Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?

Vierailija
17.10.2021 |

Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Kommentit (760)

Vierailija
421/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En arvosta naista, joka lähtee mukaan ekana iltana.

Mutta sinulle on ok, että itse lähdet naisen mukaan? Tämä juuri on se kaksoisstandardi, jolla reppanamiehet pyrkivät rajoittamaan naisten seksuaalisuutta.

Millä tavalla tuo rajoittaa yhdenkään naisen seksuaalisuutta? Päinvastoin, mies joka törmää helppoon kaatoon, käytännössä mieshän tukee ja kokee naisen "seksuaalisuuden".

Sekään ei rajoita sellaisen naisen seksuaalisuutta, jolla on järki päässä, ettei lähde kenenkään vonkaajan mukaan vaikka oikeasti olisi aivan kuumana mieheen johon törmäsi sattumalta esim. yöelämässä. Tuollaisen fiksun ja kunniallisen naisen seksuaalisuus vain säilyy arvokkaana ja odottaa sitä oikeaa miestä.

Miksi ihmeessä ei saisi lähteä ihmisen mukaan johon on aivan kuumana? Mitä sillä pidättäytymisellä voittaa? Siis paitsi parisuhdekelpoisuuden jonkun oksettavan kaksoismoralistin silmissä - ja sitähän täysjärkinen nainen kaipaa about yhtä paljon kuin syöpäkasvainta.

Vierailija
422/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tai siis käyttävät naisia ”ilmaisina” maksullisina. Harmi, että monet naiset ovat alistuneet ilmaisiksi sellaisiksi, vaikka monet muut naiset tekevät rahaa tuollaisella.

Minua yllättää miten moni täällä on sitä mieltä ettei naiset voi haluta seksiä tai nauttia siitä. Vai onko nämä aina saman trollin kirjoittamia?

Jos miehellä ei ole omakohtaista kokemusta naisen nautinnosta niin on helpompaa ajatella ettei sitä ole olemassakaan. Suojaavat omaa itsetuntoaan. 

Näyttäisi aika yleiseltä ettei miehillä ole kokemusta siitä että nainen nauttisi seksistä.

Menee aika yksiin sen kanssa että monet naiset kertoo ettei irtoseksi ole kummoista.

Niin, tottahan tuo on. Mutta ei pidä unohtaa myös sitä että jotkut naisetkin ovat myös oikeasti ihan surkeita sängyssä.

Olen itse muutaman kerran harrastanut seksiä sellaisten naisten kanssa jotka olivat niin passiivisia ja taidottomia, että aika nopeasti tuli itselle sellainen olo että halusin vain tilanteesta pois niin pian kuin mahdollista.

Kun lukee näitä kommentteja niin selvää on että jotkut miehet hakee vain tyydytystä itselleen. Miksi ei voisi olla naisia jotka hakee samaa? Tuossakin yksi joka nappaa illan päätteeksi jonkun.

Sinä olet ollut niille naisille tyydyttäjä jonka haluilla ei ole väliä?

Väitetään, että jopa 70% naisista eivät saa millään keinolla orgasmia. Se kertonee, että nainen siitäkin huolimatta, että alapäässä on moninkertainen määrä erittäin herkkiä hermopäätteitä, on jotenkin arka/lukossa/estynyt saavuttamaan itselleen nautintoa. Ja niin se vaan menee, että oikein ahkerasti miehiä harrastaneelle orkun tuottaminen on usein melkoinen työmaa ja kärsiihän siinä omakin fiilis ja nautinto, kun taas kokemattomamman kanssa seksi on nautiskelua, jossa naisen vartalo kietoutuu sekä fyysisesti, että henkisesti siihen, että lopulta taivas räjähtää ja vartalo vavahtelee hallitsemattomasti pitkän aikaa.

Eli tuossa valossa on aivan järjetöntä ja täysin väärä tie etsiä nautintoa juuri yhden illan jutuista.

Omalle kohdalle on osunut varmaan kymmeniä naisia, jotka itsepintaisesti haluavat saada orgasmin ja etsivät siihen sopivaa irtoseksimiestä. Olen lähes jokaisen kohdalla toteuttanut heidän toiveensa, mutta oma nautinto on silloin jäänyt vaillinaiseksi. Lopulta ainakin minulla koko irtoseksi alkoi maistua niin puulta, etten tullut ollenkaan. Ei mitään uutta, vaan erilaisia ja erituoksuisia alastomia vartaloita, erituntoisia plluja, erilaisia ihmiskohtaloita, paljon miehiään pettäviä naisia. Lopulta touhu rikkoo naisen ja miehenkin henkisen puolen.

No nyt on vakuuttavat luvut tiskissä! 😂 Vai että jopa 70 % ei saa orgasmia sitten millään?

Uskon, että sinun kanssasi tuo luku on pyöreät 100 %, noin suunnaton tyhmyys vaikuttaa jo haluttavuuteen erittäin haitallisesti.

(Ps. https://yle.fi/uutiset/3-9253338 )

Linkkisi on vuodelta 2016 ja olen tänä vuonna bongannut luvun 75% tältä palstalta. Pyydän anteeksi jos olen väärässä.

Kommentistasi herää kysymys, mikä sai sinut hyökkäämään aika rajusti henkilöäni kohtaan? Olen aina pyrkinyt siihen, että nainen kuin nainen saisi mahdollisimman suuren nautinnon päätyessään sänkyyn kanssani. Se on ainakin 99,9%:sti johtanut naisilla useisiin orgasmeihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie klorailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisessa puheessa valehdellaan nykyisin koko ajan tästä, joten minäkin kerron vaihtelun vuoksi totuuden. Suurin osa miehistä, ja erityisesti miehet jotka ylipäätään menevät naimisiin halveksivat irtoseksinaista hieman enemmän kuin prostituoitua. Tämä ei riipu siitä ovatko he koskaan sekaantuneet kumpaankaan.

Otantana on miesten puheet kun muutama hyvin toisensa tunteva mies puhuu eikä muut kuule. Lisäksi jos minä tavallinen perheellinen mies tunnen kehossani näin, niin monet muutkin tuntevat.

Neitseitä siis halajatte? Voi teitä, ette elä tässä ajassa ja maailmassa, jossa nainenkin on ihminen.

Nainen on toki ihminen ja miehelle todella tärkeä sellainen. Neitsyt on viehättävin kun perhettä halutaan perustaa. Vaimoni oli minulle neitsyt, ja paljolti tämän ansiosta silmäni ja sydämeni on häntä kohtaan aina pehmeät, vaikka vaikeuksia on joskus avioliitossa ollutkin.

Ymmärrän että maailmaan mahtuu mielipiteitä. Sitä en sen sijaan ymmärrä, miksi konservatiivimiehillä on niin syvä tarve väittää kaikkien miesten ajattelevan samoilla aivoilla. Ihan kuin olisi heille jonkinlainen uhka myöntää, että maailmassa löytyy myös vapaamielisiä miehiä joille ei naisen seksimenneisyys ole ongelma - jopa päinvastoin.

Minä olen yksi heistä (naisista), joilla yhden yön jutuksi tarkoitettu tapaaminen johtikin avioliittoon ja perheen perustamiseen. Ei taatusti kuvitellut mies, että olin neitsyt eikä varmaan ajatellut, että hän oli ensimmäinen mies maailmassa, jota aktiivisesti saalistin saadakseni sänkyyn. Eipä ollut hänelle mikään ongelma, päinvastoin, taisi olla hyvin otettu siitä, että oli niin haluttu.

Sama juttu. Minun mieheni valitsi naisen joka antoi alle neljässä tunnissa ensitapaamisesta vaikka olisi ollut kiltti tyttökin tarjolla. Siksi tuntuu absurdilta lukea näitä pontevia julistuksia siitä miten kukaan ei halua kevytkenkäistä naista.

Minä ihan aidosti luulen että vapaamielisten miesten olemassaolo on näille jonkinlainen uhka. Nämä yrittävät alistaa hallita naisten seksuaalisuutta häpäisemällä ja se vaatii illuusion miesten yhtenäisistä riveistä. Ei haluta luopua väitteestä, että naisen pitää olla siveyden sipuli jos haluaa naimisiin ja perheen. Pelottaa, että naiset oppii näkemään bluffin läpi ja tajuaa ettei se irtoseksin harrastaminen poissulje kuin ne kaikkein kitkerimmät kaksinaismoralistit joita ei ehkä kannata edes haluta.

Mikä olisi motiivi tällaiselle hallitsemiselle? Maailma on täynnä siveitäkin naisia, eikä edes tarvita kuin yksi

Sitä minäkin ihmettelen. Luulisi, että olisi kaikille okei että siveät ja konservatiiviset pariutuu keskenään ja riettaat ja vapaamieliset keskenään. Jostain syystä se ei kuitenkaan joillekin konservatiivimiehille riitä, vaan pitää olla sitkeästi väittämässä ettei muunlaisia miehiä ole olemassakaan ja naisen on pakko elää konservatiivimiesten vaatimusten mukaista siveää elämää tai ei kelpaa kenellekään pitkään suhteeseen. Motiivit tähän paasaamiseen on minullekin hämärän peitossa.

Tällä palstalla olen joskus kuitenkin lukenut kysyttävän näiltä räksyttäjiltä ja häpäisijöiltä miksi heitä kiinnostaa niin kovasti sellaisten naisten yksityiselämä joita he eivät muutenkaan halua kumppanikseen, ja vastaus on ollut tyyliin "kyllähän se harmittaa jos kaikki omenat kaupassa on pilaantuneita". Eli ei riitäkään mahdollisuus etsiä itselle sitä yhtä samankaltaisia arvoja omaavaa naista, vaan halutaan että elämä tarjoaa riittävän laajan valikoiman niitä sopivia naisia - vaikka sitten häpäisemällä siihen sopivaan muottiin pakotettuja.

Otan kyllä mielelläni vastaan vaihtoehtoisiakin selityksiä tälle ilmiölle. Se kun kuitenkin on kiistaton fakta, että näiden hörhöjen jankutusten vastaisesti kohtalaisen suuri osa miehistä pariutuu ihan vapaaehtoisesti seksuaalisesti kokeneen naisen kanssa. Miksi jotkut kokee kiihkeää tarvetta väittää ettei näin ole?

Vähän ohiksena: saman voisi ehkä rinnastaa tatuoituihin naisiin. Näille ei riitä, että on tatuoimattomia naisia vaan mielipidevaikuttamisella yritetään estää naisia yleisesti ottamasta tatuointia. Mielipidevaikuttaminen = et kyllä kelpaa ikinä koskaan milloinkaan kenellekään, jos tatuoinnin otat ;-D

Totta. Ja kun jokainen seksuaalisesti aktiivinen/tatuoitu/tms nainen tietää omasta kokemuksesta ettei nämä pidä paikkaansa, niin minä en tajua mitä nämä oikeasti luulevat saavuttavansa. Ja vastaan väitetään, vaikka itse kertoo että takana on kymmeniä irtosuhteita ja silti on lapset ja sormukset ja talot ja kaikki. Ehei ei ole mahdollista.

Ehkä tässä on sitäkin, että spämmäällä näitä oksennuksia nettiin nämä yrittävät luoda mielikuvaa että tällainen ajattelu on normaalia ja toivovat että näiden juttujen puhumisesta ääneen tulee joskus sosiaalisesti hyväksyttyä. Nythän useimmat kaksoismoralistit joutuu "elämään kaapissa", larppaamaan reaalielämässä vapaamielistä tai ainakin todellista suvaitsevampaa.

En minä tiedä vaikka se mielipidevaikuttaminen olisi mahdollistakin. Onhan se osittain toiminut rasismissakin. Nykyisin kuulee ihmisten laukovan asioita, joiden möläyttäminen olisi kymmenen vuotta sitten ollut täysi sosiaalinen itsemurha. Nykyisin se on maahanmuuttokriittisyyttä ja sille on oma puoluekin - yksi suurimmista. Ehkä niin tulee käymään sovinismillekin. Muutaman vuoden päästä meillä on tasa-arvokriittinen puolue eduskunnassa.

Vierailija
424/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tai siis käyttävät naisia ”ilmaisina” maksullisina. Harmi, että monet naiset ovat alistuneet ilmaisiksi sellaisiksi, vaikka monet muut naiset tekevät rahaa tuollaisella.

Minua yllättää miten moni täällä on sitä mieltä ettei naiset voi haluta seksiä tai nauttia siitä. Vai onko nämä aina saman trollin kirjoittamia?

Jos miehellä ei ole omakohtaista kokemusta naisen nautinnosta niin on helpompaa ajatella ettei sitä ole olemassakaan. Suojaavat omaa itsetuntoaan. 

Näyttäisi aika yleiseltä ettei miehillä ole kokemusta siitä että nainen nauttisi seksistä.

Menee aika yksiin sen kanssa että monet naiset kertoo ettei irtoseksi ole kummoista.

Niin, tottahan tuo on. Mutta ei pidä unohtaa myös sitä että jotkut naisetkin ovat myös oikeasti ihan surkeita sängyssä.

Olen itse muutaman kerran harrastanut seksiä sellaisten naisten kanssa jotka olivat niin passiivisia ja taidottomia, että aika nopeasti tuli itselle sellainen olo että halusin vain tilanteesta pois niin pian kuin mahdollista.

Kun lukee näitä kommentteja niin selvää on että jotkut miehet hakee vain tyydytystä itselleen. Miksi ei voisi olla naisia jotka hakee samaa? Tuossakin yksi joka nappaa illan päätteeksi jonkun.

Väitetään, että jopa 70% naisista eivät saa millään keinolla orgasmia. Se kertonee, että nainen siitäkin huolimatta, että alapäässä on moninkertainen määrä erittäin herkkiä hermopäätteitä, on jotenkin arka/lukossa/estynyt saavuttamaan itselleen nautintoa. Ja niin se vaan menee, että oikein ahkerasti miehiä harrastaneelle orkun tuottaminen on usein melkoinen työmaa ja kärsiihän siinä omakin fiilis ja nautinto, kun taas kokemattomamman kanssa seksi on nautiskelua, jossa naisen vartalo kietoutuu sekä fyysisesti, että henkisesti siihen, että lopulta taivas räjähtää ja vartalo vavahtelee hallitsemattomasti pitkän aikaa.

Eli tuossa valossa on aivan järjetöntä ja täysin väärä tie etsiä nautintoa juuri yhden illan jutuista.

Omalle kohdalle on osunut varmaan kymmeniä naisia, jotka itsepintaisesti haluavat saada orgasmin ja etsivät siihen sopivaa irtoseksimiestä. Olen lähes jokaisen kohdalla toteuttanut heidän toiveensa, mutta oma nautinto on silloin jäänyt vaillinaiseksi. Lopulta ainakin minulla koko irtoseksi alkoi maistua niin puulta, etten tullut ollenkaan. Ei mitään uutta, vaan erilaisia ja erituoksuisia alastomia vartaloita, erituntoisia plluja, erilaisia ihmiskohtaloita, paljon miehiään pettäviä naisia. Lopulta touhu rikkoo naisen ja miehenkin henkisen puolen.

No nyt on vakuuttavat luvut tiskissä! 😂 Vai että jopa 70 % ei saa orgasmia sitten millään?

Uskon, että sinun kanssasi tuo luku on pyöreät 100 %, noin suunnaton tyhmyys vaikuttaa jo haluttavuuteen erittäin haitallisesti.

Linkkisi on vuodelta 2016 ja olen tänä vuonna bongannut luvun 75% tältä palstalta. Pyydän anteeksi jos olen väärässä.

Kommentistasi herää kysymys, mikä sai sinut hyökkäämään aika rajusti henkilöäni kohtaan? Olen aina pyrkinyt siihen, että nainen kuin nainen saisi mahdollisimman suuren nautinnon päätyessään sänkyyn kanssani. Se on ainakin 99,9%:sti johtanut naisilla useisiin orgasmeihin.

Useat orgasmit on niin harvinaista, että itse kyllä uskon, että kyse on asiasta, johon itsekin olen sortunut:

Olen esittänyt saavani, jotta mies tulisi ja homma loppuisi. Ja kun se ei ole loppunut niin olen feikannut saavani uudestaan. Ja tarvittaessa vielä uudestaan. Enimmillään neljä kertaa. Ja meni mieheen täydestä. En nyt avaa syitä, miksi näin olen joskus toivonut, miehen ego ja tilanne kokonaisuudessaan on vaan ollut sellainen, että en ole kehdannut suoraan sanoa, että lopetetaan kesken.

(Ei, en huutanut ja kiljunut kuin eläin. En ulvonut, että "lisää, lisää, pane, pane, OH MY GOD" tai muuta pokepaskaa. Supistelin vain emätintäni ja huokailin ja "pyysin taukoa", suutelin ja "olin onnellinen ja tyydytetty".)

Vierailija
425/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajat baarin eteen punaisella tuliterällä Ferrarilla ja menet sisään ja kysyt ekalta babelta "mennäänkö?" Luultavasti suostuu.

Jos ei, kysyt: "Entäs, jos ostan drinkin?"

Silloin lähtee melko varmaan.

Jos ei vieläkään, niin sanot: "Miten olisi minkkiturkki ja timanttisormukset?"

Tyttö luultavasti suostuu jo nyt.

Tyttö kysyy "luuletko minua h*uoraksi?"

Vastaat: "Kyllä, nyt neuvotellaan vain hinnasta."

Täh? Ei kukaan sano noihin myöhempiin kyllä jos sanoo ekaan ei. Golddiggerit lähtee jo ekasta ja ne muut ei lähde ollenkaan.

Vierailija
426/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vie klorailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkisessa puheessa valehdellaan nykyisin koko ajan tästä, joten minäkin kerron vaihtelun vuoksi totuuden. Suurin osa miehistä, ja erityisesti miehet jotka ylipäätään menevät naimisiin halveksivat irtoseksinaista hieman enemmän kuin prostituoitua. Tämä ei riipu siitä ovatko he koskaan sekaantuneet kumpaankaan.

Otantana on miesten puheet kun muutama hyvin toisensa tunteva mies puhuu eikä muut kuule. Lisäksi jos minä tavallinen perheellinen mies tunnen kehossani näin, niin monet muutkin tuntevat.

Neitseitä siis halajatte? Voi teitä, ette elä tässä ajassa ja maailmassa, jossa nainenkin on ihminen.

Nainen on toki ihminen ja miehelle todella tärkeä sellainen. Neitsyt on viehättävin kun perhettä halutaan perustaa. Vaimoni oli minulle neitsyt, ja paljolti tämän ansiosta silmäni ja sydämeni on häntä kohtaan aina pehmeät, vaikka vaikeuksia on joskus avioliitossa ollutkin.

Ymmärrän että maailmaan mahtuu mielipiteitä. Sitä en sen sijaan ymmärrä, miksi konservatiivimiehillä on niin syvä tarve väittää kaikkien miesten ajattelevan samoilla aivoilla. Ihan kuin olisi heille jonkinlainen uhka myöntää, että maailmassa löytyy myös vapaamielisiä miehiä joille ei naisen seksimenneisyys ole ongelma - jopa päinvastoin.

Minä olen yksi heistä (naisista), joilla yhden yön jutuksi tarkoitettu tapaaminen johtikin avioliittoon ja perheen perustamiseen. Ei taatusti kuvitellut mies, että olin neitsyt eikä varmaan ajatellut, että hän oli ensimmäinen mies maailmassa, jota aktiivisesti saalistin saadakseni sänkyyn. Eipä ollut hänelle mikään ongelma, päinvastoin, taisi olla hyvin otettu siitä, että oli niin haluttu.

Sama juttu. Minun mieheni valitsi naisen joka antoi alle neljässä tunnissa ensitapaamisesta vaikka olisi ollut kiltti tyttökin tarjolla. Siksi tuntuu absurdilta lukea näitä pontevia julistuksia siitä miten kukaan ei halua kevytkenkäistä naista.

Minä ihan aidosti luulen että vapaamielisten miesten olemassaolo on näille jonkinlainen uhka. Nämä yrittävät alistaa hallita naisten seksuaalisuutta häpäisemällä ja se vaatii illuusion miesten yhtenäisistä riveistä. Ei haluta luopua väitteestä, että naisen pitää olla siveyden sipuli jos haluaa naimisiin ja perheen. Pelottaa, että naiset oppii näkemään bluffin läpi ja tajuaa ettei se irtoseksin harrastaminen poissulje kuin ne kaikkein kitkerimmät kaksinaismoralistit joita ei ehkä kannata edes haluta.

Mikä olisi motiivi tällaiselle hallitsemiselle? Maailma on täynnä siveitäkin naisia, eikä edes tarvita kuin yksi

Sitä minäkin ihmettelen. Luulisi, että olisi kaikille okei että siveät ja konservatiiviset pariutuu keskenään ja riettaat ja vapaamieliset keskenään. Jostain syystä se ei kuitenkaan joillekin konservatiivimiehille riitä, vaan pitää olla sitkeästi väittämässä ettei muunlaisia miehiä ole olemassakaan ja naisen on pakko elää konservatiivimiesten vaatimusten mukaista siveää elämää tai ei kelpaa kenellekään pitkään suhteeseen. Motiivit tähän paasaamiseen on minullekin hämärän peitossa.

Tällä palstalla olen joskus kuitenkin lukenut kysyttävän näiltä räksyttäjiltä ja häpäisijöiltä miksi heitä kiinnostaa niin kovasti sellaisten naisten yksityiselämä joita he eivät muutenkaan halua kumppanikseen, ja vastaus on ollut tyyliin "kyllähän se harmittaa jos kaikki omenat kaupassa on pilaantuneita". Eli ei riitäkään mahdollisuus etsiä itselle sitä yhtä samankaltaisia arvoja omaavaa naista, vaan halutaan että elämä tarjoaa riittävän laajan valikoiman niitä sopivia naisia - vaikka sitten häpäisemällä siihen sopivaan muottiin pakotettuja.

Otan kyllä mielelläni vastaan vaihtoehtoisiakin selityksiä tälle ilmiölle. Se kun kuitenkin on kiistaton fakta, että näiden hörhöjen jankutusten vastaisesti kohtalaisen suuri osa miehistä pariutuu ihan vapaaehtoisesti seksuaalisesti kokeneen naisen kanssa. Miksi jotkut kokee kiihkeää tarvetta väittää ettei näin ole?

Sinä olet "se koira joka älähtää kun siihen kalikka kalahtaa". Se minkä sinä koet kiihkeänä häpäisemisenä on jonkun random miehen puolihuolimaton totuuden möläytys

Vierailija
427/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet haluaa vain "siveitä" naisia vakavaan parisuhteeseen ja sitten valittavat lopulta naimisissa ollessa, kun vaimoa ei kiinnosta seksi ja mies ei saa tarpeeksi :D  Nii-in, kun niitä siveyden sipuleita ei seksi lähtökohtaisesti kovin paljoa kiinnosta...

Vierailija
428/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista heteropareista vain kolmasosalla on yhteneväiset seksuaaliset halut. Eikä se ihmetytä, kun lukee tätä ketjua: naisen pitäisi haluta seksiä vasta sitten yhtäkkiä sen yhden tietyn miehen kanssa parisuhteessa. Muu halu seksiin tekee naisesta likaisen ja halveksittavamman kuin prostituoitu.

Kuinkahan moni tähänkin ketjuun kirjottanut parisuhteellinen perheenisä on valinnut puolisokseen sen siveänä pitämänsä ja nyt itkee seksittömyyttä tai seksin vähyyttä?

Minä seurustelin nuorena tällaisen miehen kanssa. Se, että hän ei ollut ensimmäinen vaan ”vasta” kolmas poikaystäväni oli hänelle kova pala (itsellään oli toki ollut jo useita tyttöystäviä) ja häntä pelotti kovasti minun haluni ja seksuaalisuuteni. En aluksi tajunnut mistä on kyse, kun hän aloitti jonkin hatusta revityn mustasukkaisuusdraaman aina, kun meillä oli ollut (minunkin mielestäni) hyvää seksiä, mutta vähitellen aloin yhdistää nämä asiat toisiinsa: Olin halunnut seksiä, olin nauttinut siitä —> viimeistään seuraavana päivänä harhaista luulottelua ja salarakkaista tivaamista. Vähitellen seksikin alkoi olla piinallista: hän jähmettyi paikoilleen kesken aktin, jos yhtään näytti siltä että minä siitä nautin. Lopulta en uskaltanut kuin maata lahnana, että homma saatiin jollain lailla loppuun. Arvata saattaa, että aika pian nostin kytkintä - tietenkin hirveiden hårå-syyttelyiden saattelemana.

Varokaa tällaisia tyyppejä, ei niiden pää kestä tasavertaista suhdetta!

Vierailija
429/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta sinulle on ok, että itse lähdet naisen mukaan? Tämä juuri on se kaksoisstandardi, jolla reppanamiehet pyrkivät rajoittamaan naisten seksuaalisuutta.

Millä tavalla tuo rajoittaa yhdenkään naisen seksuaalisuutta? Päinvastoin, mies joka törmää helppoon kaatoon, käytännössä mieshän tukee ja kokee naisen "seksuaalisuuden".

Sekään ei rajoita sellaisen naisen seksuaalisuutta, jolla on järki päässä, ettei lähde kenenkään vonkaajan mukaan vaikka oikeasti olisi aivan kuumana mieheen johon törmäsi sattumalta esim. yöelämässä. Tuollaisen fiksun ja kunniallisen naisen seksuaalisuus vain säilyy arvokkaana ja odottaa sitä oikeaa miestä.

Naisen seksuaalisuuden kuuluu säilyä arvokkaana ja odottaa oikeaa miestä? :-DDD

Oma seksuaalisuuteni toteutui tänäkin viikonloppuna oman puolison kanssa aika riettaissa merkeissä, entä sinun? ;-)

No, kyllähän meillä seksiä harrastetaan päivittäin, mutta riettaus on vähän suhteellinen käsite. Kumpikin tykätään kiusoittelevasta seksistä, eli lämmittely kestää kauan ja vaimoni tavallaan ottaa minut "puoliväkisin", kun ei malta enää odottaa kauempaa. Annan yleensä vaimon laueta viitisen kertaa ja sitten en itsekään enää malta, vaan haluan rakastella häntä lempiasennossani ja samalla kun itse lähestyn rajua laukeamista, vaimo saa vähintään vielä kerran tai useammin. Mitenkäs teillä ne orgasmien määrät menee?

Muuten ihan hyvä tarina, mutta tuo 5 orgasmia vähän syö uskottavuutta :)  Kannattaa yrittää tehdä hieman uskottavampia provoja jatkossa

Vierailija
430/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään tuntemani nainen ei arvosta miestä, joka arvottaa naisia eri standardeilla kuin itseään. Siveysvaatimus on toki ihan okei jos sen täyttää itsekin.

Naiset eivät juuri välitä miehen siveydestä hänen menneisyydessään. Mies ja nainen ovat ihan erilaisia ja eri roolissa pariutumisessa

Vierailija
431/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useat orgasmit on niin harvinaista, että itse kyllä uskon, että kyse on asiasta, johon itsekin olen sortunut:

Olen esittänyt saavani, jotta mies tulisi ja homma loppuisi. Ja kun se ei ole loppunut niin olen feikannut saavani uudestaan. Ja tarvittaessa vielä uudestaan. Enimmillään neljä kertaa. Ja meni mieheen täydestä. En nyt avaa syitä, miksi näin olen joskus toivonut, miehen ego ja tilanne kokonaisuudessaan on vaan ollut sellainen, että en ole kehdannut suoraan sanoa, että lopetetaan kesken.

(Ei, en huutanut ja kiljunut kuin eläin. En ulvonut, että "lisää, lisää, pane, pane, OH MY GOD" tai muuta pokepaskaa. Supistelin vain emätintäni ja huokailin ja "pyysin taukoa", suutelin ja "olin onnellinen ja tyydytetty".)

Olen eri, mutta pidän itsekin epätodennäköisenä että suurin osa naisista olisi saanut useita todellisia orgasmia. Kun ei kyse ole läheskään kaikilla seksin laadusta vaan naisen kyvystä ylipäänsä saada niitä sarjaorkkuja. Useimmat ei saa. Toki seksi voi olla ihan hyvää ilmankin. Mutta se että kaikki naiset saa niitä viittaa enemmänkin siihen, että naiset tuskastuu siihen itsepintaiseen orkun hinkkaamiseen ja feikkaa päästäkseen itse asiaan.

Vierailija
432/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oma seksuaalisuuteni toteutui tänäkin viikonloppuna oman puolison kanssa aika riettaissa merkeissä, entä sinun? ;-)

No, kyllähän meillä seksiä harrastetaan päivittäin, mutta riettaus on vähän suhteellinen käsite. Kumpikin tykätään kiusoittelevasta seksistä, eli lämmittely kestää kauan ja vaimoni tavallaan ottaa minut "puoliväkisin", kun ei malta enää odottaa kauempaa. Annan yleensä vaimon laueta viitisen kertaa ja sitten en itsekään enää malta, vaan haluan rakastella häntä lempiasennossani ja samalla kun itse lähestyn rajua laukeamista, vaimo saa vähintään vielä kerran tai useammin. Mitenkäs teillä ne orgasmien määrät menee?

Joo joo, se vaimosi Pornhubin kylästä läheltä Redtuben kaupunkia...

Vierailija
433/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vuodelta 2016 peräisin oleva tutkimus on toki paljon huonompi lähde kuin ”bongasin tänä vuonna tältä palstalta” -todistelu. Tietenkin. Anteeksi että epäilin tietojesi todenperäisyyttä. 🤡

Vierailija
434/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?

Miesnäkökulma.

Tavallinen yhdenlillanjuttu:

Nainen haluaa seksiä kanssani.

Maksullinen:

Nainen haluaa rahaa minulta.

Ei siis ollenkaan sama asia.

Onneksi minulla on puoliso...

Saatko seksiä puolisoltasi halutessasi vai vain silloin kun hän haluaa?

Selvästi et tiedä seksistä (saati parisuhdeseksistä) mitään, sooloseksi lienee sinun juttusi? Neuronormaalit ihmiset harrastavat seksiä keskenään silloin, kun molemmat sitä haluavat.

Ei se nyt ihan noin mene jos tarkkoja ollaan. Ainakin minä annan vaimoni nauttia, jos hänen tekee mieli, vaikka itseäni ei huvittaisikaan. Hän saa minut kiihottumaan niin, että akti onnistuu, mutta koska aivoni eivät ole täysillä mukana, en välttämättä saa orgasmia lainkaan, vaikka hän ratsastaisi useamman tunnin.

Vastaavasti vaimoni suostuu seksiin, jos itse olen halukas ja hän ei oikein jaksaisi. Yleensä hän kyllä sitten syttyy kunnolla ja saa muutaman orgasmin.

Vierailija
435/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajat baarin eteen punaisella tuliterällä Ferrarilla ja menet sisään ja kysyt ekalta babelta "mennäänkö?" Luultavasti suostuu.

Jos ei, kysyt: "Entäs, jos ostan drinkin?"

Silloin lähtee melko varmaan.

Jos ei vieläkään, niin sanot: "Miten olisi minkkiturkki ja timanttisormukset?"

Tyttö luultavasti suostuu jo nyt.

Tyttö kysyy "luuletko minua h*uoraksi?"

Vastaat: "Kyllä, nyt neuvotellaan vain hinnasta."

Täh? Ei kukaan sano noihin myöhempiin kyllä jos sanoo ekaan ei. Golddiggerit lähtee jo ekasta ja ne muut ei lähde ollenkaan.

Tuohan on ikivanha sovinistiukkojen ”vitsi”, kuultu jo 90-luvulla ellei aiemminkin.

Vierailija
436/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksikään tuntemani nainen ei arvosta miestä, joka arvottaa naisia eri standardeilla kuin itseään. Siveysvaatimus on toki ihan okei jos sen täyttää itsekin.

Naiset eivät juuri välitä miehen siveydestä hänen menneisyydessään. Mies ja nainen ovat ihan erilaisia ja eri roolissa pariutumisessa

Ei tämä ole ristiriidassa väittämäni kanssa. Useimmat naiset eivät välitä miehen siveydestä, poislukien kaikkein kilteimmät naiset ja räikeimmät pelimiehet, mutta eivät he silti halua tuplamoralistia. Naiset arvostavat miestä joka pystyy itse seisomaan omien arvojensa takana. Kun "mulla saa olla kivaa ja sulla ei" ei ole mikään kunnioitettava elämänarvo, se on pelkkää itsekkyyttä ja moraalista heikkoutta.

Vierailija
437/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen eri, mutta pidän itsekin epätodennäköisenä että suurin osa naisista olisi saanut useita todellisia orgasmia. Kun ei kyse ole läheskään kaikilla seksin laadusta vaan naisen kyvystä ylipäänsä saada niitä sarjaorkkuja. Useimmat ei saa. Toki seksi voi olla ihan hyvää ilmankin. Mutta se että kaikki naiset saa niitä viittaa enemmänkin siihen, että naiset tuskastuu siihen itsepintaiseen orkun hinkkaamiseen ja feikkaa päästäkseen itse asiaan.

Eikö vain 10 % naisista kykene multiorgasmeihin?

(Tää ketju lähtee näillä jutuilla toiseen osioon av:lta...)

Vierailija
438/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juurikin tämä.

Naisetkin hakevat miehistä ominaisuuksia joita heilä itsellään ei ole - ja toisinaan ne ominaisuudet edustavat heidän itsensä vastakohtia.

Jos minä haen siveää naista, ei minun tarvitse itse olla siveä ellei nainen sitä vaadi. Jos naiseen vaikka iskee osaavat otteet ja itsevarmuus jotka ovat seurausta kokemuksesta, kun taas minuun iskee (parisuhdemielessä) siveä nainen, niin sehän on perfect match.

Vierailija
439/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wau, miesten Harlekiini-satuja! 👸🤴Oletko se harlekiinimies, joka aina tempaisee esiin nämä kioskikirjallisuuden helmet tai romanttiset prinsessaelokuvat?

Vierailija
440/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?

No se erona, et toiselle joutuu maksamaan ja toinen antaa ihan ilmaiseksi. Toisen kohdalla rahoille saa vastinetta ainakin, halvalla ei välttämättä saa hyvää ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi yksi