Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jennifer Aniston: Lapsettomuus ei tarkoita itsekkyyttä!

Vierailija
16.12.2014 |

http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1418629673463.html

Kumpi nyt sitten on itsekkämpää: hankkia lapsia vai olla hankkimatta? Puhuuko Jennifer asiaa?

Kommentit (111)

Vierailija
101/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onneks kaikki lapselliset ei oo tälläsiä... huoh

Vierailija
102/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:42"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:41"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:54"]

Voihan olla että Jennifer ei edes saa. Ei sen takia pidä lasta hankkia että pitää olla lapsi/lapsia vaan syystä että haluaa todella lapsen. Paljon olisi jäänyt kokematta ja näkemättä ellei olisi lasta. Lapsi antaa elämälle merkityksen. 

[/quote] näin minä se4n asian näen omalla kahdallani. Olen ennen lasta saanut mennä ja tulla, paljon matkustella jopa asunut lähes vuoden ulkomailla jne

[/quote] lapseni täysi-ikäinen ja saan taas mennä ja tulla jos haluan. 

[/quote]

Olet aina ja ikuisesti äiti ja kahlittu jälkikasvuusi. Toki vastuuttomat äidit ovat asia erikseen.

[/quote]

Voi sentään, näinkö oma äitisi on asian kokenut? Ymmärrän siinä tapauksessa katkeruutesi.

[/quote]

Kaikki tuntemani äidit ovat puhuneet syvästä henkisestä suhteesta omasn lapseensa ja ikuisesta huolesta jonka se tuo tullessaan. Etkö itse koe asiaa niin? 

[/quote]

Joten sinun äitisi on kostanut oman ikuisen huolensa lastaamalla sen sinun niskaasi? Voi raukkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenniferihän on dsaanut keskenmenoja ja voi olla että ei saakkaan lasta ja ikääkin alkaa olla jo. 

Vierailija
104/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:05"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:49"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:46"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:42"]

Voihan olla että Jennifer ei edes saa. Ei sen takia pidä lasta hankkia että pitää olla lapsi/lapsia vaan syystä että haluaa todella lapsen. Paljon olisi jäänyt kokematta ja näkemättä ellei olisi lasta. Lapsi antaa elämälle merkityksen. 

[/quote] näin minä se4n asian näen omalla kahdallani. Olen ennen lasta saanut mennä ja tulla, paljon matkustella jopa asunut lähes vuoden ulkomailla jne

[/quote] lapseni täysi-ikäinen ja saan taas mennä ja tulla jos haluan. 

[/quote]

Olet aina ja ikuisesti äiti ja kahlittu jälkikasvuusi. Toki vastuuttomat äidit ovat asia erikseen.

[/quote]

Voi sentään, näinkö oma äitisi on asian kokenut? Ymmärrän siinä tapauksessa katkeruutesi.

[/quote]

Kaikki tuntemani äidit ovat puhuneet syvästä henkisestä suhteesta omasn lapseensa ja ikuisesta huolesta jonka se tuo tullessaan. Etkö itse koe asiaa niin? 

[/quote]

Joten sinun äitisi on kostanut oman ikuisen huolensa lastaamalla sen sinun niskaasi? Voi raukkaa.

[/quote]

Miksi et vastaa kysymykseeni? Etkö koe huolta ja yhteyttä omiin lapsiisi? Ovatko he sinulle samantekeviä? 

Vierailija
105/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:55"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:50"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:48"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:44"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:39"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:36"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:33"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:24"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 19:22"]

No ne lapselliset näitä ketjuja koko ajan tekee, hoitaisitte niitä lapsianne jos on ajasta puutetta...

[/quote]

Viettäisitte te velat sitä rikasta ja aktiivista elämää, josta aina täällä suut vaahdossa meuhkaatte.

[/quote]

Kyllä joidenkin pitää olla aktiivisesti tuomassa esiin erilaista elämäntapaa.

[/quote]

Miksi äidit eivät saisi tuoda aktiivisesti esille omaa elämäntapaansa?

[/quote]

Luulisi että se aika lapsen kanssa olisi tärkeämpää kuin siitä puhuminen...

[/quote]

Luulisi velalla olevan niitä ylistämiään vapaita rientoja sen verran ettei tarvitse mammapalstalla roikkua...

[/quote]

Olen mielelläni tuomassa esiin lapsivapaan elämän hyviä puolia. Voin toki tulla ja mennä kuten haluan. Edelleen kiinnostaa miksi et vietä laatuaikaasi lapsesi kanssa, vaan olet täällä kiistelemässä kaltaisteni lapsettomien ihmisten kanssa? Etkö nauti lapsiajasta? 

[/quote]

Niin minäkin olen mielelläni tuomassa esille lapsirikkaan elämän hyviä puolia. Voin silti tulla ja mennä kuten haluan. Edelleen kiinnoistaa, miksi et vietä laatuaikaa niissä vapaissa riennoissa, vaan olet täällä kiistelemässä mammojen kanssa? Etkö nauti vapaa-ajastasi?

[/quote]

Vastaapa kysymykseeni :)

Kyllä nautin vapaa-ajastani, kiitos kysymästä. Nauttiiko lapsesi henkisesti poissaolevasta äidistään?

[/quote]

Eli velan aktiivinen vapaa-aika tarkoittaa roikkumista mammapalstalla wt-joukossa? Voi pikkuista :) Lapseni henkistä nauttimista voit käydä kysäisemässä häneltä, annanko osoitteen (tosin sinne et pääse kuin lentokoneella)?. Tai voinhan minäkin soittaa ja kysäistä, ellei satu olemaan juuri bailaamassa tai surffaamassa. Tulenko sitten kertomaan?

[/quote]

Käytät alentavaa kieltä, lopeta se kiitos. 

Teen vapaa-aikanani mitä haluan, ikävää jos se ei sovi maailmankuvaasi. Oletko onneton kun lapsesi ei olekaan elämässäsi? Mitä jos lapsesi ajattelevat samoin kuin minä eivätkä halua vanhemmiksi? Hyväksytkö heidät siitä huolimatta?

Vierailija
106/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:43"]Minulla on yksi vela kaveri. Aina kun puhun omista lapsistani, hän alkaa oikein korostetusti puhumaan kissastaan, tekee ikäänkuin selväksi että kissa on hänelle yhtä tärkeä kuin lapset minulle ja että kissa olisi täysin rinnastettavissa lapsiin. Vaan kun ei ole!
[/quote]
Mistä Sinä tiedät mitä kaverisi tuntee?

Vierailija
107/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä lapselliset tätä: joidenkin teidän kullannupuista tulee itsekkäitä veloja. Silloin voi teitäkin alkaa muut puheenaiheet kiinnostamaan, kun muut hehkuttaa lapsenlapsillaan.

Vierailija
108/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

On kyllä toivottoman surullista, jos omalle elämälleen saa merkityksen vain jonkun toisen ihmisen myötä.

Terkuin kolmen lapsen äiti, joka uskoo olevansa aivan yhtä itsekäs kuin joku random vela, ja jonka elämällä on merkitys ja rikkaus ilman lapsiakin. Minun lasten tehtävä ei ole tuottaa minulle iloa ja merkitystä elämään, he määrittävät ihan itse oman elämänsä tarkoituksen. Vaikka hitusen toki myönnän, että tein lapsia koska halusin heissä nähdä palasen itseä. Noh ihan erillisiä yksilöitä ovat, ja aivan omaa elämäänsä elävät.

Vierailija
109/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:26"]Voi ei. Velat saivat nyt idolin, oho meinasin kirjoittaa idiootin, jonka taakse kätkeytyä.

Katkeruus paistaa aika kauas tuostakin naisesta. Katsokaa nyt sen kuvaakin, miten ruma.

Tyypillinen vela. Ei saanut Pittiä, nyt vouhkaa tuolla. Heh heh. Ei voi muuta kun nauraa.

[/quote]

sai hän se pittiä ! Sinä et tosin ole mulkkua nähnyt livenä edes lapsena isäs.

Vierailija
110/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän turha puhua väestönräjähdyksestä Suomessa tai rinnastaa niinkin vahva vietti kuin suvun jatkaminen 'itsekkyyteen'. Kaikki ratkaisut on ihan yhtä hyviä.

Aniston puhuu vähän mitä sattuu riippuen mikä pr-teema sillä on. Tekee duuniaan, mikäs siinä, mutta ihan turhaa tuota on faktana lukea.

Vierailija
111/111 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 20:05"]

onneks kaikki lapselliset ei oo tälläsiä... huoh

[/quote]

Joo, olisi vähän liian iso joukko niputettavaksi samanlaisiksi. Suurin osa ihmisistähän kai tekee lapsia, ja kuten tiedämme, meitä ihmisiä on moneen junaan... 

Minulle lapset ovat yksityisasia, vaikka yleisesti lapset tietenkin ovatkin osa yhteiskuntaa ja yleistä keskustelua. Mutta jotkut pätevät tällä asialla suuntaan tai toiseen, ja juuri naiset. Minä jätin kilpailun työelämään, ja naisten oma paras olisi myös pitää se kilpailu siellä. Muuten vain jatkamme tätä illuusiota naisten odotetusta roolista. Sillä vaikka olisimme töissäkin, topic olisi aina se, onko naisella lapsia vai ei, ja kumpi on parempi. Vie arvoa naiselta työntekijänä, jos yksityiselämän päätökset ovat enemmän naista määrittävä tekijä, kuin tulos työpaikalla.