Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Opiskelijalle ruokavalio

Vierailija
27.12.2014 |

Olen köyhä opiskelija ja ruokavalio koostuu pääasiassa makaronista, jauhelihasta, leivästä ja muroista.
Kalaa en voi syödä ja kasvikset laskevat vain tuoreina.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:03"]

kyllä mä perunaa syön, mutta harvemmin. Siitä vaan tulee aina muusia, vaikka yritän keittää kokoperunoita. Leipää mä leivon aina välillä. :)

[/quote]

Osta kiinteitä perunoita (ei jauhoisia), esim. Nicola on hyvä merkki. Laita levy ykköselle heti, kun vesi rupeaa kiehumaan. Keitä 25 min, ei yhtään enempää. Näin saat ihan normikokoperunoita eikä muusia.

Vierailija
2/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:07"][quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 14:03"]

kyllä mä perunaa syön, mutta harvemmin. Siitä vaan tulee aina muusia, vaikka yritän keittää kokoperunoita. Leipää mä leivon aina välillä. :)

[/quote]

Osta kiinteitä perunoita (ei jauhoisia), esim. Nicola on hyvä merkki. Laita levy ykköselle heti, kun vesi rupeaa kiehumaan. Keitä 25 min, ei yhtään enempää. Näin saat ihan normikokoperunoita eikä muusia.
[/quote]
heh. Kiitti vinkistä. :) jostain syystä perunat on mulle vaikeita, vaikka olenkin hyvä kokki, silloin kun saan kalliimpia aineksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purkkihedelmät (ananas, persikka, sekahedelmät...) on kohtuuhintainen piristys ruokavalioon. Säilyvät pitkään eli aina voi pitää jemmassa muutaman purkin. Noilla saa myös mukavasti makua salaatteihin ja raasteisiin. Oikea herkkuhetki syntyy, kun laittaa puoli purkillista säilykehedelmiä ja reilun siivun vaniljajäätelöä (huomattavasti edullisempi, kuin joku herkkutuutti).