Oulun vauvasurmaaja oli kesällä 2014 6.kerran raskaana..
Kommentit (86)
No anteeksi nyt kauhiast.
Niin nämähän olivat aviopari, yksi lapsi oli mennyt kesken(siis valehdeltiin hänelle näin) ehkä olisi sen elävänkin lapsen halunnut saada? Kysymysmerkki siksi, etten todellakaan voi tietää.
Tuolla naisella on joku persoonan splitti, dissosiaatiota tai jotain, että on pystynyt tuuppaamaan raskauden mielestään pois ja jatkamaan elämää tavalliseen tapaan. Mikä ihme mennyt lapsuudessa pieleen, kun eikös kuitenkin ihan tavallisesta perheestä lähtöisin?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:00"]
- Hän saattoi valehdella ihan merkityksettömistä asioista ja vähän siihen tapaan, että hän kertoi asioista, niin kuin olisi halunnut niiden olevan tai menevän, nainen kertoo.
Jo lukiossa ystävä huomautti syytetylle, että hänellä on ongelma valehtelun kanssa.
- Minulla on noista valehteluista sellainen tunne, että hän itse uskoi niihin ja halusi niillä jotenkin kääntää asiat positiiviseksi ja sellaiseksi, kuin niiden pitäisi mennä.
[/quote]
Minä tunnen yhden tuollaisen samantyyppisen tapauksen. Viimeisin juttu tältä syksyltä on se, että hän "korottaa ylioppilastodistuksensa numeroita", jotta pääsisi tiettyyn kouluun, ja opettajakin on kuulemma kehunut hänen koevastauksiaan. Muuten ihan kiva, mutta tällä naisella ei ole ylioppilastodistusta, koska hänen ällinsä ei ole koskaan lukioon riittänyt. Miten tuollaiseen pitää suhtautua? Minä yleensä myötäilen "aha, se onkin hauskaa", mutta en usko sanaakaan hänen löpinöistään.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:08"]
Tuolla naisella on joku persoonan splitti, dissosiaatiota tai jotain, että on pystynyt tuuppaamaan raskauden mielestään pois ja jatkamaan elämää tavalliseen tapaan. Mikä ihme mennyt lapsuudessa pieleen, kun eikös kuitenkin ihan tavallisesta perheestä lähtöisin?
[/quote]
Ei kai siinä lapsuudessa tarvitse vikaa olla, vaan on syntynyt vajavaisena, ei-normaalina.
Psykopaatti. Tietää, muttei välitä. Toistaa samaa kaavaa. On pinnallisen ystävällinen. Hyväksikäyttää ja manipuloi. Ei tunne vastuuta.Keep calm and carry on.
Olen tuntenut samantapaisen, mutta miehen. Ei tappanut lapsiaan, mutta osallisena henkirikoksessa. Nuorena yritti mm.raiskata 8-vuotiaan allekirjoittaneen (itse ehkä 15 silloin), hyväksikäytti äitinsä vuokralaista,varasti 5-vuotiaan siskoni säästöt eikä myöntänyt, teki vaimostaan lähes selvää henkisesti jne. Oli mielestäni aina vastenmielinen ja outo. Perheessä ja suvussa kaikenlaista.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:01"]
jos nainen on surmannut 5 vastasyntynyttä ja edessä on pitkä vankeustuomio tai tahdosta riippumaton, pituudeltaan määrittelemätön hoito vankimielisairaalssa, niin abortti on ehdottomasti armeliain ja fiksuin vaihtoehto kaikkien kannalta.
Jotain kauheaa tuon naisen hedelmällisyydessä/ sikiämisessä on.
[/quote]
Epäsosiaalisilla ihmisillä on eniten jälkeläisiä. Siementä on helppo kylvää ja ottaa vastaan.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:40"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:12"]Psykopaatti. Tietää, muttei välitä. Toistaa samaa kaavaa. On pinnallisen ystävällinen. Hyväksikäyttää ja manipuloi. Ei tunne vastuuta.Keep calm and carry on. Olen tuntenut samantapaisen, mutta miehen. Ei tappanut lapsiaan, mutta osallisena henkirikoksessa. Nuorena yritti mm.raiskata 8-vuotiaan allekirjoittaneen (itse ehkä 15 silloin), hyväksikäytti äitinsä vuokralaista,varasti 5-vuotiaan siskoni säästöt eikä myöntänyt, teki vaimostaan lähes selvää henkisesti jne. Oli mielestäni aina vastenmielinen ja outo. Perheessä ja suvussa kaikenlaista. [/quote]kutsutaan psykopaatiksi eli tuo murhaaja on juuri sellainen. Manipuloiva valehtelija ja muistaakseni Hannu Lauerma Turun vankimielisairaalasta kertoi joskus että heidän paranemismahdollisuutensa ovat erittäin huonot.
[/quote]
Ja myös impulsiivinen, heti-mulle-kaikki-tänne-nyt,huomisesta ei väliä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:07"]Sen touhut olisivat jatkuneet siihen asti, kunnes olisi jossain vaiheessa jäänyt kiinni. Ehkä se ei olisi ikinä jäänyt kiinni, jos ei olisi ollut saamaton juoppo. Jos olisi osannut hävittää ruumiit jäämättä kiinni, olisi toi touhu voinut jatkua vielä yli 15 vuotta. Olisiko ruumiita silloin ollut jo toistakymmentä.
[/quote]
Niinhän ne jatkukin. Mitä, kymmenen vuotta melkein? En nyt muista minä vuonna syntyi eka surmatta vauva, oliko 2003 vai 2005
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 16:46"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 15:09"]Eiköhän tuollaisessa tapauksessa olisi jo syytä vakavasti harkita sterilointia. [/quote] Tää nainen on joko vankilassa / mielisairaalassa loppuelämän, toki voidaan steriloida jottei kollega suljetulla tuuppaa raskaaksi...
[/quote]
Ei voida, jollei itse halua. Pakkosterilointeja ei enää Suomessa tehdä, 1970-luvulla tuli tällainen lakimuutos. Sitä ennen laki salli esim. aviottomia lapsia synnyttäneiden pakkosteriloinnin.
Minkä ikäinen se oli 1. raskuden aikana?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:20"]
MIKÄ SIINÄ ON KUN EI VOI SITÄ KONDOOOOMIA KÄYTTÄÄ
[/quote]
Kysyppä sitä, vaikka isältäsi, saatana!
Oho, mitenhän sen raskauden kävi? Taisi istua jo pidätettynä tuolloin?
Oletko lukenut nyt uutta juttua? Nainenhan on ollut kuudesti raskaana, sillä hänellähän on yksi poika, joka taitaa olla jo lähellä teini-ikää.
ok, niin se oli 7.kerta, Kalevassa oli vain käytetty tuota 6.kerran-ilmaisua. Juu, siinä sanottiin, että raskaus olisi tullut yllätyksenä ko naiselle ja myös naisen asianajajalle, ei kuulemma näkynyt ulospäin mitenkään, raskaus oli jo yli puolenvälin.
On nainen jotenkin jälkeenjäänyt vai mistä tämä johtuu? Ei vaan pysty ymmärtämään, miten mieskään ei ole huomannut raskauksia tai miksi ei ole käytetty ehkäisyä? Nainenhan vissiin synnytti sen ensimmäisen poikansakin kotona, miksi helvetissä?
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:00"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 12:46"]
No onpa siinä hedelmällinen nainen!
[/quote]
Jospa sen miehen ajatuksena oli vielä se eläväkin lapsi saada?
Ja mies. Ei sitten ole tullut mieleen kondomia käyttää?
[/quote]
[/quote]
Lainaa oikein.
Kysymykseesi vastaan kysymyksellä, että minkä takia?