Miten tajusit olevasi homo?
Kommentit (23)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:37"]pidän itseäni heteromiehenä vaikka olen seurustellut miehen kanssa kerran. tunsin vetoa vain häneen enkä ole ikinä muihin,naiset taas kiinnostaa :-)
[/quote]
Sama täällä, olen hetero vaikka minulla on ollut juttua naisen kanssa. Tosin se oli teini-iässä, joten pidän sitä kokeiluvaiheena ja itsensä löytämisenä..
Vaikeaa on joo eroittaa flirttailu ja ystävällisyys. En ole ikinä varma siitä, että onko toinen homo vai ei. Kerran sitten suutelin alkoholin vaikutuksen alaisena erästä hetero ihastusta, joka minun onnekseni vastasi suudelmaani. Olisi ollut noloa muuten enkä ole sen jälkeen uskaltanut ottaa riskiä vaikka kävi hyvin.
[/quote]
NO NIIMPÄ! Siis tämän ihastukseni kanssa jo heti tavatessamme juteltiin kuin vanhat tutut ja hymyiltiin molemmat kuin hangon keksit. Ajattelin paikalta pois kävellessäni, että "Wau, siinäpä oli kohtaaminen!" :D
Itse käyttäydyn varmaan kliseisen ihastuneesti, mm. katson piiitkään silmiin (ja hän katsoo takaisin), hymyilen leveästi (hän myös), naurahtelen paljon, vilkuilen häntä vähän väliä. Lisäksi ollaan aika luontevasti lähekkäin, siis seisotaan hyvin lähekkäin ja käsivarret hipoo toisiaan jne. On vain lähes mahdotonta sanoa, milloin kyse on niin vahvasta flirtistä, että uskaltaisin tehdä aloitteen. :/ Ja pahinta on juuri se, kun joutuu näkemään toista vaikka saisikin pakit. Toisaalta en halua tätä katua satavuotiaana kiikkustuolissa!
Sori avautuminen :D
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:28"] Vaikeaa on joo eroittaa flirttailu ja ystävällisyys. En ole ikinä varma siitä, että onko toinen homo vai ei. Kerran sitten suutelin alkoholin vaikutuksen alaisena erästä hetero ihastusta, joka minun onnekseni vastasi suudelmaani. Olisi ollut noloa muuten enkä ole sen jälkeen uskaltanut ottaa riskiä vaikka kävi hyvin.
[/quote]
NO NIIMPÄ! Siis tämän ihastukseni kanssa jo heti tavatessamme juteltiin kuin vanhat tutut ja hymyiltiin molemmat kuin hangon keksit. Ajattelin paikalta pois kävellessäni, että "Wau, siinäpä oli kohtaaminen!" :D
Itse käyttäydyn varmaan kliseisen ihastuneesti, mm. katson piiitkään silmiin (ja hän katsoo takaisin), hymyilen leveästi (hän myös), naurahtelen paljon, vilkuilen häntä vähän väliä. Lisäksi ollaan aika luontevasti lähekkäin, siis seisotaan hyvin lähekkäin ja käsivarret hipoo toisiaan jne. On vain lähes mahdotonta sanoa, milloin kyse on niin vahvasta flirtistä, että uskaltaisin tehdä aloitteen. :/ Ja pahinta on juuri se, kun joutuu näkemään toista vaikka saisikin pakit. Toisaalta en halua tätä katua satavuotiaana kiikkustuolissa!
Sori avautuminen :D
[/quote]
Kerroin hetero ystävälleni joka seurusteli, että olen ihastunut häneen. Hän sanoi asian olevan ok mutta painotti olevansa hetero ja varattu. Jatkoimme ystävinä. Aloin seurustelemaan ja ystäväni tuli mustasukkaiseksi. Vasta silloin hän itse tajusi olevansa bi ja päädyimme yhteen. Mikään ei ole mahdotonta! Ei voi tietää ennen, kun koittaa :).
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:22"]Harrastan välillä seksiä oman sukupuolen henkilöiden kanssa, mutta en koe olevani homo. Miksi pitäisi olla homo?
[/quote]
Exäni oli samanlainen, siksi onkin exä. Ei vain voinu myöntää olevansa bi eikä halunnut olla julkisesti...
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:29"]Rakastuin mieheen. Ei tuntut samalta olla naisen kanssa enkä kokenut mitään vetoa naisia kohtaan. Ns yhteiskunnan pakosta seurustelin naisen kanssa mutta lopulta hyväksyin itseni sellaisena, kun olen. Ei ollut helppoa tulla kaapista lukion vikalla 2000-luvun alussa, kun ei homous ollu pinnalla. Turpaan tuli ja jatkuvaa huutelua mutta en ikinä katunut sitä, että tulin kaapista. Nykyään avoliitossa ja kihloissa puolisoni kanssa ja meillä 2-vuotias lapsi. Ei homous estä elämästä normaalia perhe-elämää. Siinä huomaa ketkä todella välittävät, kun toiset kääntää selän. Tsemppiä.
[/quote]
Luulin, että olin hetero kunnes eräs mies muutti sen. Ajatella jos en olisi koskaan tavannut tätä miestä, olisinkohan edelleen hetero mutta tietämättäni homo? Kaikkea kannattaa kokeilla, jotta oma juttu löytyy. Onnea perhe-elämälle :). Asun myös mieheni kanssa ja haaveilelemme lapsista. /Homo 31v
pidän itseäni heteromiehenä vaikka olen seurustellut miehen kanssa kerran. tunsin vetoa vain häneen enkä ole ikinä muihin,naiset taas kiinnostaa :-)
Samalla tavalla kuin hetero tajuaa olevansa hetero.
Kaikilla tämä ei ole näin helppoa.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 21:41"]Samalla tavalla kuin hetero tajuaa olevansa hetero.
Kaikilla tämä ei ole näin helppoa.
[/quote]
Mistä heteroo tajuaa olevansa hetero?
No jaa... Huomasin murrosiässä kiihottuvani lähinnä ainoastaan naisista mutta ihastuin "itsepintaisesti" miehiin. Nämä miehetkin olivat tosin "kauniita poikia", hoikkia ja hieman feminiinisiä. :D En kuitenkaan koskaan seurustellut kenenkään kanssa tai edes suudellut. Tilaisuuksia olisi ollut, mutta vaikka olisin ollut kuinka kännissä, ei miehen suutelu houkutellut yhtään.
Parikymppisenä ihastuin toden teolla harrastuksessa tapaamaani naiseen, oikeastaan jo ensi kohtaamisella. Nyt sitten pyristelen tässä itse luomassani kultaisessa häkissä, kaikki luulevat minua heteroksi ja en uskalla tehdä suoraa aloitetta tälle ihastukselleni. (Hän on hetero, tosin kuvittelen hänen flirttailevan minulle :D)
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 23:12"]No jaa... Huomasin murrosiässä kiihottuvani lähinnä ainoastaan naisista mutta ihastuin "itsepintaisesti" miehiin. Nämä miehetkin olivat tosin "kauniita poikia", hoikkia ja hieman feminiinisiä. :D En kuitenkaan koskaan seurustellut kenenkään kanssa tai edes suudellut. Tilaisuuksia olisi ollut, mutta vaikka olisin ollut kuinka kännissä, ei miehen suutelu houkutellut yhtään.
Parikymppisenä ihastuin toden teolla harrastuksessa tapaamaani naiseen, oikeastaan jo ensi kohtaamisella. Nyt sitten pyristelen tässä itse luomassani kultaisessa häkissä, kaikki luulevat minua heteroksi ja en uskalla tehdä suoraa aloitetta tälle ihastukselleni. (Hän on hetero, tosin kuvittelen hänen flirttailevan minulle :D)
[/quote]
Vaikeaa on joo eroittaa flirttailu ja ystävällisyys. En ole ikinä varma siitä, että onko toinen homo vai ei. Kerran sitten suutelin alkoholin vaikutuksen alaisena erästä hetero ihastusta, joka minun onnekseni vastasi suudelmaani. Olisi ollut noloa muuten enkä ole sen jälkeen uskaltanut ottaa riskiä vaikka kävi hyvin.
Rakastuin mieheen. Ei tuntut samalta olla naisen kanssa enkä kokenut mitään vetoa naisia kohtaan. Ns yhteiskunnan pakosta seurustelin naisen kanssa mutta lopulta hyväksyin itseni sellaisena, kun olen. Ei ollut helppoa tulla kaapista lukion vikalla 2000-luvun alussa, kun ei homous ollu pinnalla. Turpaan tuli ja jatkuvaa huutelua mutta en ikinä katunut sitä, että tulin kaapista. Nykyään avoliitossa ja kihloissa puolisoni kanssa ja meillä 2-vuotias lapsi. Ei homous estä elämästä normaalia perhe-elämää. Siinä huomaa ketkä todella välittävät, kun toiset kääntää selän. Tsemppiä.
Haluaisin olla homo, elämä ois varmaa hienoa ilman nais ongelmia, mutta hetero ku on nii kyllä sille ei voi mitää
En nyt ihan homo mutta bisis. Rakastuin naiseen ja sitten tajusin aikaisemminkin olleeni ihastunut naisiin. Nykyään olen miehen kanssa mutta erityisesti pienet ja sirot blondit pistää sydämen pompottamaan.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:30"]Haluaisin olla homo, elämä ois varmaa hienoa ilman nais ongelmia, mutta hetero ku on nii kyllä sille ei voi mitää
[/quote]
Sehän oli helppoa kuulla käytävillä homottelua ja turpaan vetämistä koulun jälkeen. Liikuntatunneilla piti vaihtaa vaatteet salamannopeasti, katsomatta mihinkään jottei muut luule, että katson heitä ja turpaan tulisi taas. Heitettiin tunneilla "vitun homo" papereilla. En ollut ainoa joka sai tästä osaakseen, myös sisarukset kuulivat homoudestani paljon. Äidille huudeltiin kaupungilla kuinka huonosti on kasvattanut poikansa, kun se on luonnoton homo. En vaihda mitään kuitenkaan pois koska olen onnellinen oma itseni. Nykyään suhtautuminen kai suvaitsevausempaa. En ole aikuisiällä kuulut homottelua, outoja katseita pienemmillä paikkakunnilla vain jos kävelen käsikädessä mieheni kanssa. -2-
Vaikka olen hetero, tiedän mitä tarkoitat, 2. Ensin minua pilkattiin lihavuudesta, mutta kun yläasteella laihdutin, alkoi se typerä homottelu ja sitä sitten riittikin. Taisivat lopulta uskoa itsekin siihen. Onneksi nuoremmat veljeni säästyivät.
Yhtäkkiä vain parikymppisenä rakastuin naiseen enkä ollut koskaan tuntenut vastaavaa. Koko nuoruuteni ennen sitä olin tietämättäni tukahtunut ympäristöni toiveisiin minusta enkä tiennyt kuka olin. Ihastuin miehiin jotka näyttivät naisellisilta, mutta en koskaan halunnut seksiä miehen kanssa joten luulin olevani aseksuaali.
Tajusin olevani bi, kun opiskeluaikoina eräs nätti ja mukava nainen vaikutti minuun ihastuneelta. Hän hakeutui usein seuraani, kutsui minua paikkoihin ja minä - vaikka kaikkeni asian kieltääkseni teinkin - niin tunsin kuitenkin oikeasti esim. illanvietoissa vetovoiman välillämme. Torjuin hänet sitten pariinkin kertaan, paitsi kaverina. Kavereita sitten oltiinkin aika kauan. Myöhemmin työelämässä eräs toinen nainen vaikutti olevan ihastunut minuun, ja jälleen tein kaikkeni ettei mistään tulisi mitään. Ikävä kyllä tein, sillä hän oli älyttömän suloinen, tai paremminkin kaunis, ja ennen kaikkea ihana ja valoisa luonteeltaan. En muka huomannut tiettyjä tilanteita yms. Olin kuitenkin jännällä tavalla lähes itseltäni salaa ihastunut kyseiseen naiseen parin vuoden ajan, sitä ei käynyt kieltäminen. Hän tunki usein uniini ja aina kun hän tuli töissä luokseni tehden tikusta asiaa, hän hymyili mulle kuin naantalinaurinko, katseet lukkiutuivat liian pitkiksi ajoiksi. Se erosi paljonkin tavallisesta kaveruudesta, mutta vaikea kuvailla miten.
Myöhemmin sitten pitkien aikojen kuluttua noista tapauksista, tajusin aiempaa vielä varmemmin tosiaankin olevani bi, enkä lopulta enää kieltänyt sitä itseltäni mitenkään. Enkä muuten kiellä jatkossakaan, mitä sitten elämässä tapahtuukaan! :D
Menin pojan kanssa sänkyyn ja se tuntu hyvältä oltiin 1vuosi yhdessä ja erottiin😂jos joku kaipaa poika seuraa niin heitän ikähaarukaksi 9-11
😉😘
Harrastan välillä seksiä oman sukupuolen henkilöiden kanssa, mutta en koe olevani homo. Miksi pitäisi olla homo?