Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?

Vierailija
17.10.2021 |

Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Kommentit (760)

Vierailija
381/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tai siis käyttävät naisia ”ilmaisina” maksullisina. Harmi, että monet naiset ovat alistuneet ilmaisiksi sellaisiksi, vaikka monet muut naiset tekevät rahaa tuollaisella.

Minua yllättää miten moni täällä on sitä mieltä ettei naiset voi haluta seksiä tai nauttia siitä. Vai onko nämä aina saman trollin kirjoittamia?

Jos miehellä ei ole omakohtaista kokemusta naisen nautinnosta niin on helpompaa ajatella ettei sitä ole olemassakaan. Suojaavat omaa itsetuntoaan. 

Näyttäisi aika yleiseltä ettei miehillä ole kokemusta siitä että nainen nauttisi seksistä.

Menee aika yksiin sen kanssa että monet naiset kertoo ettei irtoseksi ole kummoista.

Niin, tottahan tuo on. Mutta ei pidä unohtaa myös sitä että jotkut naisetkin ovat myös oikeasti ihan surkeita sängyssä.

Olen itse muutaman kerran harrastanut seksiä sellaisten naisten kanssa jotka olivat niin passiivisia ja taidottomia, että aika nopeasti tuli itselle sellainen olo että halusin vain tilanteesta pois niin pian kuin mahdollista.

Vierailija
382/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa tuo termi "irtoseksi". Tulee mieleen joku kummallinen irtokoiraan verrattava ulkona vapaana juoksenteleva objekti, eikä ihmisten harjoittama intiimi kanssakäyminen, joka on parhaimmillaan ihanaa ja kaunista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
383/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.

Yhden illan panolle kertyy hintaa, vaikka nainen ei ns. maksullinen olisikaan.

Drinkit, shampanjat, illalliset, nakkikipsalla käynnit ja taksikyydit tekevät usein enemmän kuin kertakäynti maksullisella.

Baaripanon jälkeen tulee vielä krapula ja saattaa se hoito soitella vielä peräänkin.

Siis käydäänkö nykyään yhdenillanjuttujen kanssa illallisilla? Omista jutuista kohta 20 vuotta aikaa, silloin panot oli vaan panoja. 

Sitä täällä on meitä muutama muukin ihmetellyt. Drinkkejä JA shampanjaa ja illallisia... ei ihme että nainen aamulla huomaa yllätyksekseen, että on spermat sisällä (ja palstamies odottelee nyt poliisin yhteydenottoa).

Kyllä silloin ihan vaan oli itse baarissa juotu se, mitä oli juotu, tai mies tarjosi korkeintaan yhden ennen kuin lähdettiin jatkoille.

Minä nappasin jonkun miehen mukaan siinä vaiheessa kun baarista purkauduttiin ulos, tai taksijonosta/bussipysäkiltä. Baarissa oltiin bailaamassa kavereiden kanssa eikä nyhjätty miesten kanssa. 

Ne kerrat kun olen harrastanut irtoseksiä sen miehen on kyllä pitänyt viihdyttää minua jo illan aikana. Ei juomilla tai muulla vaan ihan puhumalla.

Miksi se olisi vain miehen velvollisuus?

Mikä velvollisuus? Ihan yhtälailla se mies saa päättää haluaako seksiä kanssani vai ei.

Vierailija
384/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bisnesenkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäiset naiset ovat käytännössä ilmaisia h u a r ia. Kuka sellaisen naisen haluaisi?

Totta, täysiä luusereita verrattuna piinkoviin ja kylmiin bisnesnaisiin jotka tahkoavat tuohta hyväksikäyttämällä miesten biologisia heikkouksia kapitalismin pelisäännöillä.

Nostan hattua naisille jotka ovat taloustietoisia ja ovelia kuin ketut. Ilmainen lumppu on vain idiootti.

Taas yksi jolle täysin käsittämätön ajatus että nainen voisi nauttia seksistä.

Jos olet nainen niin surullista. Jos olet mies niin säälittävää etenkin jos suhteessa olet.

Nautin seksistä, mutta vielä enemmän vallasta ja rahasta. Parasta ja kiihottavinta on noiden yhdistelmä saman ihmisen kanssa. Toisaalta ettehän te reppanat tiedä tästä mitään kun teille kelpaa "aivottomat pelletkin" sänkyyn.

Vierailija
385/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Tai siis käyttävät naisia ”ilmaisina” maksullisina. Harmi, että monet naiset ovat alistuneet ilmaisiksi sellaisiksi, vaikka monet muut naiset tekevät rahaa tuollaisella.

Minua yllättää miten moni täällä on sitä mieltä ettei naiset voi haluta seksiä tai nauttia siitä. Vai onko nämä aina saman trollin kirjoittamia?

Jos miehellä ei ole omakohtaista kokemusta naisen nautinnosta niin on helpompaa ajatella ettei sitä ole olemassakaan. Suojaavat omaa itsetuntoaan. 

Näyttäisi aika yleiseltä ettei miehillä ole kokemusta siitä että nainen nauttisi seksistä.

Menee aika yksiin sen kanssa että monet naiset kertoo ettei irtoseksi ole kummoista.

Niin, tottahan tuo on. Mutta ei pidä unohtaa myös sitä että jotkut naisetkin ovat myös oikeasti ihan surkeita sängyssä.

Olen itse muutaman kerran harrastanut seksiä sellaisten naisten kanssa jotka olivat niin passiivisia ja taidottomia, että aika nopeasti tuli itselle sellainen olo että halusin vain tilanteesta pois niin pian kuin mahdollista.

Kun lukee näitä kommentteja niin selvää on että jotkut miehet hakee vain tyydytystä itselleen. Miksi ei voisi olla naisia jotka hakee samaa? Tuossakin yksi joka nappaa illan päätteeksi jonkun.

Sinä olet ollut niille naisille tyydyttäjä jonka haluilla ei ole väliä?

Vierailija
386/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bisnesenkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Bisnesenkeli kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kevytkenkäiset naiset ovat käytännössä ilmaisia h u a r ia. Kuka sellaisen naisen haluaisi?

Totta, täysiä luusereita verrattuna piinkoviin ja kylmiin bisnesnaisiin jotka tahkoavat tuohta hyväksikäyttämällä miesten biologisia heikkouksia kapitalismin pelisäännöillä.

Nostan hattua naisille jotka ovat taloustietoisia ja ovelia kuin ketut. Ilmainen lumppu on vain idiootti.

Taas yksi jolle täysin käsittämätön ajatus että nainen voisi nauttia seksistä.

Jos olet nainen niin surullista. Jos olet mies niin säälittävää etenkin jos suhteessa olet.

Nautin seksistä, mutta vielä enemmän vallasta ja rahasta. Parasta ja kiihottavinta on noiden yhdistelmä saman ihmisen kanssa. Toisaalta ettehän te reppanat tiedä tästä mitään kun teille kelpaa "aivottomat pelletkin" sänkyyn.

Nää sun jutut kuulostaa joltain larppaukselta.

Vierailija
387/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten ja naisten irtoseksissä on muutama olennainen ero.

1. Miehet harrastavat irtoseksiä monenlaisten naisten kanssa, naiset vain haluttavimpien miesten kanssa. Jos olet itse tavis ja tiedät että seksiä ilman parisuhdetta vaimosi antaisi vain huippumiehelle, tiedät olevasi noiden miesten alapuolella naisen silmissä.

2. Miehelle irtosuhde on yleensä vain pano jossa ei mietitä naisen luonnetta, älyä tai muuta. Naiset puolestaan aika useinkin miettivät kuinka mahtava mies se valloittaja oli. Tämä on turn-off ilman muuta, koska seksiin alkaa sekoittumaan tunteita niitä panoja kohtaan.

3. Miehen on vaikeaa saada irtoseksiä, etenkin jos haluaa saada sitä saman tasoiselta kuin mitä saa parisuhteseen. Naisella on päinvastoin. Seksiä on aina tarjolla, ja komeammilta miehiltä kuin aviomies. Naisen haluttomuus irtoseksiin on siksi tärkeämpää kuin miehen.

4. On tutkittua että naisen seksikumppanien määrä korreloi avioerojen ja tyytymättömyyden kanssa. 0 entistä seksikumppania ja liitto kestää 80% todennäköisyydellä. 15+ entistä seksikumppania ja todennäköisyys on enää 20%. Kukapa ei haluaisi kumppania joka todennäköisemmin pysyy parisuhteessa ja vieläpä tyytyväisenä siihen?

5. Naiset arvostavat miehessä varmoja otteita ja siksi naiset karsastavat kokemattomia miehiä. Miehelle kokematon nainen on ok.

Älä ihan oikeasti projisoi omia ajatuksiasi naisiin. Kuuntele (lue), mitä me itse sanomme.

1. Elämänkumppani on AINA tasokkaampi kuin ne yhden yön jutuksi kelvanneet miehet. Sen elämänkumppanin kanssa harrastetaan seksiä satoja, ehkä tuhansia kertoja. Ja nimenomaan sitä estotonta, usein suojaamatonta, kokeilevaa, hauskaa, hulluttelevaa seksiä, jota yhden yön jutun kanssa äärimmäisen harvoin on. Ihan käsittämätön tuo miesten ajatus, että ne hoidot olisivat olleet parempia kuin ihminen, jonka kanssa haluaa elää loppuelämän.

2. Usko pois, ei se "valloittaja" herätä naisessa yhtään sen kummempia tunteita kuin nainen siinä valloittajassa. Hetken hauskanpitoa ja siinä kaikki.

3. Mitä ilmeisimmin haluatte, että irtoseksin saaminen on tulevaisuudessakin vaikeaa, nimittelemällä naisia ja keksimällä tällaisia ihmeellisiä ajatuskulkuja asian ympärille.

4. Ja jäätelön syöminen aiheutttaa hukkumiskuolemia?

5. Sinä et voi puhua miesten puolesta kollektiivisesti yhtään sen enempää kuin minä naisten puolesta, joten käytä tällaisissa väitteissä mieluummin minä-muotoa eli puhu vain itsestäsi ja/tai kohtaamistasi naisista ja miehistä, joiden kanssa olet asiasta puhunut. Jos esität yleistävän väitteen, sinun pitää esittää sille myös lähde (tutkimus tai vastaava).

Sen olen oppinut, että koskaan ei kannata kuunnella mitä naiset sanovat, vaan katsoa mitä he tekevät. Arvelen, että naiset ihan vilpittömästi itse uskovat tuohon potaskaan mitä tämäkin viesti edustaa. Parittelutilainteissa vain hormonit sanelevat, eikä järki, jolloin nämä hyväätarkoittavat näkemykset lentävät romukoppaan.

M42

kyllä. Naisen sanat eivät tarkoita yhtään mitään , jos teot kertoo ihan muuta!. tämä pätee moneen naiseen jolle olen joutunut olemaan terapeuttina jotka aina päätyvät suhteeseen KRPLT(karisma,rikostuomio,päihdeongelma,luottotiedoton,turvakoi)miehen kanssa. aina sanotaan että ei enään ikinä mutta kuinkas ollakaan kohta ollaan taas samanlaisen miehen kanssa suhteessa......ei ymmrrä

Pyörit oudoissa piireissä. Itse en edes tunne ketään rikollisia, enkä todellakaan pyöri luottotiedottomien päihdeongelmaisten kanssa. Valitse sinäkin seurasi paremmin vastedes.

Vierailija
388/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan yhden illan nainen vähän kuin maksullinen siinä mielessä, että molempia voi pumpata vain on nautinto mielessä eikä toista tarvitse huomioida.

Häh, tietenkin yhden illan juttua ja kaikkia ihmisiä tarvitsee huomioida. Muuten lennät ulos asunnosta, jos luulet minuuttimunasi olevan maailman keskipiste.

Ei haittaa, jos ehdin jo tulla.

Epälemättä meni reisille jo eteisessä.

Vierailija
389/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lukee näitä kommentteja niin selvää on että jotkut miehet hakee vain tyydytystä itselleen. Miksi ei voisi olla naisia jotka hakee samaa? Tuossakin yksi joka nappaa illan päätteeksi jonkun.

Jos mä olin vain tyydyttäjä niille naisille, niin en oikein usko että heidän suunnitelmansa onnistui kovin hyvin:

Toisen kanssa jouduin kirjaimellisesti lopettamaan hommat kesken (suihinotto oli oikeasti jopa kivuliasta välillä kun mimmillä ei ollu mitään käsitystä mitä oli tekemässä), ja toisen kanssa työntelin vaan itseni kliimaksiin niin nopeasti kuin pystyin, jotta pääsin hel v ettiin sieltä kämpästä 😃

Vierailija
390/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mä olin vain tyydyttäjä niille naisille, niin en oikein usko että heidän suunnitelmansa onnistui kovin hyvin:

Toisen kanssa jouduin kirjaimellisesti lopettamaan hommat kesken (suihinotto oli oikeasti jopa kivuliasta välillä kun mimmillä ei ollu mitään käsitystä mitä oli tekemässä), ja toisen kanssa työntelin vaan itseni kliimaksiin niin nopeasti kuin pystyin, jotta pääsin hel v ettiin sieltä kämpästä 😃

Eipä ihme jos vaimoksi halutaan kokematon. Ei kokenut kauan tuollaista itsekästä pikaruiskua katselisi.

Vierailija
391/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisista heteropareista vain kolmasosalla on yhteneväiset seksuaaliset halut. Eikä se ihmetytä, kun lukee tätä ketjua: naisen pitäisi haluta seksiä vasta sitten yhtäkkiä sen yhden tietyn miehen kanssa parisuhteessa. Muu halu seksiin tekee naisesta likaisen ja halveksittavamman kuin prostituoitu.

Kuinkahan moni tähänkin ketjuun kirjottanut parisuhteellinen perheenisä on valinnut puolisokseen sen siveänä pitämänsä ja nyt itkee seksittömyyttä tai seksin vähyyttä?

Vierailija
392/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme jos vaimoksi halutaan kokematon. Ei kokenut kauan tuollaista itsekästä pikaruiskua katselisi.

Ei mulla ole mitään ongelmaa kokeneen naisen kanssa. Päinvastoin. Noi seksikerrat mitä kuvailin yllä oli niin huonoja nimenomaan sen takia että niillä mimmeillä ei ollut mitään seksitaitoja.

Mä olen harrastanut superhyvää, molemmille osapuolille nautinnollista seksiä useiden naisten kanssa, ja monien kohdalla kevyt fwb tyylinen tapailu jatkui kuukausia tai jopa vuosia juuri siksi että seksi oli molemmille niin koukuttavaa.

Vierailija
393/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisista heterop kloareista vain kolmasosalla on yhteneväiset seksuaaliset halut. Eikä se ihmetytä, kun lukee tätä ketjua: naisen pitäisi haluta seksiä vasta sitten yhtäkkiä sen yhden tietyn miehen kanssa parisuhteessa. Muu halu seksiin tekee naisesta likaisen ja halveksittavamman kuin prostituoitu.

Kuinkahan moni tähänkin ketjuun kirjottanut parisuhteellinen perheenisä on valinnut puolisokseen sen siveänä pitämänsä ja nyt itkee seksittömyyttä tai seksin vähyyttä?

Pelkkä halu seksiin ei ole halveksittavaa. Vasta kun lähdetään kadulle toteuttamaan...

Vierailija
394/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis seksiä rahasta harrastavaa huo raa ja seksiä nautinnosta harrastavaa naista ei osata erota/haluta erota toisistaan :D 

Totta kai ne osaa erottaa. Helposti antavaa naista miehet halveksivat vielä enemmän kuin alan ammattilaista.

Äläpäs yleistä. Ei  todellakaan halveksita. Päinvastoin. Sellainen nainen joka on löytänyt seksuaalisen vapauden eikä turhaan panttaa, arvostetaan aika korkealle monenkin miehen mielestä.

Himoaminen ja arvostaminen ovat eri asioita. Et veisti häntä äidille näytille.

Olen eri, mutta minä tunnen montakin miestä jotka ovat taluttaneet yhden yön juttuna alkaneen tapauksen alttarille asti. Tervetuloa reaalimaailmaan jossa kaikki ei ajattele kuten sinä ja hae kumppaniltaan samoja juttuja kuin sinä.

Minäkin tiedän pilvin pimein tuollaisia pareja. Niissä vaan tahtoo olla melko yleistä, että jos vielä ovat kimpassa, niin viimeistään kapakkareissu tai kotibileet tahtoo päätyä siihen, että joko mies panee/koittaa panna jotain vierasta naista, tai muikkeli on jossain nurkassa perse pystyssä vieraalle miehelle. Muutaman kerran tuollaiseen porukkaan eksynyt ja oli todettava, ettei ole mun juttu.

Vierailija
395/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli siis seksiä rahasta harrastavaa huo raa ja seksiä nautinnosta harrastavaa naista ei osata erota/haluta erota toisistaan :D 

Totta kai ne osaa erottaa. Helposti antavaa naista miehet halveksivat vielä enemmän kuin alan ammattilaista.

Äläpäs yleistä. Ei  todellakaan halveksita. Päinvastoin. Sellainen nainen joka on löytänyt seksuaalisen vapauden eikä turhaan panttaa, arvostetaan aika korkealle monenkin miehen mielestä.

Olen eri, mutta minä tunnen montakin miestä jotka ovat taluttaneet yhden yön juttuna alkaneen tapauksen alttarille asti. Tervetuloa reaalimaailmaan jossa kaikki ei ajattele kuten sinä ja hae kumppaniltaan samoja juttuja kuin sinä.

Minäkin tiedän pilvin pimein tuollaisia pareja. Niissä vaan tahtoo olla melko yleistä, että jos vielä ovat kimpassa, niin viimeistään kapakkareissu tai kotibileet tahtoo päätyä siihen, että joko mies panee/koittaa panna jotain vierasta naista, tai muikkeli on jossain nurkassa perse pystyssä vieraalle miehelle. Muutaman kerran tuollaiseen porukkaan eksynyt ja oli todettava, ettei ole mun juttu.

Tää on niin totta

Vierailija
396/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai jaa? En ole yhden illan juttuja ikinä pitänyt.

Hyvää miestä ei illassa napata, oli naisella mitä avuja vain.

Vierailija
397/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?

Miesnäkökulma.

Tavallinen yhdenlillanjuttu:

Nainen haluaa seksiä kanssani.

Maksullinen:

Nainen haluaa rahaa minulta.

Ei siis ollenkaan sama asia.

Onneksi minulla on puoliso...

Saatko seksiä puolisoltasi halutessasi vai vain silloin kun hän haluaa?

Vierailija
398/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanottu, pyörit oudoissa piireissä.

Vierailija
399/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmaisia lounaita ei ole olemassakaan.

Yhden illan panolle kertyy hintaa, vaikka nainen ei ns. maksullinen olisikaan.

Drinkit, shampanjat, illalliset, nakkikipsalla käynnit ja taksikyydit tekevät usein enemmän kuin kertakäynti maksullisella.

Baaripanon jälkeen tulee vielä krapula ja saattaa se hoito soitella vielä peräänkin.

Siis käydäänkö nykyään yhdenillanjuttujen kanssa illallisilla? Omista jutuista kohta 20 vuotta aikaa, silloin panot oli vaan panoja. 

Sitä täällä on meitä muutama muukin ihmetellyt. Drinkkejä JA shampanjaa ja illallisia... ei ihme että nainen aamulla huomaa yllätyksekseen, että on spermat sisällä (ja palstamies odottelee nyt poliisin yhteydenottoa).

Kyllä silloin ihan vaan oli itse baarissa juotu se, mitä oli juotu, tai mies tarjosi korkeintaan yhden ennen kuin lähdettiin jatkoille.

Minä nappasin jonkun miehen mukaan siinä vaiheessa kun baarista purkauduttiin ulos, tai taksijonosta/bussipysäkiltä. Baarissa oltiin bailaamassa kavereiden kanssa eikä nyhjätty miesten kanssa. 

Ne kerrat kun olen harrastanut irtoseksiä sen miehen on kyllä pitänyt viihdyttää minua jo illan aikana. Ei juomilla tai muulla vaan ihan puhumalla.

Miksi se olisi vain miehen velvollisuus?

Kauheaa taas ettei mies voi vain kävellä paikalle ja saada seksiä!

Se ei ole kenekään velvollisuus olla yhtään mitään mutta monet asiat auttaa jos haluaa irtoseksiä saada.

Vierailija
400/760 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Impulsiivinensonni kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?

Miesnäkökulma.

Tavallinen yhdenlillanjuttu:

Nainen haluaa seksiä kanssani.

Maksullinen:

Nainen haluaa rahaa minulta.

Ei siis ollenkaan sama asia.

Onneksi minulla on puoliso...

Saatko seksiä puolisoltasi halutessasi vai vain silloin kun hän haluaa?

"Mikään ei ole niin kallista kuin ilmainen p...."

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi