Vertaako miehet oikeasti yhden yön juttuja maksullisiin seuralaisiin?
Olen aina ihmetellyt tätä, että moni mies tuntuu pitävän ns yhden yön juttuja yhtä kuin maksullisina naisina. Miksi? Eikö ole selvää, että maksullinen tekee työtään rahasta? Minä taas harrastan yhden yön juttuja, koska nautin seksistä, en siis ole maksullinen. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?
Kommentit (760)
Saattaahan naisetkin käyttää huomattavia summia kaiken maailman kampaamoihin ja manikyyreihin. Miksi siis mies ei saisi joskus hemmottella itseään maksullisella laatuseksillä.
ei ihme, että naiset kannattaa intersektionaalista "viha- feminismiä".
Muistan teinivuosistani kun ystävättäreni olivat aivan ahdistuksesta sekaisin, kun he olivat harrastaneet yhdenyön- jutun jonkun ihastuksensa kanssa ja sitten tämä ei soittanutkaan vaikka lupasi eikä vastannut puheluihin. Tämä oli suurin yksittäinen ahdistus ja lohduton piina heidän elämässään.
Nyt nämä teinitytöt ovat aikuisia naisia, jotka ovat nuoruudenkokemuksistaan traumatisoituneita ja miesvihamielisiä "feministejä", jotka haluavat vain kostaa miehille.
Ehkä esiäidit olivat fiksumpia. He eivät olleet "helppoja nakkeja" vaan mies joutui tekemään töitä. Mies joutui haasteen eteen. Hän joutui valloitusprosessissa tutustumaan naisen sielunelämään ja ajatusmaailmaan paremmin, saadakseen vinkkejä, miten valloittaa hänet. Tässä prosessissa, hän myös oppi tuntemaan naisen ja ehkä kiintyi naiseen.
Hän joutui tekemään työtä saadakseen palkaksi yhden häveliään suukon ja kunnian pitää naista kädestä.
En sano, että pitäisi siirtyä viktoriaaniseen aikaan, mutta joku keskitie on parempi kuin äärimmäisyydet. Naiset ovat erilaisia kuin miehet. Nainen joka on valikoiva, on miehen silmissä aina tavoiteltavampi kuin "helppo tapaus".
Miehet haluavat sitä "yhtä asiaa" niiltäkin naisilta, joita he eivät pidä minään.
Toki naisella on oikeus harrastaa yhdenyön suhteita, mutta jos nainen on herkkä ja haavottuvainen, hän päätyy traumatisoitumaan ja särkemään itsensä.
Sellaiset " vanhanaikaiset" tytöt, paradoksaalista kyllä, jotka eivät luottaneet "tuntemattomaan", arvostivat omia rajojaan ja kehoaan, tanssivat, pitivät hauskaa, suhtautuivat miehiin suopeasti, mutta eivät ylittäneet rajojaan, ovat nyt aikuisena paljon " miesystävällisempiä" ja pitävät luontevasti miehistä toisin kuin "katkeroituneet feministit" jotka eivät juurikaan eroa " katkeroituneista peräkammarin "kilteistä pojista".
Miesten ja naisten irtoseksissä on muutama olennainen ero.
1. Miehet harrastavat irtoseksiä monenlaisten naisten kanssa, naiset vain haluttavimpien miesten kanssa. Jos olet itse tavis ja tiedät että seksiä ilman parisuhdetta vaimosi antaisi vain huippumiehelle, tiedät olevasi noiden miesten alapuolella naisen silmissä.
2. Miehelle irtosuhde on yleensä vain pano jossa ei mietitä naisen luonnetta, älyä tai muuta. Naiset puolestaan aika useinkin miettivät kuinka mahtava mies se valloittaja oli. Tämä on turn-off ilman muuta, koska seksiin alkaa sekoittumaan tunteita niitä panoja kohtaan.
3. Miehen on vaikeaa saada irtoseksiä, etenkin jos haluaa saada sitä saman tasoiselta kuin mitä saa parisuhteseen. Naisella on päinvastoin. Seksiä on aina tarjolla, ja komeammilta miehiltä kuin aviomies. Naisen haluttomuus irtoseksiin on siksi tärkeämpää kuin miehen.
4. On tutkittua että naisen seksikumppanien määrä korreloi avioerojen ja tyytymättömyyden kanssa. 0 entistä seksikumppania ja liitto kestää 80% todennäköisyydellä. 15+ entistä seksikumppania ja todennäköisyys on enää 20%. Kukapa ei haluaisi kumppania joka todennäköisemmin pysyy parisuhteessa ja vieläpä tyytyväisenä siihen?
5. Naiset arvostavat miehessä varmoja otteita ja siksi naiset karsastavat kokemattomia miehiä. Miehelle kokematon nainen on ok.
Vierailija kirjoitti:
No. Miksi ketju yhtäkkiä hiljeni? Miehet takovat paniikissa ilmiantonappia? Miksi - ettehän ole tehneet mitään väärin 🤔.
Tai pitäisikö sun keksiä omaan elämääsi muutakin kuin tämän ketjun seuraaminen?
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät yleisesti ottaen vertaa yhden yön juttuja maksullisiin.
Tuollaisen vertauksen voisi kuitenkin hyvin tehdä, MIKÄLI taustalla on ajatus, että mies haluaa vain ja ainoastaan seksiä yksittäisen kerran ennalta tuntemattoman naisen kanssa ilman mitään sitoumuksia tai muutakaan säätämistä.
Tällaisessa tilanteessa maksullisen käyttäminen olisi todennäköisesti taloudellisestikin edullisempaa. Siihen yhden yön säädön hommaamiseen kuluu kuitenkin varsin paljon aikaa ja vaivaa (tyypillisesti vähintäänkin joitain tunteja baarissa tai yökerhossa, jossa ostetaan samalla drinkkejä, lähdetään taksilla kotiin jne.) eikä onnistumisesta ole lopulta mitään takeita.
Naisten tuntuu olevan vaikea ymmärtää asiaa miesten näkökulmasta, koska kasuaalin seksin saaminen on heille halutessaan verrattain hyvin, hyvin helppoa. Voitte koska vaan laittaa tinderiin profiiliin ja halutessanne saatte parilla viestillä miehen vaikka suoraan kotiin tilattua panohommiin. Miehistä tällainen optio on vain joillain julkkiksilla.
Naisnäkökulmasta sen miehen pitää olla myös hyvää seuraa että seksi kiinnostaa. Muuten todennäköisyys että seksi on huonoa kasvaa. Siksi niitä kyrpiä ei tilata tinderistä.
On täällä kyllä ihan järkyttävää naisvihaa. 😔 Naisia huoritellaan mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus, kauan sitten nuoruudessani tapailin ikäistäni nuorta miestä. Oltiin molemmat opiskelijoita tuolloin ja asuttiin eri paikkakunnilla. Oli ollut puhetta, jos nähtäisiin viikonloppuna, mutta minulla oli jotain muuta silloin, enkä päässyt tapaamaan. Tuo alkuperäinen menoni kuitenkin peruuntui ja ehdotin, että jos kuitenkin nähtäisiin. Sain vastauksen, että tapailukumppani oli käyttänyt jo kaikki rahansa käydessään prostituoidulla, kun luuli, ettei tapaa minua, eikä ole enää rahaa tehdä mitään...
😂 Pointsit sentään rehellisyydestä….
Tuo anto sillepillua sitten seuraavana viikonloppuna kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?
Seksi on miehille urheilulaji, metsästystä lähinnä. Kaadot lasketaan visusti, niistä retostellaan toisille uroksille, mieluusti jos olisi vielä liikkuvaa kuvaa...Naiset harrastaa vain seksiä.
Mietin miksi en tapaa IRL tuollaisia palstamiehen sielunmaailmalla varusteltuja miehiä, mutta sehän johtuu varmaan ihan siitä, etten ole heidän stereotypioiden mukainen nainen enkä liiku stereotypisten miesten kanssa.
En esim. arvosta miehessä kokemusta tai ”varmoja otteita”, en käy kampaamoissa ja manikyyreissa, minulla ei ole kamupoikia auttelemassa jne.
Miehen status ja varallisuus ei kiinnosta, en tykkää itseäni pidemmistä miehistä, opetan mielellään jos mies on kokematon, miehen kiltttteys ei tee hänestä epäseksikästä (päinvastoin itsekäs ja epäempaattinen mies on vastenmielinen) jne.
Vaikutuksen tekee huomioiva asenne ja vaikka hyvä jalkahieronta, ei mikään maailman status tai materia.
Näitä ketjuja kun lukee, niin on kyllä kiitollinen siitä ettei tarvitse elää tuollaisessa sukupuolistereotypioiden kyllästämässä kuplassa.
Noissa piireissä pienetkin muotista poikkeamat ovat varmaan sosiaalisesti kuolettavia iskuja.
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tässä se, miten miehet näkevät itsensä puhtaina pulmusina kun käyvät maksullisissa ja harrastavat irtoseksiä. Sitten samat miehet näkevät yhden yön suhteita harrastavat naiset ala-arvoisina vaikka itse harrastajat samaa?
Liian monimutkainen ajatuskulku miehille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä ero siinä sitten muka on miehen näkökulmasta?
Seksi on miehille urheilulaji, metsästystä lähinnä. Kaadot lasketaan visusti, niistä retostellaan toisille uroksille, mieluusti jos olisi vielä liikkuvaa kuvaa...Naiset harrastaa vain seksiä.
Onneksi ei ole tarvinnut olla peruskoulun jälkeen missään tekemisissä tuon tyyppisen miestyypin kanssa😅
Sääliksi käy heidän naisiaan, vaikka ei kai ne niiden piirien naisetkaan mitään hyviksiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ihmetyttää tässä se, miten miehet näkevät itsensä puhtaina pulmusina kun käyvät maksullisissa ja harrastavat irtoseksiä. Sitten samat miehet näkevät yhden yön suhteita harrastavat naiset ala-arvoisina vaikka itse harrastajat samaa?
Eikä nähdä.
Molemmilla sukupuoleilla on vapaus päättää siitä mitä he arvostavat vastakkaisessa sukupuolessa.
Teillä naisilla on täysi vapaus vaatia mieheltä pidättäytymistä irtosuhteista, tai jopa neitsyyttä. Jos te arvostatte kokemuksen tuomaa varmuutta ja me arvostamme pidättäytyväisyyttä seksistä muiden miesten kanssa, tilanne on se kuin se on.
Ei meillä ole velvollisuutta kopioida naisten ajatuksia ja alkaa arvostamaan ympäriinsä paneskelevia naisia. Jos taas naiset eivät tuomitse meidän panojamme, ok, ei olla pulmusia mutta se on naisille fine.
Otetaas hieman rautalankaa kun sinulta meni pointti niin kovaa ohi.
Mies joka panee ympäriinsä ja pitää niitä panojaan likaisena ei ole parisuhdemateriaalia ajatusmaailmansa takia.
Kuka haluaa elää loppuikänsä puolison kanssa jolle seksi on likaista ja joka vihaa naisia.
Vierailija kirjoitti:
Mietin miksi en tapaa IRL tuollaisia palstamiehen sielunmaailmalla varusteltuja miehiä, mutta sehän johtuu varmaan ihan siitä, etten ole heidän stereotypioiden mukainen nainen enkä liiku stereotypisten miesten kanssa.
En esim. arvosta miehessä kokemusta tai ”varmoja otteita”, en käy kampaamoissa ja manikyyreissa, minulla ei ole kamupoikia auttelemassa jne.
Miehen status ja varallisuus ei kiinnosta, en tykkää itseäni pidemmistä miehistä, opetan mielellään jos mies on kokematon, miehen kiltttteys ei tee hänestä epäseksikästä (päinvastoin itsekäs ja epäempaattinen mies on vastenmielinen) jne.
Vaikutuksen tekee huomioiva asenne ja vaikka hyvä jalkahieronta, ei mikään maailman status tai materia.Näitä ketjuja kun lukee, niin on kyllä kiitollinen siitä ettei tarvitse elää tuollaisessa sukupuolistereotypioiden kyllästämässä kuplassa.
Noissa piireissä pienetkin muotista poikkeamat ovat varmaan sosiaalisesti kuolettavia iskuja.
Miksi valehtelet internetissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikutuksen tekee huomioiva asenne ja vaikka hyvä jalkahieronta, ei mikään maailman status tai materia.Näitä ketjuja kun lukee, niin on kyllä kiitollinen siitä ettei tarvitse elää tuollaisessa sukupuolistereotypioiden kyllästämässä kuplassa.
Noissa piireissä pienetkin muotista poikkeamat ovat varmaan sosiaalisesti kuolettavia iskuja.Miksi valehtelet internetissä?
Miksi kuvittelet jokaisen maailman ihmisen olevan juuri kuten jokin keskiverto määritelmä tai sinun kuplasi edustaja?
Harmittaako, että on olemassa myös ihmisiä jotka elävät vapaana tuollaisista typeryyksistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismi: itse pannaan kaikkea mikä liikkuu ja kuitenkin niille omille panoille naureskellaan selän takana, eikä tajuta, että jos panet lut kia niin mies itsekään ei ole huo_ripukkia kummoisempi, mutta eivät tunnu ymmärtävän tätä. Jos tuomitset toisen samasta mitä itse teet niin miten voisit itse olla sen parempi?
Kaksinaismoralistista olisi se jos joku huo ra naureskelee jollekin toiselle naiselle.
Ei siinä ole miesten näkökulmasta mitään arvostettavaa, että avaa vaan haaransa ja toivottaa peniksen tervetulleeksi sisään. Miesten kohdalla tämä toimii vähän eri tavalla ja kyllä naiset sen itsekin tietävät. Naiset arvostavat itsekin enemmän huo ripukkia. Sukupuolet ovat erilaisia.
Ehkä joillekin tämä ero jota ap koitti aloituksessa tuoda esille ei aukene siksi etteivät ole koskaan harrastaneet seksiä niin että toinen osapuoli haluaa heitä.
Tässäkin käytetään sanoja "vaan avaa haaransa" eli minulle ainakin tulee olo ettei kirjoittaja ole koskaan kokenut sitä että toinen haluaa hänen peliksensä sisään.
Siksi ehkä hankala konsepti tämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaksinaismoralismi: itse pannaan kaikkea mikä liikkuu ja kuitenkin niille omille panoille naureskellaan selän takana, eikä tajuta, että jos panet lut kia niin mies itsekään ei ole huo_ripukkia kummoisempi, mutta eivät tunnu ymmärtävän tätä. Jos tuomitset toisen samasta mitä itse teet niin miten voisit itse olla sen parempi?
Kaksinaismoralistista olisi se jos joku huo ra naureskelee jollekin toiselle naiselle.
Ei siinä ole miesten näkökulmasta mitään arvostettavaa, että avaa vaan haaransa ja toivottaa peniksen tervetulleeksi sisään. Miesten kohdalla tämä toimii vähän eri tavalla ja kyllä naiset sen itsekin tietävät. Naiset arvostavat itsekin enemmän huo ripukkia. Sukupuolet ovat erilaisia.
Miksi miehet sitten harrastavat auliisti seksiä sellaisten naisten kanssa joita he eivät arvosta? Miksi nainen ei saisi harrastaa seksiä ihan siinä missä mieskin? Eihän miehet saisi koskaan jos kukaan nainen ei haluaisi seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Saattaahan naisetkin käyttää huomattavia summia kaiken maailman kampaamoihin ja manikyyreihin. Miksi siis mies ei saisi joskus hemmottella itseään maksullisella laatuseksillä.
Jos se on vaimolle ok eli asiasta on hänen kanssaan sovittu niin senkun. Toivottavasti myös pystyt varmistamaan, että maksullinen tekee työtä täysin omasta vapaasta tahdostaan eikä raha mene jonkun muun taskuun.
Mitä eroa on siis prostituoidulla ja kullankaivajalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Liian monimutkainen ajatuskulku miehille.
Luulen että kyseessä on sukupuolten välinen ero.
Miehet täällä kuvailevat miten irtoseksiin kuuluu kaikkea; rahan kulutusta shampanjaan ja takseja, mahdollista seksiä valmistellaan kampaajalla ja vaatteilla. Lisäksi monille siihen seksiin näyttäisi kuuluvan valehtelua ja näyttelemistä.
Naiset kertovat haluavansa seksiä ja ettei siihen kuulu mitään sen kummempaa.
Nämä miehet kai kuvittelevat että naiset myös lähtevät ulos metsästämään munaa ja laittautuvat sitä varten. Heistä tämä show on halpaa, aivan kuten naistenkin mielestä.
Nämä miehet eivät vain tajua että naiset ei sitä harrasta samassa mitakaavassa kuin he.
Näkevät asiat siis vain omasta vääristyneestä näkölmastaan.
Ne top-10 -miehet jotka saavat naisia yhden illan juttuihin saattavat käydä maksullisilla ajankäytön takia. Naisen jallittaminen baarista sänkyyn vie koko illan ja puolet yöstäkin jos kaikki aika lasketaan, kun taas maksullisella käynti vie korkeintaan tunnin ja päälle saa kokonaiset yöunet.