Oulun vauvasurmaaja oli kesällä 2014 6.kerran raskaana..
Kommentit (86)
Minä vuonna ne lapset oli syntyny?? Vai oliko oikeesti ,-05 ,-06 ,-07, -08, -09??
Todellisen sairasta... Sairasta! Kuvottavaa, ällöttävää ja mieleen piirtyy sankoon viskatusta vastasyntyneestä....
Huhhuh..
Luulis että olis ollut kaikki maailman ehkäisyt käytössä! Miksi ei huolehtinut?!?
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 02:20"]
MIKÄ SIINÄ ON KUN EI VOI SITÄ KONDOOOOMIA KÄYTTÄÄ
[/quote]
Monikohan aviopari kondomeilla pelaa? Ja ties mitä tuo nainen on miehelleen esittänyt, ehkä ovat uutta vauvaa olleet yrittämässä. Tai ainakin mies, eikö se ole aika normaalia, että edes yksi yhteinenkin lapsi perheeseen halutaan?
Valviralta haettiin lupa murhamamman seitsemännen raskauden keskeytykseen.
No hyvä niin. En kyllä usko, että tuota tietoa lieventävänä seikkana pidetään vaikka sellaiseksi se ilmeisesti tarkoitettiin.
Mietityttää vaan että jos tää eukko pääsee vapaaksi vieläennen vaihdevuosia niin jatkuuko tää touhu?
Ja vielä tuohon miksei mies käyttänyt kondomia niin onhan tämä nainen taitavana valehtelijana voinut selittää syövänsä pillereitä tai että hänelle on laitettu kierukka...
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 18:20"]
No hyvä niin. En kyllä usko, että tuota tietoa lieventävänä seikkana pidetään vaikka sellaiseksi se ilmeisesti tarkoitettiin.
[/quote]
Niin, ilmeisesti syytetty tosiaan ajatteli, että tuo olisi jotenkin lieventävä asia ja todistaisi katumuksesta. Sain ainakin sellaisen käsityksen, kun asianajajakin korosti, että syytetty halusi itse tuoda tuon seikanoikeudelle tietoon.
24: Eli olisi ollut paremipi, ettei olisi ollut juoppo ja jäänyt kiinni?
Ähhh, täällä yritetään raskautta jo kolmatta vuotta kun toiset sikiävät kuin kanit ja tappavat lapsensa. Ei mene tasan nallekarkit, ei.
Siis ihan tottako vastasyntynyt voi elää 4 vrk ilman mitään hoitoa? Jossakin astiassa? Mahdollisesti jopa parvekkeella? Itselläni ei ole lapsia, mutta tuo tuntuu aivan uskomattomalta.
Seitsemäs raskaus se oli, koska synnytti ensimmäisen, sen jälkeen tappoi 5 ja sitten vielä abortoi yhden. Teoriassa voisi siis olla suurperheen yksinhuoltajaäiti, jos lapset olisivat elossa.
Eikös nainen ollu laittanut nää vauvat vasta juuri ennen kuolemaa sankoon? Eli lojuneet jossain muualla ensin ja sit viskannut sankoon esim 3vrk kuluttua syntymästä jolloin vauva kuolee hapenpuutteeseen. Näin olen ymmärtänyt.
81: Niin minäkin olen alunperin ymmärtänyt. Tai siis ovathan vauvat voineet olla kuolleita sankoon laitetaessa. Mutta silti, miten vauva voi elää 4 vrk ilman mitään hoitoa? Onko syytetty voinut kuitenkin ensin hoitaa lapsia, sitten surmata? 79
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:54"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 14:47"]
Jospa tämä aviomies on kokoajan halunnut lasta ja yrittänyt saada raskaaksi. Ei vain ole tiennyt todellista tilannetta. Jos tämä viimeisinkin lapsi olisi ollut hänelle niin nainen on murhannut mieheltä monta lasta. Voi olla melko vaikea päästä yli sellaisesta, sääliksi käy.
[/quote]
Eikö ole ollut missään tekemisissä vaimonsa perheen kanssa, koska nämä kyllä tunsivat ja tiesivät naisen valehtelutaidoista. Eikö osata keskustella, käyttää vaikkapa puhelinta?
En minä tuota miestä osaa täysin tilanteeseen putipuhtaana pitää. Jotenkin hölmönoloisen reppanan kuvan antaa itsestään.
[/quote]
No se äijähän on turkkilainen, ja suhde riitainen. Tyypillinen mamupatja; mies roikkuu mukana, muttei sitoudu suhteeseen.
Nainen on joko nauttinut näistä tapauksissa, tai sitten on vain niin täysin kylmä, ettei ole tuntenut kerrassaan yhtään mitään. On hoitanut raskaudet samaan tyyliin kuin paskalla käynnin. Mikään muu ei ole missään tapauksessa mahdollista. Suurin osa ihmisistä (naisista) on vain jotenkin kyvyttömiä sulattamaan ja ymmärtämään sitä, että joku ihminen saatika nainen voisi olla läpeensä paha ja täysin tunteeton.
[quote author="Vierailija" time="17.12.2014 klo 20:26"]Nainen on joko nauttinut näistä tapauksissa, tai sitten on vain niin täysin kylmä, ettei ole tuntenut kerrassaan yhtään mitään. On hoitanut raskaudet samaan tyyliin kuin paskalla käynnin. Mikään muu ei ole missään tapauksessa mahdollista. Suurin osa ihmisistä (naisista) on vain jotenkin kyvyttömiä sulattamaan ja ymmärtämään sitä, että joku ihminen saatika nainen voisi olla läpeensä paha ja täysin tunteeton.
[/quote]
Se ei oo kyenny muuhun.
Mun mielestä E.H. oli todella kylmäverinen tappaja. Se kykeni suunnittelemaan omien lastensa murhat ja teki ne.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 12:39"]
Poikkeuksellisen syvä vastenmielisyys tätä oululaisnaista kohtaan. Minun asenteeni häntä kohtaan ei hänen "sydänverellä" kirjoitetun kirjeen luettuani ainakaan yhtään pehmentynyt. Täyttä paskaa ja näyttelemistä. Kyyneleet johtuvat siitä, että jäi kiinni. Ei normaalilla tunne-elämällä varustettu ihminen toimi viittä kertaa noin. Jokainen, joka on yllätysraskauden kokenut, alkaa niitä merkkejä jälkeenpäin miettiä. Minullakin raskaus selvisi viikolla 9, olin aivan puulla päähän lyöty, mutta sitten rupesin kelaamaan ja kyllähän keho niitä merkkejä oli lähettänyt. Että 5 kertaa raskaana "enkä huomannut mitään". Tai jos yksi vauva syntyi omasta mielestä kuolleena, niin kyllä sitä toisen kohdalla soittaisi apua ensimmäisestä supistuksesta, jos vauvan hengissä selviäminen olisi tärkeää. Niin täyttä paskaa tuon eukon tarinat.
[/quote]
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014121118920402_uu.shtml
Syytetyn ex-lanko myös kuvaili poliisille naista huomattavasti kärjekkäämmin kuin oikeudessa tähän mennessä kuullut todistajat.
Miehen mukaan nainen valehteli ja hyväksikäytti läheisiään.
- Niin kauan kuin olen hänet tuntenut, niin hän on valehdellut ja manipuloinut muita ja sillä tavalla aina selvinnyt elämässään. Vaikka hän on jäänyt kiinni valheistaan, niin hän on saanut aina selitettyä asiat jotenkin sillä tavalla, että ihmiset antavat anteeksi, mies kuvailee.
Mies kertoi pitäneensä syytettyä aina patologisena valehtelijana ja sanoneensa siitä myös hänen perheelleen.
Ex-langon välit syytettyyn menivät poikki vuonna 2007, kun nainen jätti maksamatta takaisin 1 200 euron lainan, jota oli pyytänyt rästivuokriin.
Takaisinmaksu otettiin puheeksi syytetyn kanssa koko perheen voimin. Samalla perhe tiedusteli syytetyltä, oliko tämä raskaana, sillä he olivat huomanneet syytetyn pyöristyneen.
- Siinä oli tietenkin meillä myös huoli siitä, kun ensimmäisen lapsen syntymä meni niin kuin se meni, ettei vain uutta samanlaista tulisi, ex-lanko kuvailee.
Nainen kiisti perheelleen olevansa raskaana.
Miehen mukaan myös syytetyn vanhemmat heräsivät tuolloin naisen valheisiin, mutta rahan antaminen jatkui.
- Olin vuosikausia sanonut, että hänet pitää viedä hoitoon sen valehtelun takia. Vaimoni oli ainoa, joka puolusti minua asiassa. Hän kärsi näistä sisarensa valehteluista, vähintään kerran kuussa oli joku tragedia perheessä hänen takiaan, mies kuvaili.
Miehen mukaan syytetty ei juuri koskaan puhunut omista asioistaan, mutta oli loistava kuuntelija.
- Hän oli hyvä auttamaan muita ihmisiä. Hän on sen takia tykätty ihminen työyhteisöissä, mies totesi.
.....
Syytetyn lapsuudenystävä kertoi poliisille huomanneensa naisen valehtelutaipumuksen jo yläasteella.
- Hän saattoi valehdella ihan merkityksettömistä asioista ja vähän siihen tapaan, että hän kertoi asioista, niin kuin olisi halunnut niiden olevan tai menevän, nainen kertoo.
Jo lukiossa ystävä huomautti syytetylle, että hänellä on ongelma valehtelun kanssa.
- Minulla on noista valehteluista sellainen tunne, että hän itse uskoi niihin ja halusi niillä jotenkin kääntää asiat positiiviseksi ja sellaiseksi, kuin niiden pitäisi mennä.
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 13:50"]
[quote author="Vierailija" time="16.12.2014 klo 12:46"]
No onpa siinä hedelmällinen nainen!
[/quote]
Jospa sen miehen ajatuksena oli vielä se eläväkin lapsi saada?
Ja mies. Ei sitten ole tullut mieleen kondomia käyttää?
[/quote]
jos nainen on surmannut 5 vastasyntynyttä ja edessä on pitkä vankeustuomio tai tahdosta riippumaton, pituudeltaan määrittelemätön hoito vankimielisairaalssa, niin abortti on ehdottomasti armeliain ja fiksuin vaihtoehto kaikkien kannalta.
Jotain kauheaa tuon naisen hedelmällisyydessä/ sikiämisessä on.
Jos se muija on pakannu osan vauvoista kannelliseen sankkoon, ja nakannu talvella parvekkeelle, niin miten ihmeessä vauvat on voinu elää päiviä siinä tilassa? Luulisin että happi loppuu, ja kylmyys tekee vastasyntyneellä tehtävänsä alle vuorokaudessa...