Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä sitä löytäisi ensi vuonna töitä?.t.ammattivalittaja

Vierailija
16.12.2014 |

Vinkkejä kellään.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:21"]

[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:17"] [quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:15"][quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:11"] Milloin olet joskus toteuttanut loppuun saakka jonkun suunnitelmasi? Koulut, R-Kioski, pph, puhelinmyynti, perhekoti... Hienoa että jaksat viihdyttää itseäsi, mutta en ole koskaan kuullutkaan kenestäkään joka olisi noin saamaton, oli terveysongelmia tai ei. [/quote] Olenhan mä koulua yrittänyt loppuun asti käydä, en vaan enää pääse tuonne opiskelemaan. Puhelinmyynnissä olen ollut parikin eri kertaa. Ja pph.ksi hain kunnalliselle puolelle mutta en päässyt niin ajattelin että voisin alkaa sitten yksityiseksi pph.ksi. ap [/quote] Tiedätkö, että kunnan on hyväksyttävä myös yksityiset pph:t? [/quote] Ainakin mä yritän. Miksi pitää vittuilla ja latistaa koko ajan?ap [/quote] Jos et totuutta kestä, älä tule kyselemään tänne.

[/quote]

Mä haluan päästä elämässä eteenpäin. Kenties elättää itse itseni vai haluatko sinä tulevaisuudessa elättää minut?ap

Vierailija
22/23 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluta ja kyetä on kaksi eri asiaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
16.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta olisi ihan realismia ymmärtää, että itsellä on sekä fyysisiä että psyykkisiä rajoitteita. Ja koska täysin terveille ja työkykyisille, koulutetuille ihmisille ei töitä riitä, niin muidenkaan tilanne ei ole hyvä. Tiedätkö, olisiko asuinseudullasi jokin vajaakuntoisia työllistävä sosiaalinen yritys?

Omaan tuttavapiiriini kuuluu yksi kouluja käymätön, monisairas ihminen. Hän saa vähän lisätuloja tekemällä käsitöitä ja myymällä niitä myyjäisissä ja kirppiksillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi