Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voih, Syksy Räsänen on niin hot!

Vierailija
16.12.2014 |

Huh miten sexy hottis on Syksy Räsänen! Enemmän Syksyä kaikkialle!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:50"]

Mä jo luulin, että puhe olisi ollut tämän yhden hihulikansanedustajan tyttärestä tai jotain. Sen tyttären näin joskus 10 vuotta sitten ja voi jessus mitkä rinnat oli tytöllä ja muutenkin aika kuumis, siitä päättelin...

Olikin joku vitun pystytukkainen hippi, aika paha pettymys :/

En muuten ollut koskaan aiemmin edes kuullut tällaisen suuruuden olemassaolosta.

[/quote]

Ehkä et lue lehtiä?

[/quote]

En ainakaan 7 enkä muitakaan sen tyyppisiä julkaisuja joissa tämä saataa olla esillä? Päivittäin seuraan uutisia lehdistä ja sähköisistä uutisvälineistä, vaan ei ole Syksy tullut vastaan kuin sääennsteissa.

Vierailija
42/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:51"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:50"]

Mä jo luulin, että puhe olisi ollut tämän yhden hihulikansanedustajan tyttärestä tai jotain. Sen tyttären näin joskus 10 vuotta sitten ja voi jessus mitkä rinnat oli tytöllä ja muutenkin aika kuumis, siitä päättelin...

Olikin joku vitun pystytukkainen hippi, aika paha pettymys :/

En muuten ollut koskaan aiemmin edes kuullut tällaisen suuruuden olemassaolosta.

[/quote]

Ehkä et lue lehtiä?

[/quote]

En ainakaan 7 enkä muitakaan sen tyyppisiä julkaisuja joissa tämä saataa olla esillä? Päivittäin seuraan uutisia lehdistä ja sähköisistä uutisvälineistä, vaan ei ole Syksy tullut vastaan kuin sääennsteissa.

[/quote]

Mä en nyt yhtäkkiä keksi, miksi Syksy Räsänen olisi esillä Seiskassa, keksitkö sinä? Ehkä sua ei kiinnosta tiedeuutiset ja siksi ei ole sulle tuttu nimi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi kyllä, Syksy ja Esko samoissa lakanoissa! Kosmista lovee tuplatuutista, mm-mmm.

Vierailija
44/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en nyt yhtäkkiä keksi, miksi Syksy Räsänen olisi esillä Seiskassa, keksitkö sinä? Ehkä sua ei kiinnosta tiedeuutiset ja siksi ei ole sulle tuttu nimi?

Tavallisesti noissa roskalehdissä on jos jonkin sortin julkkua joita ei oikeasti kukaan tunne, ovat vaan esillä. Paskaako siitä, hänen paikkansa on universumissa ja jos en häntä tiedä, ei se liikuta meidän kummankaan elämää, eikä toivottavasti sinunkaan, eihän? Vaikka joskus ehkä tuntuu pahalle jos kaikki eivät tunnekaan niitä sinun ihannoimiasi ihmisiä, so what?

Vierailija
45/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyypillistä, että wt-mammat eivät tunne valtakunnan kuuluisimpia tiedemiehiä ja sitten pahoittavat mielensä kun heitä arvostellaan siitä.

Vierailija
46/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Systra?

Vierailija
47/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:01"]

Tavallisesti noissa roskalehdissä on jos jonkin sortin julkkua joita ei oikeasti kukaan tunne, ovat vaan esillä. Paskaako siitä, hänen paikkansa on universumissa ja jos en häntä tiedä, ei se liikuta meidän kummankaan elämää, eikä toivottavasti sinunkaan, eihän? Vaikka joskus ehkä tuntuu pahalle jos kaikki eivät tunnekaan niitä sinun ihannoimiasi ihmisiä, so what?

[/quote]

Siis kiukutteletko sä nyt siksi, että et tiedä, kenestä ketjussa on kyse ja olet niin laiska, ettet viitsi edes ottaa selvää, vai onko kyse jostain syvemmästä problematiikasta? (En ihannoi Syksy Räsästä, mutta kunnioitan hänen tieteellisiä saavutuksiaan ja arvostan hänen ihmisoikeustyötään.)

Vierailija
48/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kiukutteletko sä nyt siksi, että et tiedä, kenestä ketjussa on kyse ja olet niin laiska, ettet viitsi edes ottaa selvää, vai onko kyse jostain syvemmästä problematiikasta? (En ihannoi Syksy Räsästä, mutta kunnioitan hänen tieteellisiä saavutuksiaan ja arvostan hänen ihmisoikeustyötään.)

Siis minä en ollut koskaan aiemmin edes kuullut hänestä ja se ei liikuta minua suuntaan eikä toiseen. Enk missään nimessä kiukuttele, kerroin vain niin kuin asia on, sen sijaan tuntuu, että loukkasin sinua, siksikö, etti höntä kaikki tunne vai miksi kiukuttelet?

Minun elämäni ei ei muuttunut miksikään nyt kun hänen nimensä kuulin, eikä tule muuttumaan. Olen pahoillani puolesta, että sinua loukkaa ihannoimasi ihmisen tuntemattomuus suurelle yleisölle. Suomen kansasta tuskin promille tuntee ko. henkilöä edes nimeltä, saatikaan hänen saavutuksiaan.

Vierailija
49/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:18"]

Siis minä en ollut koskaan aiemmin edes kuullut hänestä ja se ei liikuta minua suuntaan eikä toiseen. Enk missään nimessä kiukuttele, kerroin vain niin kuin asia on, sen sijaan tuntuu, että loukkasin sinua, siksikö, etti höntä kaikki tunne vai miksi kiukuttelet?

Minun elämäni ei ei muuttunut miksikään nyt kun hänen nimensä kuulin, eikä tule muuttumaan. Olen pahoillani puolesta, että sinua loukkaa ihannoimasi ihmisen tuntemattomuus suurelle yleisölle. Suomen kansasta tuskin promille tuntee ko. henkilöä edes nimeltä, saatikaan hänen saavutuksiaan.

[/quote]

No suurinta osaa kiinnostaakin enemmän ne seiska-julkkikset. 

Vierailija
50/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vaan itse Syksy ole tämän aloituksen takana, tehdäkseen itsestään tunnettua AV-palstalaisille, olet säälittävä!

Vierailija
51/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 17:18"]

[/quote]

Mä ihmettelen vain, että miksi vänkäät jossain ketjussa jostain ihmisestä, josta et tiedä mikään, ja mikä sen kiukuttelusi sisältö on - sekö, että sun ei tarvitse tietää, kun joku ihminen on? Ei tietenkään tarvitsekaan, mutta miksi ihmeessä sitä pitää julistaa? Kerroit tuolla aiemmin, että seuraat hirveästi uutisia, sen takia ihmetyttää, että halveksut tietoa. 

Ei mua tai varmaankaan ketään muutakaan kiusaa, ettet tiedä jonkun kosmologin ja teoreettisen filosofian professorin nimeä, mutta ihmetyttää se, että julistat sitä ketjussa sen sijaan, että vaikka pikaisesti googlettaisit, kenestä ja on kyse ja mitä puhutaan. Sen sijaan tulet mouhottamaan, että ei kiinnosta joku, josta ketjussa puhutaan, eikä mun tarvitse tietää, kenestä puhutaan - hieman ristiriitaista.

Viestin lainaaminen on muuten ihan helppoa, painat vain tuosta lainaa-painikkeesta. Jos haluat lyhentää lainausketjua, poista kaikki muu, paitsi ylimmäinen ja alimmainen tägi ja jätä pois kaikki se, mitä et halua lainata.

Ja kuten jo tuolla ylempänä kirjoitin, mä en mitenkään ihannoi Syksy Räsästä (en ole tämän ketjun aloittaja), mutta hän on mulle tuttu nimi kuten vaikkapa Titus Hjelm, Jaakko Hämeen-Anttila tai vaikkapa Janne Saarikivi - kaikki julkisuudessa tavalla tai toisella olleita tieteentekijöitä.

Vierailija
52/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin googlaamassa Syksyä ja voih, kyllä se tukka on paennut ohimolta. Mahtaa miestä harmittaa, sillä hiukset ovat hänelle tärkeät ainakin sen perusteella, että hän uhraa niihin lakkapullon kuukaudessa.

Minusta hän on joka tapauksessa söötti.

Vierailija
53/53 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saakohan Syksy?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän viisi