Parisuhteessa oleva, miten suhtaudut flirttiin työpaikalla?
En hae mitään. Mutta onko otsikkoa torjua kaikki?
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin etäisyyttää henkilöön ja tekisin selväksi, että olen varattu
Jos henkilöitä on monta? Ei voi välttyä kaikilta kahvikuoneessa.
Enkä halua kertoa parisuhdestatustani töissä, mitä se niille kuuluu?
Työpaikkaromansseissa on se hyvä puoli, että kun se on ohi, niin tapaat toista osapuolta kuitenkin säännöllisesti työpaikallasi.
Tekisin selväksi, ettei kiinnosta.
Vakaat ohittavat. Epävakaat eivät.
Vähän nihkeää alkaa työkaverin kanssa flirttailla. Meillä ei työpaikalla harrasteta flirttailua ja varmaan siksi onkin niin hyvä henki, kun me ollaan kavereita keskenämme. Jotenkin tuntuu, että pilaa yhteenkuuluvuuden tunnetta, jos alkaa jotain flirttiä pelata töissä.
Epämukavaahan tuo on, ja yritän tehdä siitä lopun.
Minusta se on tosikkoa torjua kaikki.
No jos ei sua kiinnosta heistä kukaan ja jos ei sua kiinnosta flirtti ihan vaan "huvin vuoksi", niin tottakai torjut kaikki. Mitä väliä, jos se on tosikkoa? En ainakaan itse tee mitään, jos ei huvita.
Pieni flirtti voi piristää päivää, kunhan molemmat osapuolet antavat asian olla siinä eikä viedä tilannetta eteenpäin
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan häirinnäksi.
Kaikkien kanssa ei voi eikä pidä flirttailla. Ei se tosikoille sovi.
Vierailija kirjoitti:
Enkä halua kertoa parisuhdestatustani töissä, mitä se niille kuuluu?
Miten flirttailu edellyttää sitä että parisuhdestatus olisi kerrottava?
Vierailija kirjoitti:
Sitä sanotaan häirinnäksi.
Rasittavaa ja rivostuttavaa, kun ei viitsitä sen vertaa tutustua ja lukea toista, että voisi päätellä onko flirtti toivottua vai ei.
Flirttailu on valtapeliä ja täysin tuomittavaa työpaikalla. Erityisesti esihenkilö ei saa flirttailla alaiselle.
Vierailija kirjoitti:
Pieni flirtti voi piristää päivää, kunhan molemmat osapuolet antavat asian olla siinä eikä viedä tilannetta eteenpäin
Juuri näin!
Itse flirttailen kepeästi illman mitään takaa-ajatuksia.
Pitäisin etäisyyttää henkilöön ja tekisin selväksi, että olen varattu