan turvallisempi olo ku sellasen kääpiön kanssa

Vierailija
76/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:48"]

En tiiä sellasen pitkän kaa on vaan turvallisempi olo ku sellasen kääpiön kanssa

[/quote]

Koska täällä Suomessa on niin paljon uhkia ja heittäydyt omassa elämässäsi helpoksi uhriksi?

Vierailija
77/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:37"]

Itse haluan vain ja ainoastaan lyhyitä taskuvenuksia. Voi olla, että miestenkin mieltymykset vaikuttavat parin muodostukseen. Sitä miksi jumaloin lyhyitä naisia en tiedä. Voi olla, että pidän vastakohdista, "söpöilijöistä" tai sitten haluan vain tuntea itseni isoksi mieheksi.. :D T: Pitkä mies

[/quote]

Olisko toi pieni muna ja huono itsetunto.

Vierailija
78/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset jotka etsivät pitkiä miehiä saadakseen pitkiä jälkeläisiä kuulostavat jotenkin äärimmäisen laskelmoivilta. Toivottavasti saatte lapsia joihin ette ole tyytyväisiä." - En toivo sinulle samaa, mutta ihmettelen, jollet ole itse haaveillut saavasi lapsia, jonkun "tietyn" kanssa. - Jos siis ylipäätään olet haaveillut tai ajatellut joskus voivasi saada lapsia. - Tietysti "vain" pitkiä miehiä etsivät on helppo leimata, vähintäänkin "hieman" pinnallisiksi. - Ihminen kun on niin paljon muutakin kuin se, mitä hän on ulkoisesti. Ja toisekseen pituuskasvu on niitä, joista on typerää moittia tai arvostella ketään, koska se on niitä asioita, joille on aika voimaton tekemään yhtään mitään. Se nyt kullakin vain on, mitä on. - Sen sijaan moni sen "tietyn" puute tai ominaisuus on paljon helpompi yrittää korjata jälkikäteen. Tai yleisemmin kai meillä ainakin suurimmalla osalla on piirteitä, jotka halusisimme sillä omalla miellytyllä olla, joillekin se on pituus toisille silmät, joillekin leukaperät toisille vain se, mitä on korvievälissä jne, jne.    

Vierailija
79/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät miehet pitkät.....kokemusta on

Vierailija
80/100 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a, se mitä olen ystäväpiiriäni katsellut niin kyllä ne 180cm pituusvaatimukset tulevat juuri niiltä pitkiltä (175cm --->) naisilta. Olen itse 160cm ja minulle riittää että mies on minua pidempi, mikä kattaa sen 90% suomalaisista..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän