Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löin siskolleni tänään luurin korvaan enkä kadu sitä yhtään!

Vierailija
16.10.2021 |

Hän soitti itkuisena, kuinka on taas tulossa avioero, että pitäisi saada kovasti lohtua ja tukea. Minä olen tukenut ja lohduttanut häntä 25 vuotta! Takana on pian neljä avioeroa ja neljä lasta: kaksi ensimmäisen aviomiehen kanssa, yksi toisen ex-aviomiehen kanssa ja yksi kolmannen aviomiehen kanssa. JA TAAS OLI VIKA VAIN JA AINOASTAAN PIAN TULEVASSA EX-AVIOMIEHESSÄ!

Minun mittani on nyt täysi! Menkööt jälleen terapiaan! Saatan kuulostaa kylmältä ihmiseltä, mutta siskoni äänilevy on jo hyvin kulunut.

Ei mulla muuta. Illan jatkoja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empatian puute on tyypillisesti liitetty joihinkin persoonallisuushäiriöihin. Esimerkiksi narsistilla ei välttämättä ole lainkaan myötäelämisen kykyjä.

Kai narskututkasi noteerasi myös sen seikan, että sisko on tukenut tätä tapaeroajaa jo tosi monta vuotta. Sellainen voi olla hyvin kuluttavaa, koska on varmaan jo suurempi huoli siskon lapsista, jotka joutuvat kärsimään äitinsä epävakaudesta. Ei kuulosta siltä, että siellä mentäisiin lapsen etu edellä.

Vierailija
22/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti lapsista tulee uskollisia yhden miehen tai vaimon puolisoita, jota tosin epäilen vahvasti.

Minusta tuli, koska isäni oli ilmeisesti saanut sellaisen kukkaset ja mehiläinen valistuksen, jota toteutti "uskollisesti" lähes koko elämänsä. - En todellakaan halunnut yhtä jännittävää elämää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kenenkään tarvitse alkaa siskonsa tai muun sukulaisen huoltajaksi tai auttajaksi, jos ei halua, jaksa tai kokee tulleensa hyväksikäytetyksi!

Minun siskoni ottaa yhteyttä vain silloin, kun on jotakin vailla, mutta ikinä ei itse auta mitenkään. Hän on erittäin manipuloiva ja paskamainen luonne, joten empatia-kykyni on katkolla ja ehkä lopullisesti.

Vierailija
24/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuorin siskoni (meitä siskoja on siis 3) vaihtoi todella hyvän aviomiehen väkivaltaiseen juoppoon. Välillä hän soittelee, että voisinko tulla auttamaan kun uusi aviomies pistää taas kotia uuteen uskoon. (Huokaus!)

Vierailija
25/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nuorin siskoni (meitä siskoja on siis 3) vaihtoi todella hyvän aviomiehen väkivaltaiseen juoppoon. Välillä hän soittelee, että voisinko tulla auttamaan kun uusi aviomies pistää taas kotia uuteen uskoon. (Huokaus!)

J ä n n ä m i e s   tämä uusi 'spouse'.

Vierailija
26/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

J ä n n ä m i e s   tämä uusi 'spouse'.

Suvun musta lammas?

Vierailija
27/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen on heikompi astia.

Vierailija
28/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen on heikompi astia.

Hyväksi opetukseksi kaikille naisille.

Vierailija
29/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on aivoissa korkeintaan 25 watin himmeä lamppu, joka sekin on jo rikki.

Vierailija
30/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sisko on hysteerinen jakorasia ja ap agressiivinen kaheli. Hieno suku tottatosiaan.

Puhu poikki puhki suoran siskollesi kasvotusten. Hän ei ole tällä lukemassa jutujasi.Kasva aikuiseksi,äläkä syylistä.Jos siskosi ei kykene puhumaan asioita kasvotusten ,anna olla. Älä vastaa hänen puhelut. sähköpostit ymm.Anna olla,jonain päivänä ymärtää ei ole mitän yhteistä.Vaikka on ollut sama isä ja äiti!

Vierailija
31/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä soitan Maria Ohisalolle!

Vierailija
32/32 |
17.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teit ihan oikein. Munkin sisko joutuu aina vaikeuksiin. Ei hallitse raha-asioitaan yhtään ja on niin rahanahne, että tekisi rahasta mitä vain. Kieroilee, valehtelee ja hyväksikäyttää ihmisiä niin paljon kuin pystyy. Ottaa yhteyttä vain hyötymistarkoituksessa ja kieroilee selän takana. Jokaisesta työpaikasta hän lentää muutamassa kuukaudessa pihalle kuin leppäkeihäs, koska ei tule ihmisten kanssa toimeen. Yleensä vittuilee pomolle. Raskas ihminen. Vanhempanikin ihmettelevät, miten yhdestä lapsesta on voinut tulla tuollainen. Meistä sisaruksista kukaan ei jaksa enää pitää häneen yhteyttä. Surullista, mutta pakko suojella myös itseä ja omaa perhettään. Ei ihmisen tarvitse olla sylkykuppi ja ottaa vastaan kaikkea sontaa vain sukulaisuussuhteen vuoksi.